Moderator Domel Posted June 27, 2022 Moderator Report Share Posted June 27, 2022 Auto Graph ONYX Cytat Auto Graph ONYX Tire Dressing - to produkt przeznaczony do zabezpieczenia opon nadający im elegancki, głęboko czarny, satynowy wygląd - ale nie tylko. Dzięki specjalnej formule produktu zawierającej SiO2, wyjątkowo długo utrzymuje się na oponach zapewniając odpychanie wody i zanieczyszczeń oraz ochronę przed szkodliwym wpływem środowiska. Nadaje gumie elastyczność, zapobiega przedwczesnemu starzeniu. Charakterystyka: elegancki satynowy wygląd - głęboka czerń opony formuła zawierająca SiO2 wysoka trwałość (w naszych testach dressing po 4 tygodniach od nałożenia nadal "siedział" bardzo dobrze - w tym czasie 2 deszcze, 3x myjnia bezdotykowa oraz 1x mycie pełne z czyszczeniem lekko zasadowym preparatem w połączeniu ze szczotką - dłuższą trwałość nadal badamy więc będziemy aktualizować lub informować zainteresowanych klientów osobiście) świetna hydrofobowość - odpychanie wody i brudu zapobiega starzeniu się gumy przyjemny, waniliowy zapach wodna konsystencja dzięki której aplikacja produktu to czysta przyjemność Pojemność: 750ml Turtle Wax Hybrid Tyre Shine Graphene Acrylic Cytat To najnowocześniejsza powłoka do zabezpieczenia opon. Połączenie grafenu i polimerów akrylowych zapewnia niewiarygodnie wysoki połysk i głęboki, kruczoczarny kolor na oponach. To nie tylko wygląd, powłoka konserwuje i chroni gumę zapewniając wodoodporną trwałą barierę przed szkodliwymi chemikaliami, promieniowaniem uv. Zabezpieczona opona wyglądają jak nowa długo po tym, jak inne produkty znikną. Tworzy powłokę ochronną oraz nabłyszcza opony zapewniając miesiące ochrony i połysku Mikroskopijne cząsteczki grafenu zapewniając większą trwałość i odporność chemiczną Syntetyczne polimery nabłyszczające zapewniają regulowany połysk i zapobiegają blaknięciu opony Sposób użycia: Dokładnie umyj, wyczyść oponę i pozostaw do wysuszenia. DOBRZE WSTRZĄŚNIJ BUTELKĄ. Spryskaj równomiernie powierzchnie opony. Pozwól dobrze wchłonąć się w oponę przez 3 do 5-ciu minut. Wytrzyj nadmiar czysta, sucha mikrofibrą lub gąbkowym aplikatorem. Jeżeli chcesz uzyskać wzmocniony efekt – powtórz aplikacje. Swego czasu - za dawnych pięknych czasów - testowałem i opiniowałem wszystkie produkty AutoGraph'a przed wielką premierą Testowałem też 4 pierwsze wersje Onyx'a i były baaardzo słabe w każdej materii dla mnie. Zapach, aplikacja, efekt, trwałość, dziwne przebarwienia, brudzenie rąk i kostki ... Ponieważ to było dawno i już nie prawda zakupiłem w @Gloss Factory premierowego Onyx'a Żeby sprawdzić czy ta finalna wersja już zabanglała jak należy Turtle'm bawię się dopiero drugi raz ale też mnie jakoś nie urzekł. Dziś postanowiłem zarzucić na prawilny test. Onyx ma perfumowany zapach także pierwszy psik na aplikator może zapowiadał coś innego niż wrażenia zapachowe sprzed wielu miesięcy oraz kolor czarny i konsystencję wodnistą. Opony zostały wymyte 3x - ShinyGarage Tire Cleaner 1:3 + 2x w teście Cleantle Tire and Wheel Cleaner. Turtle miał nie wyczuwalny zapach, konsystencje mleczka i kolor szary. Fajnie siada na aplikator ale w kontakcie z tą konkretną oponą jakby rozwadniał się i mocno hydrofobizował. Miał problem z wchłonięciem w te konkretne opony. Jakieś 30 minut zajęło wysychanie (temp otoczenia 30st sic!) Onyx dał na tych oponach tłusty smalec ale śliski i wolno wysychający zaś Turtle z pierwszym kontakcie z oponą też wyglądał tłusto ale po czasie zaczął blednąć i wpadać z mat. Po 30 minutach Onyx tym razem utrzymał tłuszcz i nie odbarwiał się albo nie tworzył krowich placków przebarwionych - także tym razem na plus Generalnie z tych dwóch produktów lepiej pracowało mi się Onyx'em dzisiaj. Dzielimy oponę na pół od wentyla. Od wentyla na lewo przeciwnie do wskazówek zegara - ONYX a na prawo od wentyla zgodnie ze wskazówkami zegara Turtle. Przyjrzyjcie się, nawet tutaj widać że Turtle zmatowił się. Turtle miał coś generalnie problem z tymi oponami. Aplikacja: 26.VI.2022 przy przebiegu: 26031km