Burza Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Chciałbym przedstawić moje pierwsze auto wykonane na polerce rotacyjnej Mam nadzieję że się spodoba Jutro wykonam zbliżenia bo dzisiaj było za słabe światło. Ogólnie doprowadzenie do tego stanu zajęło mi około 25 godzin pracy. 1. Najpierw dokładne mycie i suszenie 2. Glinka meguiars z wodą demineralizowaną 3. Oklejanie wszystkich plastików i uszczelek 3. Pasty 3M - było sporo bardzo opornych rysek dlatego po testach na różnych pastach przeleciałem całe auto zielony korek + zielony pad (na głębsze rysy poszedl trizact) + żółty korek z żółtym padem i na koniec niebieski korek i niebieski pad Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady) 4. Dokładne szorowanie uszczelek, plastików, karoserii pianą karcher 5. Suszenie irchą i znowu pojawiają się mikro ryski mimo szczególnej ostrożności 6. Show car glaze meguiarsa i tu pojawił się wielki banan na twarzy :) 7. Różowy korek na niebieskim padzie na najniższych obrotach 8. Środek do uszczelek z obi - bardzo fajny zobaczymy jak z trwałością 9. Detale, usuwanie resztek pasty z różnych szparek, czyszczenie szyb 10. Nabłyszczanie opon silikonem kleen flo - 11. Jutro mam jeszcze zamiar nałożyć drugi wosk megsa nxt 2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted April 28, 2010 Administrator Report Share Posted April 28, 2010 Troche słabe zdjęcia, ale widać że efekt jest Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady) Taka specyfika padów 3M, póki powierzchnia jest płaska wszystko jest ok. Jak najedziemy na jakieś nierówności albo przerwy w lakierze, zaczynają się sypać. 5. Suszenie irchą i znowu pojawiają się mikro ryski mimo szczególnej ostrożności Zainwestuj w ręcznik z miękkiej mikrofibry, szanse że porysujesz znacząco zmaleją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afi Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Ciekawy efekt - pogratulować Parę pytań żeby nie było tylko słodzenia - Jaka polerka rotacyjna została użyta? - Jaki trizact został użyty? (chodzi oczywiście o gradacje) - Trizact użyty maszynowo czy ręcznie? I jeśli ręcznie to za pomocą jakiegoś klocka szlifierskiego czy po prostu dłonią? To by było na tyle... Czekam na andsłer Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuflik Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Zainwestuj w ręcznik z miękkiej mikrofibry, szanse że porysujesz znacząco zmaleją. Potwierdzam i polecam taki zakup, irche wywal;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burza Posted April 28, 2010 Author Report Share Posted April 28, 2010 Używam Polerki Fobo Ep320, mocowanie do padow: 3M 09552 Perfect-it. Trizact 3000 używałem maszynowo na wolnych obrotach i rysy pięknie poschodziły później żeby spolerować to miejsce też nie było problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady) Polecam kompresor Ja sobie kompresorem w takich sytuacjach pomagam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Burza, rada na rozsypujące się pady jest jedna - na wyoblonych powierzchniach musisz używać małych gąbek. 3M ma małe pady w każdym kolorze, znacznie lepiej znoszą pracę na nawet najbardziej powyginanych powierzchniach... niestety, to jest wada duzych gąbek, kruszą się niemiłosiernie. możesz ew. próbować z gąbkami innych producentów, twardymi waflowymi, bardziej odporny, nieco bardziej miękki i równie ścierny jest żółty pad sonusa. troche lepiej znosi katowanie na nierównej powierzchni. a jeśli już taki pył powstanie to albo kompresor, albo duster albo mycie przed kolejnym etapem. ja myje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 pięknie wygląda Twoja 3er po odświeżeniu czarny to piękny kolor, ale ma jedną MEGA wadę - wszystko na nim w sekundzie widać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burza Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 tworzą się i to strasznie, dzisiaj przejechałem delikatnie po lakierze zewnętrzną częścią dłoni i powstała dosyć spora rysa mam nadzieję że to tylko w strukturze wosku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now