Skocz do zawartości

BMW 3 E92, Sparkling Graphite


maciek257

Rekomendowane odpowiedzi

Przedstawiam Wam pacjenta: BMW 3 E92 2.0D 177KM 2008r. kolor: Sparkling Graphite (A22).
DSC01488.jpg

DSC01489.jpg

DSC01490.jpg

DSC01491.jpg

DSC01492.jpg

DSC01494.jpg

DSC01495.jpg

DSC01496.jpg

DSC01498.jpg

DSC01499.jpg

DSC01500.jpg

DSC01506.jpg

DSC01507.jpg

DSC01508.jpg

DSC01509.jpg

DSC01510.jpg

DSC01511.jpg

Tu nawet przez brud widać swirle na lakierze.

DSC01513.jpg

Zerwane zaczepy reflektora. Sprawka złodzieja, który przywłaszczył sobie moje auto na 1 dzień.

DSC01514.jpg

DSC01515.jpg

DSC01516.jpg

DSC01517.jpg

DSC01518.jpg

DSC01519.jpg

DSC01520.jpg

DSC01521.jpg

DSC01526.jpg

To również pamiątka po złodzieju. Wspomnę, że dodatkowo musiałem wymienić maskę na nową.

DSC01527.jpg

DSC01529.jpg

DSC01530.jpg

Lewy przeciwmgielny jeszcze przed regeneracją.

DSC01536.jpg

Prawy już po regeneracji. Papier wodny od 600 do 2000 a potem K2 Ultra Cut

DSC01535.jpg


Przedstawiam użyte produkty:

Dekontaminacja:

  • Prickbort
  • K2 Roton

Pre-wash oraz mycie właściwe:

  • K2 Active Foam
  • K2 Express

Plastiki, uszczelki, detale:

  • APC ABDL 1:5
  • Pędzel ADBL

Cleaner, wosk, zabezpieczenie:

  • K2 Quantum

Opony:

  • K2 Sigma

Korekta:

  • Maszyna K2 Masner
  • Uchwyt K2 Duraflex
  • Gąbki K2 Duraflex (Niebieska, pomarańczowa, czarna)
  • Pasty K2 Luster (Q1, Q3, Q5)
  • K2 Klinet
  • Tenzi IPA

Inne:

  • Pianownica K2 Masner
  • Mikrowłókno osuszające K2 Moli
  • Aplikatory K2
  • Glinka 3M

IMG_0579.jpg

Na początek spłukanie kurzu i większego brudu samą myjką, aby chemia nie musiała się przez to przedzierać.

DSC01539.jpg

DSC01540.jpg

DSC01541.jpg

Po przeschnięciu aplikuję Prickbort. Miał sporo pracy.

DSC01543.jpg

DSC01545.jpg

DSC01546.jpg

DSC01547.jpg

DSC01548.jpg

DSC01549.jpg

DSC01550.jpg

IMG_0666.jpg

IMG_0669.jpg

IMG_0583.jpg

Na felgach zaczął działać Roton.

IMG_0592.jpg

Dodaję aktywną pianę.

IMG_0594.jpg

IMG_0595.jpg

IMG_0599.jpg

IMG_0601.jpg

Spłukuję i mycie ręczne na 2 wiadra + gąbka z mikrofibry.

IMG_0611.jpg

APC + pędzelkowanie (przepraszam za 2 zdjęcia w pionie).

IMG_0614.jpg

IMG_0615.jpg

IMG_0620.jpg

IMG_0622.jpg

IMG_0623.jpg

IMG_0624.jpg

Coś tam leci z uszczelek.

IMG_0626.jpg

IMG_0627.jpg

IMG_0628.jpg

IMG_0629.jpg

IMG_0630.jpg

IMG_0631.jpg

K2 Roton świetnie wyciąga brud również z opon.

IMG_0634.jpg

APC na nadkola. Tutaj widać uszkodzenie felgi. Do naprawienia w najbliższym czasie.

IMG_0635.jpg

Strasznie ciężka powierzchnia do oczyszczenia (tylne nadkola w BMW). Pomogło szczotkowanie pod bieżącą wodą.

IMG_0636.jpg

IMG_0637.jpg

I glinkujemy. Na początek sama maska.

