Jump to content

Recommended Posts

Zdjęcia przedstawiają zderzak i lusterko mojego Mitsubishi. Spolerowalem to Kochem 8.02 na żółtym NAT-cie, a następnie Rupesem Rotary Ultrafine na czarnym - wszystko rotacją. Reszte auta przeleciałem samym rupesem. Dzień po dniu nałożyłem 3 warstwy Cquartza UK 3.0, a następnie warstwę Glissa. Warunki w garażu miałem stabilne - temp. 11-14 st.C i wilgotność 60%. Dziś wyjechałem na słońce, żeby utwardzić powłoki i przy okazji założyć zdemontowane elementy. Po ok. 3 h zaczęło zbierać się na burzę i po pierwszych kroplach wjechałem do garażu. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem jak znikły efekty mojej całotygodniowej pracy. Co się stało? Co poszło nie tak? Pomóżcie, proszę. 

FA1FCB1C-172D-4FB6-BE83-4CAF64B1B798.jpeg

C7AF4789-2C44-4F53-AB85-2F4D84416D96.jpeg

525C7ACD-C2C4-4F15-9338-5587AFAC712D.jpeg

EBD91BA7-8C88-412E-AC6A-12E4DFCEA080.jpeg

F6EAF327-3CDE-44A0-8E67-1FC2DE748AF6.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tutaj głównie widze ślady po owadach. Takich defektów nie usuniesz na „strzała”. Potrzebne jest tutaj troche więcej pracy i sposobu 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzecz w tym, ze dopóki nie wyjechałem na słońce, to tych śladów nie było. Byłem pewien ze je usunąłem. Zdjęcia zrobiłem w garażu. Te powłoki kładłem cały tydzień popołudniami. Musiałbym widzieć, że wciąż są. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Arturrro zgadza się. Źle usunięte wżery po owadach/water spotach wychodzą w słońcu lub pod innym źródłem ciepła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez noc nie zniknęły. Dziś auto postoi pół dnia na słońcu. Aż boje się myśleć, co zobaczę. Cały tydzień mojej pracy pójdzie na marne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego nie wiem jak z wychodzeniem defektów pod wpływem temperatury, ale jak sprawdzałaś lakier po korekcie, mam na myśli światło?

Ja niedawno miałem problem z rysami których nie widziałem w reflektorze led a wszystko wychodziło na słońcu. Dopiero gdy kupiłem lampę typowo inspekcyjną, z punktowym światłem, mogłem zobaczyć rzeczywiste efekty. 

Ogólnie zauważyłem też że duża rolę ma samo odtluszczanie, czego uzywales przed powłoką? Ipa 50/50 nie daje takich efektów jak dedykowane odtluszczacze pod powłokę (np. Gyeon prep itp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam latarkę z silnym punktowym światłem, parasolki ze świetlówkami i dodatkowo po południu światło słoneczne pada na zderzak. Jak już pisałem, proces warstwowanie trwał cały tydzień. Co do wymywania to stosuję 25% roztwór ipy z dodatkiem SLS, toluenu i metoksypropanolu, a więc składników stosowanych przez Gtechniq w ich produkcie. Jeśli nie wymyłem dokładnie pasty, to powłoka zapewne spłynie po kilkunastu myciach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.