Jump to content

Recommended Posts

• Administrator
Posted

Witajcie,

przeryłem już chyba wszystko, radziłem się wielu ale nadal nie znalazłem podpowiedzi, która mnie usatysfakcjonuje.
Otóż walczę z renowacją mojego demo. Pozostała tzw. galanteria i wykończenie.

Pytanie dla osób mających doświadczenie w klejeniu.
Czym przykleić listwy aluminiowe do lakierowanej karoserii ?
Klej do szyb już mam ale cały czas liczę na podpowiedź, która pozwoli mi na uniknięcie klejenia tym dziadostwem.
Macie doświadczenie w tej kwestii ?

20200423_153652.jpg.7926ead587f29beaf0e3337e4f98f471.jpg

Posted

Klej do szyb nigdy mnie nie zawiódł. Pistolet na powietrze, mały szlaczek i trzyma na wieki:)

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

• Lubię to 1
Posted

W reflektorach powodzenie ma klej butylowy. Dobrze uszczelnia i pozwala na dokładne dopasowanie powierzchni przy czym jest w miarę łatwy do ponownego rozklejenia. Nie mam dużego doświadczenia w klejeniu, nie stosowałem nigdy do powierzchni lakierowanych, lecz niektórzy producenci tego rodzaju klejów chwalą się, że powinny trzymać dobrze. Może warto przetestować ?

Posted

Siema

Ja podklejam takie rzeczy taśmą taką do luster. Jeśli ma być cienka i mocna spoina to dobrze działa klej  szczeliwo Wurth, kupowałem w kartuszach po 300ml, jest chyba w 3 kolorach.

• Moderator
Posted

@AreK osobiscie do takich rzeczy uzywam 

ten jeżeli sie nie mysle:

https://www.innotec-partner.pl/adheseal-done

bo kupuje w sklepiej lakierniczym lokalnie ale jak chcesz to moge sprawdzić dokładnie

Bardzo fajny klej który ma podobna strukture jak klej do szyb przy czym jest duzo mocniejszy, nigdy mnie nie zawiódł  

• Administrator
Posted

@Streat a jak nim kleisz to wszystko jest tak samo upier.... jak w przypadku kleju do szyb? ;-)

• Moderator
Posted
1 minutę temu, AreK napisał:

a jak nim kleisz to wszystko jest tak samo upier.... jak w przypadku kleju do szyb? ;-)