IMG_0642.jpg

Lewa część dachu. Czarny ślad po otarciu o uszczelkę.

IMG_0645.jpg

Prawa część dachu.

IMG_0646.jpg

Klapa bagażnika (tylko pozioma powierzchnia). I znowu pionowe zdjęcie 😕

IMG_0647.jpg

Po bokach nie zebrałem zbyt wiele.

IMG_0649.jpg

Powtórne mycie, osuszanie i do garażu bo się ściemnia.

IMG_0654.jpg

Chyba niewystarczająco zmiękczyłem glinkę lub dałem zbyt mało poślizgu bo pozostawiła takie ślady.

IMG_0656.jpg

Pierwsze efekty. Najpierw było futro K2 i pasta Luster Q1 później wykończeniowa gąbka K2 i pasta Luster Q5.

IMG_0660.jpg

IMG_0661.jpg


I to niestety tyle jeśli chodzi o korektę, nie było odpowiedniego światła na dobre 50-tki. Czas na wnętrze.

IMG_0713.jpg

IMG_0720.jpg

Nie wyszło 50:50. Lewa część czysta, prawa brudna.

IMG_0726.jpg

IMG_0727.jpg

IMG_0728.jpg

IMG_0731.jpg

Za impregnat posłużyło mi coś takiego. Przypadkiem znalazłem balsam w domu i wydaje mi się, że zdał egzamin.

055316d900158d9850b37b44.jpg

IMG_0733.jpg

IMG_0737.jpg

IMG_0735.jpg

Lewy nawiew nietknięty, prawy wyczyszony.

IMG_0741.jpg

IMG_0745.jpg

IMG_0747.jpg

IMG_0750.jpg

IMG_0757.jpg

Te zabrudzenia na słupku usunąłem marketowym "Moje Auto - Tapicerka".

IMG_0770.jpg

IMG_0774.jpg

IMG_0771.jpg

IMG_0777.jpg

Na szybie wylądował Rain-X i kilka godzin później spadł deszcz.

IMG_0779.jpg

50:50 brak wosku i wosk K2 Quantum.

IMG_0782.jpg

IMG_0784.jpg

IMG_0783.jpg

Jeszcze szorowanie dywaników i czas przejść do prezentacji efektów.

IMG_0962.jpg

IMG_0963.jpg
IMG_0964.jpg

IMG_0965.jpg

IMG_0966.jpg

IMG_0967.jpg

IMG_0969.jpg

IMG_0970.jpg

Dach niczym szklany.

IMG_0693.jpg

IMG_0694.jpg

IMG_0695.jpg

Na koniec nie mogło zabraknąć selfie w odbiciu lakieru.

IMG_0692.jpg

IMG_0696.jpg

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maciek257 Spoko robota, kolejna osoba udowadnia, że bez ogromnego nakładu można zrobić coś fajnego 😉 ( a do tego BMW-raj dla oczu 😄 )

Tak na przyszłość, co mi się rzuciło w oczy. Szkoda, że opłukałeś samą wodą tak brudne auto. Bez LSP nic to nie dało, a jak widać Prick miał dużo roboty i przez film brudu się osłabił- mogłeś umyć przed aplikacją, lub choćby pianą spryskać na suchy lakier. Dokup na przyszłość pędzelki jakieś delikatniejsze. Ten z ADBL jest spoko do felg, ale jest ostry. Nawet pędzelkując uszczelki łatwo wyjechać na lakier i narobić rysek. Poza tym do wnętrza tym bardziej, lakierowane plastiki rysują się od niego niemiłosiernie. Szkoda, że włożyłeś tyle pracy i nałożyłeś tak słaby wosk. Na przyszłość zakup nieśmiertelny sampler wosku FK1000p i będzie elegancko 😉 

Wiem, ile to roboty z robieniem takiej relacji gdy chemia przysycha, czas nagli, a tu zdjecia trzeba cykać. Jednak na przyszłość daj więcej zdjęć "po" detali, które pokazałeś jako brudne (silnik, wnęki itp) 😉 No i zdecydowanie za mało zdjęć z korekty. Wystarczy led z telefonu, żeby pokazać różnicę. Każdy jest z pewnością ciekawy jak sobie poradziły budżetowe pasty. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.