Jump to content

Auto Graph ONYX vs Turtle Wax Hybrid Tyre Shine Graphene Acrylic


Recommended Posts

  • Moderator

Auto Graph ONYX

obraz.png.b80ff6dbfc85386d48a1c6afce5cd096.png

Cytat

Auto Graph ONYX Tire Dressing - to produkt przeznaczony do zabezpieczenia opon nadający im elegancki, głęboko czarny, satynowy wygląd - ale nie tylko. Dzięki specjalnej formule produktu zawierającej SiO2, wyjątkowo długo utrzymuje się na oponach zapewniając odpychanie wody i zanieczyszczeń oraz ochronę przed szkodliwym wpływem środowiska. Nadaje gumie elastyczność, zapobiega przedwczesnemu starzeniu.

Charakterystyka:      

  • elegancki satynowy wygląd - głęboka czerń opony
  • formuła zawierająca SiO2 
  • wysoka trwałość (w naszych testach dressing po 4 tygodniach od nałożenia nadal "siedział" bardzo dobrze - w tym czasie 2 deszcze, 3x myjnia bezdotykowa oraz 1x mycie pełne z czyszczeniem lekko zasadowym preparatem w połączeniu ze szczotką - dłuższą trwałość nadal badamy więc będziemy aktualizować lub informować zainteresowanych klientów osobiście) 
  • świetna hydrofobowość - odpychanie wody i brudu 
  • zapobiega starzeniu się gumy
  • przyjemny, waniliowy zapach 
  • wodna konsystencja dzięki której aplikacja produktu to czysta przyjemność

Pojemność: 750ml

 

Turtle Wax Hybrid Tyre Shine Graphene Acrylic

obraz.png.03699ea375bec972f0a4c567e4215f23.png

Cytat

To najnowocześniejsza powłoka do zabezpieczenia opon. Połączenie grafenu i polimerów akrylowych zapewnia niewiarygodnie wysoki połysk i głęboki, kruczoczarny kolor na oponach. To nie tylko wygląd, powłoka konserwuje i chroni gumę zapewniając wodoodporną trwałą barierę przed szkodliwymi chemikaliami, promieniowaniem uv. Zabezpieczona opona wyglądają jak nowa długo po tym, jak inne produkty znikną.

  • Tworzy powłokę ochronną oraz nabłyszcza opony zapewniając miesiące ochrony i połysku
  • Mikroskopijne cząsteczki grafenu zapewniając większą trwałość i odporność chemiczną
  • Syntetyczne polimery nabłyszczające zapewniają regulowany połysk i zapobiegają blaknięciu opony

Sposób użycia:

  • Dokładnie umyj, wyczyść oponę i pozostaw do wysuszenia. DOBRZE WSTRZĄŚNIJ BUTELKĄ.
  • Spryskaj równomiernie powierzchnie opony. Pozwól dobrze wchłonąć się w oponę przez 3 do 5-ciu minut.
  • Wytrzyj nadmiar czysta, sucha mikrofibrą lub gąbkowym aplikatorem. Jeżeli chcesz uzyskać wzmocniony efekt – powtórz aplikacje.

 

Swego czasu - za dawnych pięknych czasów - testowałem i opiniowałem wszystkie produkty AutoGraph'a przed wielką premierą 😉

Testowałem też 4 pierwsze wersje Onyx'a i były baaardzo słabe w każdej materii dla mnie. Zapach, aplikacja, efekt, trwałość, dziwne przebarwienia, brudzenie rąk i kostki ...

Ponieważ to było dawno i już nie prawda zakupiłem w @Gloss Factory premierowego Onyx'a 🙂 Żeby sprawdzić czy ta finalna wersja już zabanglała jak należy 😉

Turtle'm bawię się dopiero drugi raz ale też mnie jakoś nie urzekł. Dziś postanowiłem zarzucić na prawilny test.

 

Onyx ma perfumowany zapach także pierwszy psik na aplikator może zapowiadał coś innego niż wrażenia zapachowe sprzed wielu miesięcy 😉 oraz kolor czarny i konsystencję wodnistą.

Opony zostały wymyte 3x - ShinyGarage Tire Cleaner 1:3 + 2x w teście Cleantle Tire and Wheel Cleaner.

 

Turtle miał nie wyczuwalny zapach, konsystencje mleczka i kolor szary. Fajnie siada na aplikator ale w kontakcie z tą konkretną oponą jakby rozwadniał się i mocno hydrofobizował. Miał problem z wchłonięciem w te konkretne opony. Jakieś 30 minut zajęło wysychanie (temp otoczenia 30st sic!)

 

Onyx dał na tych oponach tłusty smalec ale śliski i wolno wysychający zaś Turtle z pierwszym kontakcie z oponą też wyglądał tłusto ale po czasie zaczął blednąć i wpadać z mat.

Po 30 minutach Onyx tym razem utrzymał tłuszcz i nie odbarwiał się albo nie tworzył krowich placków przebarwionych - także tym razem na plus 😉

 

Generalnie z tych dwóch produktów lepiej pracowało mi się Onyx'em dzisiaj.

