Skocz do zawartości

BMW E46 M-pakiet - pierwsza rotacja


Burza

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym przedstawić moje pierwsze auto wykonane na polerce rotacyjnej :) Mam nadzieję że się spodoba :) Jutro wykonam zbliżenia bo dzisiaj było za słabe światło. Ogólnie doprowadzenie do tego stanu zajęło mi około 25 godzin pracy.

 

1. Najpierw dokładne mycie i suszenie

2. Glinka meguiars z wodą demineralizowaną

3. Oklejanie wszystkich plastików i uszczelek

3. Pasty 3M - było sporo bardzo opornych rysek dlatego po testach na różnych pastach przeleciałem całe auto zielony korek + zielony pad (na głębsze rysy poszedl trizact) + żółty korek z żółtym padem i na koniec niebieski korek i niebieski pad

Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy :( Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady)

4. Dokładne szorowanie uszczelek, plastików, karoserii pianą karcher

5. Suszenie irchą i znowu pojawiają się mikro ryski mimo szczególnej ostrożności :(

6. Show car glaze meguiarsa :) i tu pojawił się wielki banan na twarzy :):):)

7. Różowy korek na niebieskim padzie na najniższych obrotach

8. Środek do uszczelek z obi :) - bardzo fajny zobaczymy jak z trwałością

9. Detale, usuwanie resztek pasty z różnych szparek, czyszczenie szyb

10. Nabłyszczanie opon silikonem kleen flo - :)

11. Jutro mam jeszcze zamiar nałożyć drugi wosk megsa nxt 2.0

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Troche słabe zdjęcia, ale widać że efekt jest :good:

 

Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady)

 

Taka specyfika padów 3M, póki powierzchnia jest płaska wszystko jest ok. Jak najedziemy na jakieś nierówności albo przerwy w lakierze, zaczynają się sypać.

 

5. Suszenie irchą i znowu pojawiają się mikro ryski mimo szczególnej ostrożności

 

Zainwestuj w ręcznik z miękkiej mikrofibry, szanse że porysujesz znacząco zmaleją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy efekt - pogratulować :good:

Parę pytań żeby nie było tylko słodzenia :-]

- Jaka polerka rotacyjna została użyta?

- Jaki trizact został użyty? (chodzi oczywiście o gradacje)

- Trizact użyty maszynowo czy ręcznie? I jeśli ręcznie to za pomocą jakiegoś klocka szlifierskiego czy po prostu dłonią?

To by było na tyle...

Czekam na andsłer :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady)

 

Polecam kompresor :) Ja sobie kompresorem w takich sytuacjach pomagam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burza, rada na rozsypujące się pady jest jedna - na wyoblonych powierzchniach musisz używać małych gąbek. 3M ma małe pady w każdym kolorze, znacznie lepiej znoszą pracę na nawet najbardziej powyginanych powierzchniach... niestety, to jest wada duzych gąbek, kruszą się niemiłosiernie. możesz ew. próbować z gąbkami innych producentów, twardymi waflowymi, bardziej odporny, nieco bardziej miękki i równie ścierny jest żółty pad sonusa. troche lepiej znosi katowanie na nierównej powierzchni. a jeśli już taki pył powstanie to albo kompresor, albo duster albo mycie przed kolejnym etapem. ja myje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.