Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heja

Jak widzicie z doświadczenia przesyłki kurierskie/paczkomaty w zimie? nie obawiacie się przemrożenia produktów?

Czy sklepy przykładają się jakoś mocniej do pakowania, więcej bombelków etc?

Pomyślałem, że sklepy powinny w zasadzie domyślnie nie wysyłać paczek w piątek, żeby nie spędzały kilku dni na magazynie / poza kontrolą.

Zakładam, że wrażliwe na wychłodzenie/mrożenie będą głównie produkty zabezpieczenia karoserii ale nie mam doświadczenia. Wołam @Chemik ADBL , pewnie macie praktyczne doświadczenie, wiedzę 🙂

Posted

Ja używam w takich warunkach przesyłki pocztowej - odbiór w punkcie do automatu paczkowego który u mnie znajduje się wewnątrz biedronki za kasami. Zawsze kurier bierze paczkę z sortowni ok. 10 a przed 11 jest w "ciepłym Paczkomacie". Dłuższy termin odbioru niż w inpoście, mogę tam też przekierować paczki z dpd i ups. Nigdy nie było sytuacji jak w i poście że kurier wozi paczkę cały dzień lub dwa jak zwolni się skrytka. 

• Lubię to 1
  • Moderator
Posted

@analyzator zwykle zamawiam kolo poniedziałku/wtorku kurierem pobraniowym i jest paczka wtorek/sroda rano i nie ma problemu 😄 jak sa mega mrozy nei zamawiam, jak jest cieplej to staram sie aby paczka doszła w cieplejsze dni 🙂 

Posted

Radziłbym się wstrzymać z kupowaniem w takie mrozy.

Co z tego jak ta paczka trafia do ocieplanego punktu odbioru jak wcześniej jedzie w kontenerze czy pod plandeką. 

Posted

Czyli teraz jedynie można zamawiac bezpiecznie jakieś urządzenia,pady itp.  offtop najbliższe promocje na wiosne?

Posted

https://www.labelmaster.com/shop/shipping/damage-indicators

Coś takiego by się przydało 🙂