Przebieg spisany i testujemy https://youtu.be/I8lyx1pgJG4 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ral6014 Posted June 27, 2022 Report Share Posted June 27, 2022 @Domel Mam tego Turtla od pewnego czasu i co do aplikacji mam inne przemyslenia. Na moich oponach (Vredestein Quatrac) aplikacja i wchłanianie się dressingu są bardzo przyjemne. Po nałożeniu produkt szybko się wchlania i tworzy suchą powłokę. Przyciemnienie jest przeciętne, ale przede wszystkim nie łapie kurzu. Trwałość typowa, załeży od agresywności chemii. Ogólnie jestem zadowolony. Mam porównanie z dressingami ADBL TD i BW, Farecla, Ultracoat. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted June 27, 2022 Author Moderator Report Share Posted June 27, 2022 3 minuty temu, ral6014 napisał: @Domel Mam tego Turtla od pewnego czasu i co do aplikacji mam inne przemyslenia. Na moich oponach (Vredestein Quatrac) aplikacja i wchłanianie się dressingu są bardzo przyjemne. Po nałożeniu produkt szybko się wchlania i tworzy suchą powłokę. Przyciemnienie jest przeciętne, ale przede wszystkim nie łapie kurzu. Trwałość typowa, załeży od agresywności chemii. Ogólnie jestem zadowolony. Mam porównanie z dressingami ADBL TD i BW, Farecla, Ultracoat. A no właśnie. Dlatego trąbię i powtarzam jak mantrę - panel, panelowi nie równy i test dotyczy zawsze tego konkretnego materiału (opony w tym przypadku). Zobaczymy za jakiś czas update Link to comment Share on other sites More sharing options...
ral6014 Posted June 27, 2022 Report Share Posted June 27, 2022 W przypadku dressingów ważny jest rodzaj nawierzchni, po której się poruszamy. Od kilku dni moja droga powiatowa jest pokryta asfaltem (wcześniej były dziury i szuter) i nagle stał się cud - opony przestały się brudzic 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted June 27, 2022 Author Moderator Report Share Posted June 27, 2022 1 minutę temu, ral6014 napisał: W przypadku dressingów ważny jest rodzaj nawierzchni, po której się poruszamy. Od kilku dni moja droga powiatowa jest pokryta asfaltem (wcześniej były dziury i szuter) i nagle stał się cud - opony przestały się brudzic Dlatego ja odkąd "wsiąkłem" w karawaning czyli drugi rok leci - wyleczyłem się z tłustych dressingów Na dzień dzisiejszy używam Perla. Tłuste nakładam poza sezonem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bapko Posted June 27, 2022 Report Share Posted June 27, 2022 Dlatego ja odkąd "wsiąkłem" w karawaning czyli drugi rok leci - wyleczyłem się z tłustych dressingów Na dzień dzisiejszy używam Perla. Tłuste nakładam poza sezonem Perla dajesz koncentrat czy jakieś rozcieńczenie? Jedna warstwa czy może więcej? Docierasz czy nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted June 27, 2022 Author Moderator Report Share Posted June 27, 2022 20 minut temu, Bapko napisał: Perla dajesz koncentrat czy jakieś rozcieńczenie? Jedna warstwa czy może więcej? Docierasz czy nie? Ja rozcieńczam 100ml Perla na butelke 500ml wody.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelRDM Posted June 27, 2022 Report Share Posted June 27, 2022 Ja się z Onyx'em polubiłem ale docieram go fibrą na koniec. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gardor Posted September 22, 2023 Report Share Posted September 22, 2023 W dniu 27.06.2022 o 17:45, PawelRDM napisał(a): Ja się z Onyx'em polubiłem ale docieram go fibrą na koniec. Warto przetrzeć oponę po aplikacji dressingu jakiś czas po aplikacji. Nigdy nie uda się idealnie równo rozłożyć i może gdzieś zostać więcej. W dniu 27.06.2022 o 10:09, Domel napisał(a): Turtle Wax Hybrid Tyre Shine Graphene Acrylic Jest sztosem! Opony nie łapią tak kurzu, nie stają się „rude” jak spłynie już dressing a niestety sporo dressingów jak spłynie to opona jest okropnie brzydka i ruda. Trwałość przyzwoita jak na dressing ale jak pisałem wyżej ja każdą oponę przecieram fibra po aplikacji. Niestety kiedyś spotkałem się że niby wyschnięty dressing a ubrudził mi samochód. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now