yukon Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam, mam A6 w czarnej perle. Jaką pastę polecacie do tego lakieru? Kilka dni temu robiłem autko z kuzynem Das-6 i SSR 2.5 na zielonym padzie 3M. Lakier nie jest w złym stanie (4lata) lecz posiada wiele swirlsow itp. od myjek automatycznych. Niestety nie jestem zadowolony z wyników, większość tak jakby zeszła ale nie do końca
Dystrybutor m.k. Opublikowano 13 Lipca 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 1. Wrzuć jakieś zdjęcia. Będzie łatwiej ocenić. 2. Po SSR 2.5 i zielonym padzie jeśli długo nie rozpracowywaliście pasty, to mogła pozostawić drobniejsze rysy oraz hologramy, które wymagają wykończenia czymś delikatniejszym i na miększym padzie. Np. możecie spróbować SSR 1 na żółtym profilowanym padzie 3M.
yukon Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 ok, postaram się wrzucić jakieś fotki. Są może jakieś twardsze pady? Być może robiliśmy coś złe..
pyzax Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 Może trzeba by spróbować mocniejszej pasty?
yesfan Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 Twardsze pady to zły pomysł. Lepiej zastosować inny środek polerski i pracować dłużej. Polerowanie A6 na DAS6 to ze 12 godzin pracy żeby było ok. Wg tej tabeli SSR2.5 jest na poziomie SwirlX.
yukon Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 siedzieliśmy nad tym razem na zmianę od 11 do 22 z 30min przerwą. Czyli polecacie spróbować inna pastą? Teraz będę się starał dłużej wypracowywać środek.
Dystrybutor m.k. Opublikowano 13 Lipca 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 yesfan, pracowałeś z pastami z serii SSR? Dla mnie ta tabelka jest funka kłaków warta bo wprowadza w błąd. Moim zdaniem SSR 2.5 nie została wystarczająco wypracowana, przez co pozostawiła po sobie zarysowania w postaci swirlsów. Na zielonym padzie z SSR 2.5 można uzyskać bardzo dobre efekty, ale one wymagają pracy na niedużej powierzchni i są czasochłonne. Po zielonym korku lub SSR 3 będzie jeszcze więcej drobnych zarysowań, bo im "mocniejsza" pasta, tym lepsza korekta dużych zarysowań, ale pozostawiają nowe, drobniejsze, które należy korygować pastami "słabszymi".
malkolm Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 m.k., ale nie zapominaj na jakiej to polerce. ja niedawno na das-ie miałem problem aby ssr 3 usunąć niewielkie zarysowania z lakieru bmw
yesfan Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 m.k., tak, z ssr 2.5 i jak na mój gust jest pomiędzy UC a SwirlX. Autor wątku nie pisze że zostały hologramy po polerowaniu tylko że korekta nie była wystarczająca. Ale tylko zielony pad to nie jest dobry pomysł, przydałoby się coś do wykończenia.
yukon Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 W tej chwili mam tylko kilka fotek z telefonu. W piątek postaram się umyć autko i zrobić zdjęcia porządnym aparatem.
Dystrybutor m.k. Opublikowano 13 Lipca 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 nie zapominaj na jakiej to polerce. fakt, zapomniałem, że to nie rotacyjna maszyna z ssr 2.5 i jak na mój gust jest pomiędzy UC Robiłem na zielonym padzie SSR 2.5 i UC oraz MG #83. W praktyce na lakierze twardym (BMW) dzięki SSR 2.5 identyczny efekt uzyskałem co UC na takim samym padzie. Różnica była tylko w tym, że UC nadało o jeden to głębszy kolor. A na dodatek #83 odlany do litrowej butli od Mariusza (Show Car Shine) jest agresywniejszy od UC i SSR 2.5 choć w tabelce widać co innego.
yesfan Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2010 m.k., a co sądzisz o zdjęciu? Bo mi to wyglada na hologramy po polerce, a nie słabą korekcję. Ale mogę się mylić. A tabelkę wstawilem po to, żeby autor pytania zorientował się co może zastosować innego. W rożnych warunkach inaczej odbieramy agresywość past. Lakiery się różnią, pady, obroty, ilość środka, technika pracy itd. to wszystko wpływa na subiektywną ocenę.
julian Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 jeśli korzystasz z orbitalnej i zielonej gąbki, to uzyj albo SSR3 albo w ogóle kup 3M FC+. to dla korekcji. natomiast po czymś takim trzeba koniecznie wykończyć czymś delikatniejszym. może być choćby SSR1, może być 3M Scratch Remover(bo małe opakowanie), może być 3M tzw. żółty korek. tak jak kolega wyżej radził, na żółtej gąbce.
yukon Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 a w którym sklepie polecacie kupić pady i pasty 3M (klakie...?)
yukon Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2010 czy ktoś oświeci mnie czym rożni się zielony pad 3M od pomarańczowego? zakupiłem obydwa i nie wiem który wybrać
Mazder Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Czy aby na pewno? Ja organoleptycznie wyczuwam jednak, że pomarańczowy pad 3M jest twardszy od zielonego.
Dystrybutor m.k. Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Czy aby na pewno? Ja organoleptycznie wyczuwam jednak, że pomarańczowy pad 3M jest twardszy od zielonego. Tak, to pady o tej samej twardości. Organoleptyczny test nie jest zawsze miarodajny, oba z taką samą pastą mają tę samą skuteczność, w ten sposób zweryfikujesz. Zielony jest z nowej serii 3M (i jest często tańszy).
Mazder Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Może to palcebo, ale mnie się wydaje, że pomarańczowy jest mimo wszystko twardszy i bardziej agresywny. Zresztą klakiernik napisał w swoim artykule o nowej linii środków 3M, że pomarańczowy pad (ze starszej serii) jest minimalnie ostrzejszy.
yukon Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 w przyszłym tygodniu wypróbuję obydwa pady i napiszę coś od siebie.
Dystrybutor m.k. Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Akurat kończę Audi S3 i właśnie pomarańczowy pad dokończył swojego żywota, zielonym teraz pracuję. Różnica żadna poza kolorem.
Marco Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 właśnie pomarańczowy pad dokończył swojego żywotaI to jest chyba największa różnica. Pomaranczowe nadzwyczaj szybko się zużywają.
yukon Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a zielony? my na a6 avant skasowaliśmy prawie całego i porządnie się wystrzępił. korekcja nie była oszałamiająca ale musimy się jeszcze pouczyć
yukon Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2010 panowie mogę bez problemu po korekcie użyć niebieskiego pada + black hole?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2010 yukon,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się