 

Dzielimy oponę na pół od wentyla.

2022-06-26-17-46-19.jpg

 

Od wentyla na lewo przeciwnie do wskazówek zegara - ONYX a na prawo od wentyla zgodnie ze wskazówkami zegara Turtle.


2022-06-26-17-57-20.jpg


2022-06-26-17-57-22.jpg


2022-06-26-17-57-24.jpg


2022-06-26-18-25-49.jpg

 

Przyjrzyjcie się, nawet tutaj widać że Turtle zmatowił się.
2022-06-26-18-25-52.jpg


2022-06-26-18-55-06.jpg


2022-06-26-18-55-10.jpg


2022-06-26-18-56-08.jpg


2022-06-26-18-56-10.jpg


2022-06-26-18-56-17.jpg

Turtle miał coś generalnie problem z tymi oponami.
2022-06-26-18-56-41.jpg


2022-06-26-19-07-07.jpg

Aplikacja: 26.VI.2022 przy przebiegu: 26031km

obraz.png.b8bdec4588f86e7a37a4d54ea0d1d934.png

 

 

Przebieg spisany i testujemy 🙂

 

https://youtu.be/I8lyx1pgJG4

 

obraz.png

obraz.png

  • Lubię to 4
Link to comment
Share on other sites

@Domel Mam tego Turtla od pewnego czasu i co do aplikacji mam inne przemyslenia. Na moich oponach (Vredestein Quatrac) aplikacja i wchłanianie się dressingu są bardzo przyjemne. Po nałożeniu produkt szybko się wchlania i tworzy suchą powłokę. Przyciemnienie jest przeciętne, ale przede wszystkim nie łapie kurzu. Trwałość typowa, załeży od agresywności chemii. Ogólnie jestem zadowolony. Mam porównanie z dressingami ADBL TD i  BW, Farecla, Ultracoat.

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
3 minuty temu, ral6014 napisał:

@Domel Mam tego Turtla od pewnego czasu i co do aplikacji mam inne przemyslenia. Na moich oponach (Vredestein Quatrac) aplikacja i wchłanianie się dressingu są bardzo przyjemne. Po nałożeniu produkt szybko się wchlania i tworzy suchą powłokę. Przyciemnienie jest przeciętne, ale przede wszystkim nie łapie kurzu. Trwałość typowa, załeży od agresywności chemii. Ogólnie jestem zadowolony. Mam porównanie z dressingami ADBL TD i  BW, Farecla, Ultracoat.

A no właśnie. Dlatego trąbię i powtarzam jak mantrę - panel, panelowi nie równy i test dotyczy zawsze tego konkretnego materiału (opony w tym przypadku).

Zobaczymy za jakiś czas update 🙂

Link to comment
Share on other sites

W przypadku dressingów ważny jest rodzaj nawierzchni, po której się poruszamy. Od kilku dni moja droga powiatowa jest pokryta asfaltem (wcześniej były dziury i szuter) i nagle stał się cud - opony przestały się brudzic 😀

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
1 minutę temu, ral6014 napisał:

W przypadku dressingów ważny jest rodzaj nawierzchni, po której się poruszamy. Od kilku dni moja droga powiatowa jest pokryta asfaltem (wcześniej były dziury i szuter) i nagle stał się cud - opony przestały się brudzic 😀

Dlatego ja odkąd "wsiąkłem" w karawaning czyli drugi rok leci - wyleczyłem się z tłustych dressingów 😉 Na dzień dzisiejszy używam Perla.

Tłuste nakładam poza sezonem 😉

Link to comment
Share on other sites

Dlatego ja odkąd "wsiąkłem" w karawaning czyli drugi rok leci - wyleczyłem się z tłustych dressingów Na dzień dzisiejszy używam Perla.
Tłuste nakładam poza sezonem

Perla dajesz koncentrat czy jakieś rozcieńczenie? Jedna warstwa czy może więcej? Docierasz czy nie?
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
20 minut temu, Bapko napisał:


Perla dajesz koncentrat czy jakieś rozcieńczenie? Jedna warstwa czy może więcej? Docierasz czy nie?

Ja rozcieńczam 100ml Perla na butelke 500ml wody..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
W dniu 27.06.2022 o 17:45, PawelRDM napisał(a):

Ja się z Onyx'em polubiłem ale docieram go fibrą na koniec. 

Warto przetrzeć oponę po aplikacji dressingu jakiś czas po aplikacji. Nigdy nie uda się idealnie równo rozłożyć i może gdzieś zostać więcej. 
 

W dniu 27.06.2022 o 10:09, Domel napisał(a):

Turtle Wax Hybrid Tyre Shine Graphene Acrylic

 

Jest sztosem! Opony nie łapią tak kurzu, nie stają się „rude” jak spłynie już dressing a niestety sporo dressingów jak spłynie to opona jest okropnie brzydka i ruda. Trwałość przyzwoita jak na dressing ale jak pisałem wyżej ja każdą oponę przecieram fibra po aplikacji. Niestety kiedyś spotkałem się że niby wyschnięty dressing a ubrudził mi samochód.

  • Lubię to 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.