Pioter83 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Cześć, Po przeczytaniu forum i innych internetowych źródeł, przymierzam się do pierwszej w życiu korekty lakieru. Pacjenci to: -czarny 308 z 2015, od samego patrzenia robią się rysy bo taki miękki lakier - białe picanto z 2015, tutaj lakier na pewno twardszy niż na peugeocie. Nie posiadam jeszcze polerki ale wchodzą w grę: -K2 masner rotacja -Hamron DA Pytanie odnośnie pada i pasty, nie będę bawił się w wiele etapów tylko one step i moja propozycja: - pad do one step od Royal pads i - pasta sonax 04/06 Pasty i pady będą OK? Acha... dodam że zakupiłem za grosze maskę z Seicento w kolorze czerwonym i w ramach testów ją będę katował, chodź lakier na pewno twardszy niż na 308. Pozdrawiam, Piotr
Strus Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2019 17 godzin temu, Pioter83 napisał: Hamron DA tak 17 godzin temu, Pioter83 napisał: pad do one step od Royal pads ten cienki weź i ze 3 sztuki a nie jedną 17 godzin temu, Pioter83 napisał: pasta sonax 04/06 Lepsza 3D One Hybrid 1
Pioter83 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2019 6 godzin temu, Strus napisał: tak ten cienki weź i ze 3 sztuki a nie jedną Lepsza 3D One Hybrid dzięki! a jakie rozcieńczenie IPY do odtłuszczania?
paperson Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2019 @Pioter83 możesz rozcieńczyć 1:1.
Strus Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2019 A jeszcze lepiej wipe Out jakiś. RRC jest tanie a, o dziwo, bardzo dobre
Pioter83 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Teraz, paperson napisał: @Pioter83 możesz rozcieńczyć 1:1. dzięki, akurat czytałem twojego posta jak robiłeś ta pastą seata, robiłeś DA czy rotacją? Teraz, Strus napisał: A jeszcze lepiej wipe Out jakiś. RRC jest tanie a, o dziwo, bardzo dobre akurat mam 1 l. butle IPY od RRC
paperson Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2019 @Pioter83 pracowałem głównie na DA, małe detale i trudno dostępne miejsca ciąłem rotacją z przedłużką + mały pad. Ale spokojnie, na pierwszy raz możesz użyć samej DA. Moim zdaniem najlepszy wybór to ta o skoku 15mm.
Pioter83 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2019 12 minut temu, paperson napisał: @Pioter83 pracowałem głównie na DA, małe detale i trudno dostępne miejsca ciąłem rotacją z przedłużką + mały pad. Ale spokojnie, na pierwszy raz możesz użyć samej DA. Moim zdaniem najlepszy wybór to ta o skoku 15mm. jeszcze nie mam polerki ale myślałem o rotacji...
Strus Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Rotacją możesz sobie krzywdę zrobić jak nie masz wprawy. DA 15mm jest zdecydowanie lepsze i bardziej uniwersalne
xadamx Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Jeżeli to jest twoja pierwsza korekta lakieru to lepiej maszynę DA. Pamiętam jak ładnych kilka lat temu robiłem pierwszy raz w swoim aucie polerkę rotacją (oczywiście z użyciem Farecli G3) . Ranty przetarłem, a na zderzaku spaliłem lakier. 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się