Burza Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Chciałbym przedstawić moje pierwsze auto wykonane na polerce rotacyjnej Mam nadzieję że się spodoba Jutro wykonam zbliżenia bo dzisiaj było za słabe światło. Ogólnie doprowadzenie do tego stanu zajęło mi około 25 godzin pracy. 1. Najpierw dokładne mycie i suszenie 2. Glinka meguiars z wodą demineralizowaną 3. Oklejanie wszystkich plastików i uszczelek 3. Pasty 3M - było sporo bardzo opornych rysek dlatego po testach na różnych pastach przeleciałem całe auto zielony korek + zielony pad (na głębsze rysy poszedl trizact) + żółty korek z żółtym padem i na koniec niebieski korek i niebieski pad Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady) 4. Dokładne szorowanie uszczelek, plastików, karoserii pianą karcher 5. Suszenie irchą i znowu pojawiają się mikro ryski mimo szczególnej ostrożności 6. Show car glaze meguiarsa i tu pojawił się wielki banan na twarzy :) 7. Różowy korek na niebieskim padzie na najniższych obrotach 8. Środek do uszczelek z obi - bardzo fajny zobaczymy jak z trwałością 9. Detale, usuwanie resztek pasty z różnych szparek, czyszczenie szyb 10. Nabłyszczanie opon silikonem kleen flo - 11. Jutro mam jeszcze zamiar nałożyć drugi wosk megsa nxt 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Troche słabe zdjęcia, ale widać że efekt jest Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady) Taka specyfika padów 3M, póki powierzchnia jest płaska wszystko jest ok. Jak najedziemy na jakieś nierówności albo przerwy w lakierze, zaczynają się sypać. 5. Suszenie irchą i znowu pojawiają się mikro ryski mimo szczególnej ostrożności Zainwestuj w ręcznik z miękkiej mikrofibry, szanse że porysujesz znacząco zmaleją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Ciekawy efekt - pogratulować Parę pytań żeby nie było tylko słodzenia - Jaka polerka rotacyjna została użyta? - Jaki trizact został użyty? (chodzi oczywiście o gradacje) - Trizact użyty maszynowo czy ręcznie? I jeśli ręcznie to za pomocą jakiegoś klocka szlifierskiego czy po prostu dłonią? To by było na tyle... Czekam na andsłer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zainwestuj w ręcznik z miękkiej mikrofibry, szanse że porysujesz znacząco zmaleją. Potwierdzam i polecam taki zakup, irche wywal;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burza Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Używam Polerki Fobo Ep320, mocowanie do padow: 3M 09552 Perfect-it. Trizact 3000 używałem maszynowo na wolnych obrotach i rysy pięknie poschodziły później żeby spolerować to miejsce też nie było problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Najwięcej problemów miałem z sypiącymi się gąbkami które zostawiały milion kawałków na karoserii i przy wycieraniu pasty do sucha robiły kolejne rysy Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o rady) Polecam kompresor Ja sobie kompresorem w takich sytuacjach pomagam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Burza, rada na rozsypujące się pady jest jedna - na wyoblonych powierzchniach musisz używać małych gąbek. 3M ma małe pady w każdym kolorze, znacznie lepiej znoszą pracę na nawet najbardziej powyginanych powierzchniach... niestety, to jest wada duzych gąbek, kruszą się niemiłosiernie. możesz ew. próbować z gąbkami innych producentów, twardymi waflowymi, bardziej odporny, nieco bardziej miękki i równie ścierny jest żółty pad sonusa. troche lepiej znosi katowanie na nierównej powierzchni. a jeśli już taki pył powstanie to albo kompresor, albo duster albo mycie przed kolejnym etapem. ja myje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 pięknie wygląda Twoja 3er po odświeżeniu czarny to piękny kolor, ale ma jedną MEGA wadę - wszystko na nim w sekundzie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burza Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 tworzą się i to strasznie, dzisiaj przejechałem delikatnie po lakierze zewnętrzną częścią dłoni i powstała dosyć spora rysa mam nadzieję że to tylko w strukturze wosku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się