osiolek1204 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2020 Witam Planuje skompletowanie pierwszego zestawu kosmetyków samochodowych. Jestem początkującym, dopiero zaczynam przygodę z pielęgnacją samochodów więc proszę o weryfikacje oraz o informację czy nie zapomniałem o czymś ewentualnie czy nie warto zmienić czegoś w wytypowanym zestawie. Po przeczytaniu wielu wątków i spędzeniu konkretnej ilości godzin na studiowaniu forum wytypowałem następujący zestaw: Piana aktywna Good Stuff White Bear Szampon Good Stuff BumbleBee Tar Mac 124 Prickbort Deironizer Shiny Garage D-Tox Glinka ValetPRO Yellow Clay Bar Cleaner pod wosk Prima Amigo Wosk SOFT99 Fusso Coat Quick detailer ADBL Synthetic Spray Wax SSW Rękawica do mycia karoserii CarPro Wool Wash Mitt Rękawica do mycia grubszego brudu, progów i nadkoli ADBL Care Mitt ExceDe APC Dressing do plastików zewnętrznych SHINY GARAGE Jet-Black Trim Restorer Dressing do opon Good Stuff Black Mamba Shine Dressing do plastików wewnętrznych Funky Witch Mademoiselle Plus Dwa wiadra CASTORAMA Pędzelki z Work Stuff'a naturalne włosie ADBL One Shot Tire Pad 10pack Ręcznik Fluffy 60x90 550g Rękawica NIGRINA Dziękuję Pozdrawiam Piotrek