Jump to content

Recommended Posts

Posted

Przyznam sie jestem w tym temacie zielony jakie polecacie

Ma być możliwie jak najprecyzyjniejszy do pomiaru grubości przy polerce .

Pamiętam że CleanerFreak miał dosyć niezły choć Car-Spa chyba też nie najgorszy :)

Posted

Ma być przedeklamowawszy dobry cena jest na drugim miejscu najwyżej później go kupi niż planowałem .

Posted

super zestaw 2 mierników, jeden na powierzchnie metaliczne, a drugi oczywiście nie. Wydatek ok 10-12 tyś PLN. No chyba, że ściągany ze stanów, wtedy taniej

Posted

No dobra zbyt długo bym musiał czekać . :lol:

A jaką sumą dysponujesz?

Dzieki za PW :)

• 5 weeks later...
Posted

a Polskie produkty do pomiaru grubości powłoki jak oceniacie??

jest kliku producentów z cenami w rejonie +/- 200 PLN

Nox co wybrałeś w końcu??

Posted

ja wciąż przed wyborem .. niestety te za ok 200zł mają dokładność co 10 w porywach 5 mikronów , a dla "nas" są potrzebne takie z dokładnością co do 1 mikrona .

Posted

Sie rozumie :)

OT

kiedy zapodasz jakieś foty do Pimpa tzn "Pokaż swój blask" ?? :D

Posted

na razie nie mam się czym chwalić

jeśli już mam robić to wielkie wejście z hukeim i famfarami (czy jak tam to się pisze:) )

Posted
ja wciąż przed wyborem .. niestety te za ok 200zł mają dokładność co 10 w porywach 5 mikronów , a dla "nas" są potrzebne takie z dokładnością co do 1 mikrona .

a czemu co do 1 mikrona

Posted

Przy polerce ściągamy naprawde nie wiele lakiery zazwyczaj pare mikronów dlatego potrzebny jest tak precyzyjny miernik .

Posted

No ale jak warstwa lakieru ma 130-140 mikronów to bez przesady.

Pracuje od 12 lat jako lakiernik i tylko raz się przeciąłem na samym początku, i to na wyrażne życzenir klienta :lol:

Mamy miernik jakiś polski,i używamy go naprawdę rzadko, ale nie dlatego że jest zły, ale dlatego że man jest nie potrzebny.

Przecież to widać czy jest jeszcze dużo bezbarwnego

• Administrator
Posted
No ale jak warstwa lakieru ma 130-140 mikronów to bez przesady.