Skocz do zawartości

Ocena kosmetyków (nowicjusz)


Neroshinio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie jestem totalnym nowicjuszem i chciałbym dowiedzieć się czego brakuje mi na dobry start. Uprzedzam, iż nie zamierzam samodzielnie przeprowadzać korekty lakieru..raczej chodzi mi o kosmetyki do codziennego użytku. Z góry dziękuję, za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam! 😄

 

Samochód to Mistubishi Lancer IX 2009 Sportback z tapicerką materiałową.

APC ADBL 1L

- Soft99 Fusso Coat 12 Months Dark Colour Wax

- Shiny Garage Morning Dew Quick Detailer 1L

- SHINY GARAGE Orange Car Shampoo 500ml

- Shiny Garage D-Tox Iron&Fallout Remover 1L

- 2x Kimicar Magic Cruscotto 750ml (plak)

- 2x ValetPRO Yellow Poly Clay Bar glinka - 100 g

- Autosol Metal Polish 75 ml

- GYEON Q2M Polish Wipe Towel 40x40cm

- czernidło (nazwy niestety nie pamiętam)

- 3x Mikrofibra VILEDA 40x40cm

- 2x Janek Niezbędny

- 2x rękawica do mycia z mikrofibry

- standardowa, klasyczna gąbka do mycia

- dwa wiadra również się znajdą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- 2x Kimicar Magic Cruscotto 750ml (plak) - kup lepiej na początek choćby ADBL interior cleaner

- 2x ValetPRO Yellow Poly Clay Bar glinka - 100 g - po co Ci glinka jeśli nie zamierzasz robić korekty ? glina zostawia bałagan który usuwa się w późniejszym etapie korekty. nie widzę sensu robić tego w innym wypadku- dokładasz sobie tylko mikrorysek - wydaj tą kasę na prickborta albo vasco

- 3x Mikrofibra VILEDA 40x40cm - przeszukaj forum, jest  temat poświecony mikrofibrom 

- 2x Janek Niezbędny - jak wyżej

- 2x rękawica do mycia z mikrofibry - lepiej kupić jedną lepszą niż 2 gorszę - kup jednego wełniaka i jedną z mikrofibry do progów

- standardowa, klasyczna gąbka do mycia - wywalić

 -dwa wiadra również się znajdą - dokup separator chociaż jeden 

Brakuje ręcznika do osuszania i czegoś do szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Neroshinio napisał:

APC ADBL 1L