Skocz do zawartości

Długo czy krótko?


RoBee

Rekomendowane odpowiedzi

@robcok problemem detailingu, a w zasadzie kwestii samego polerowania aut, jest to, że klient się nie zna.

Rozmawiając z ludźmi na temat budżetu na zabieg i konfrontowaniem tego z tym co możemy w tej cenie zaoferować, klient nadal nie wie co otrzyma.

Np. umawiając się na onestep (budżetowo) próbuje wytłumaczyć, że usunie on większośc niewielkich rysek (z reguły używam zwrotów typu "70-80%"), auto odzyska połysk, zniknie oksydacja, zyska na głębi/barwie itp.
Nie mam natomiast wpływu na to co po tych słowach uroi sobie klient, a ostatecznie chciałbym by był zadowolony. On usłyszy onestep, a w jego głowie powstanie wizja showcar. Myślę, że tu jest pies pogrzebany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.