agraf Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 Witam , Postanowiłem napisać temat, ponieważ noszę się z zamiarem wykonania korekty (raczej one-step, gdyż 95% rys to lekkie zarysowania od fibry niczym hologramy). Jeśli chodzi o wykonanie korekty to tutaj muszę tylko przemyśleć sprawę pasty (maszyna DA) ale to nie będę was tym zamęczał. Po korekcie natomiast chciałbym na zimę zabezpieczyć lakier powłoką i tutaj mam problem... nie posiadam garażu - i z tym wiąże się moje pytanie. Czy można nałożyć powłokę pod "chmurką"? Jeśli tak to jaka byłaby do tego najlepsza ? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
paperson Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 @agraf możesz pod chmurką. Wybierz bezwietrzny i ciepły dzień, aplikacja w cieniu. Jeśli chcesz aplikować na zewnątrz, to moim zdaniem najlepiej sprawdzą się tu powłoki w sprayu, np. Tac System Moonlight, Carpro Lite, itp.
agraf Opublikowano 5 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 @paperson No właśnie miejsce mam od tyłu domu gdzie od godz ok 11 przed południem już do końca dnia jest cień i w miarę jest to najbardziej osłonięte miejsce.
paperson Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 @agraf to szykuj graty i zbieraj chemię
agraf Opublikowano 5 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 Dodam jeszcze pytanie - po korekcie umyć cały samochód (oczywiście przed też będzie) czy tylko oczyścić elementy jakimś wipe-out i na to powłoka ?
Gardor Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 21 minut temu, paperson napisał: moim zdaniem najlepiej sprawdzą się tu powłoki w sprayu, np. Tac System Moonlight, Carpro Lite Car Pro Lite nie jest w sprayu, ale polecam Aplikacja dość prosta, hydro i zrzut wody świetnie, look bardzo przyjemne szkiełko. Jak za ta kasę kozak, zobaczymy jak trwałość. Pamiętaj ze te powłoki wymagają żeby auto stało pare h, w przypadku lite 4h i proponuje psiknąć jakimś qd z SI np watergold lub reload, w celu ochrony w pierwszych dniach. 1
ghost Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 CarPro Lite, Moonlight się sprawdzą, ale możesz też śmiało allikować klasyczne Fusso Coat 12 Tu nie ma złych wyborów
agraf Opublikowano 5 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 @ghost dzięki za radę. Fusso to wosk a wydawało mi się, że powłoka to lepsza ochrona (mechaniczna - chociażby minimalnie ale zawsze). Szczególnie na zimę - ale to takie moje teorie ale nie twierdzę, że jedyne słuszne. PS. Nie ukrywam, że efekt szkiełka jest bardzo mile widziany gdyż lakier to niebieska perła.
ghost Opublikowano 5 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2019 Fusso to powłoka teflonowa w formie pasty. Jest mocno hydrofobowa, trwała, nawet odporna chemicznie. Pozostałe powłoki są raczej na bazie kwarcu. Jednak te łatwe dla początkujących mają zmniejszone stężenie Nie są tak twarde mechanicznie jak ich profesjonalne odpowiedniki. Swoją drogą twardość to temat rzeka, niby powłoka coś tam chroni, ale i tak trzeba przestrzegać pewnych zasad by unikać rys Jeżeli chodzi o wygląd to Moonlight robi robotę 1
Davit Opublikowano 15 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2019 Ja używam ceramicznej Chin za 16 PLN i jest naprawdę godna Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się