Skocz do zawartości

Kleje do listew bocznych


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Witajcie,

przeryłem już chyba wszystko, radziłem się wielu ale nadal nie znalazłem podpowiedzi, która mnie usatysfakcjonuje.
Otóż walczę z renowacją mojego demo. Pozostała tzw. galanteria i wykończenie.

Pytanie dla osób mających doświadczenie w klejeniu.
Czym przykleić listwy aluminiowe do lakierowanej karoserii ?
Klej do szyb już mam ale cały czas liczę na podpowiedź, która pozwoli mi na uniknięcie klejenia tym dziadostwem.
Macie doświadczenie w tej kwestii ?



20200423_153652.jpg.7926ead587f29beaf0e3337e4f98f471.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W reflektorach powodzenie ma klej butylowy. Dobrze uszczelnia i pozwala na dokładne dopasowanie powierzchni przy czym jest w miarę łatwy do ponownego rozklejenia. Nie mam dużego doświadczenia w klejeniu, nie stosowałem nigdy do powierzchni lakierowanych, lecz niektórzy producenci tego rodzaju klejów chwalą się, że powinny trzymać dobrze. Może warto przetestować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@AreK osobiscie do takich rzeczy uzywam 

ten jeżeli sie nie mysle:

https://www.innotec-partner.pl/adheseal-done

bo kupuje w sklepiej lakierniczym lokalnie ale jak chcesz to moge sprawdzić dokładnie

Bardzo fajny klej który ma podobna strukture jak klej do szyb przy czym jest duzo mocniejszy, nigdy mnie nie zawiódł  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
1 minutę temu, AreK napisał:

a jak nim kleisz to wszystko jest tak samo upier.... jak w przypadku kleju do szyb? ;-)

podobna konsystencja i upierdliwość w nakładaniu, jednak w mojej ocenie jest on duzo mocniejsz od kleju do szyb 

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto