Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witajcie

Otwieram nowy temat bo chcialbym pokazac cos, czego nauczylem sie na tym forum. Obiektem "doswiadczen" jest moja 10letnia Alfa Romeo 156 w kolorze Rosso Proteo, ktora nigdy nie zaznala pasty polerskiej ani wosku, myta byla na myjniach recznych i mechanicznych. Zaczalem dzis od dachu, samochod byl wczesniej umyty i czekal w garazu.

Kroki:

1. glinkowanie - temachem bialy + woda z szamponem,

1.5 splukanie woda i wytarcie do sucha,

2. SSR3 - cutting pad meg's,

3. SSR2 - polishing pad,

4. SSR1 - polishing pad

Poniewaz auto musze robic po kawalku bo nie mam czasu, dopiero o 18tej zabieram sie do korekty, wiec bede dolaczal kolejne kroki ze zdjeciami.

(Z gory przepraszam za fotografie ale nie potrafie robic)

 

97958372.th.jpg 41940680.th.jpg 85200284.th.jpg 64362675.th.jpg 86173557.th.jpg

Posted

fajnie by było jak bys pokazał zdjęcia całego auta przed też ... bo na tych fotach duzo nie widąc ... a przynajmniej można by było ocenić efekt :)

Posted

I jak się pracuje na kombinacji SSR z padami meg'sa ? Bo ostatnio również zakupiłem parę rzeczy z serii PB, ale jeszcze się za pady nie wziąłem...

No i wytrwałości w skończeniu pracy życzę ;)

Posted

Thomas auto nie jest skonczone - tylko dach skorygowany - staralem sie na zdjeciach uchwycic czesc przed i po korekcie - nie udalo sie?

Afi - nie jestem zachwycony bo dziwnie kulkuje sie pasta, czasem rozmazuje, nakladam tylko 3 krople wielkosci grochu - pracuje w garazu gdzie temperatura jest okolo 15 stopni.

 

75547686.th.jpg

Posted
Thomas auto nie jest skonczone - tylko dach skorygowany - staralem sie na zdjeciach uchwycic czesc przed i po korekcie - nie udalo sie?

chciałem zobaczyć całe auto, bo akurat AR lubię :)

Posted

Arkadiusz, a pady są nowe?

Może psiknięcie QD na gąbkę przed zabraniem się do polerowania by pomogło? :o

Posted

Pady nowki sztuki prosto z folii :) Jak sie rozgniecie taka kuleczke to rozsypuje sie w proszek.

Posted

IMO za sucho miały. Gdy ja po raz pierwszy używałem padów Menzerny przed nałożeniem groszków pasty na gąbkę pryskałem pada QD. :)

Posted

Dzisiaj zrobilem polowe maski, futro scholl + SSR3 potem poprawka na 4" LC CCS Cutting Spot Pad + SSR3, efekt:

 

dsc02877k.th.jpg dsc02878b.th.jpg

Posted

No i staolo sie nieszczescie :thumbdown:

Konczylem dzis maske. W jednym miejscu, nie mam bladego pojecia dlaczego byl jakis defekt lakieru, wygladalo to jakby przebarwienie po kupce ptaszka. Jechalem druga polowke tak jak dzien wczesniej prezentowana, SSR3 na welnie scholla podjechalem w to miejsce i co sie stalo... patrze, a tu zmatowienie zamiast robic sie w polysk jest jakby co raz jasniejsze. Zatrzymalem maszyne patrze, a pad lekko rozowy. Niestety nie bylo w tym miejscu bezbarwnego, gdzie sie podzial?

 

maszkadefekt01.th.jpg maszkadefekt02.th.jpg

 

Przykre to bo calosc maski skonczylem i zamiast cieszyc sie z efektu usiadlem i chcialo mi sie plakac. Nie wiem czy da sie jakos to uratowac, bede musial podjechac do lakiernika i dowiedziec sie jak zla jest sytucja. Szkoda ze tak dramatycznie zaczela sie przygoda z AD.

Pozdrawiam i nie zycze nikomu tak przykrego doswiadczenia.

 

Tak juz bez entuzjazmu, cala maska:

 

maska03.th.jpg maska02.th.jpg maska01.th.jpg maska04.th.jpg

Posted

Dzis koncze powoli prawy bok, drzwi przod byly strasznie zmasakrowane kilka razy uzywlem papierka 2500, wyprowadzilem to farecla G3, potem jeszcze jeden raz SSR3 na LC CP i SSR2 na Meg's PP.

 

drzwi02.th.jpg drzwi03.th.jpg drzwi01.th.jpg

 

Tutaj cały bok juz po nałożeniu PWS:

 

dsc02935w.th.jpg dsc02936y.th.jpg dsc02937e.th.jpg

Posted

aro_77, no ładnie Ci to wychodzi ,zwłaszcza ze to DA. Ale przyznasz ze sporo jest roboty żeby tak wyprowadzić...

Posted

Ja pierdziu ile roboty... Caly zeszly tydzien tak po 2-3 godziny dziennie. W tym tygodniu koncze i nakladam Butter Wax i sesja w plenerze :P

Posted

A dzis zajechalem pada burgundowego od meg'sa... masakra, rozsypal sie w drobny mak.

 

thisisend.th.jpg

Posted

Niestety dosyć częstą przypadłość tej wersji padów megsa , zalany klejem rzep pod naciskiem rozcina boki gąbki i tak to potem wygląda.

Posted

Zdjecie drzwi sprzed korekty:

 

dsc02943y.th.jpg

 

Wiem ze lubicie zdjecia 50/50, zrobilem jeszcze na koniec z bagaznika:

 

dsc02952h.th.jpg dsc02950ih.th.jpg

 

A tak wyglada calosc po korekcie i nalozeniu Insta Finish Butter Wet Wax, milego ogladania.

 

dsc02966p.th.jpg

dsc02965z.th.jpg

dsc02962p.th.jpg

dsc02967z.th.jpg

dsc02969l.th.jpg

dsc02971q.th.jpg

dsc02974l.th.jpg

  • Administrator
Posted
:good: Dobra robota!!!! Te pady to jakieś nieporozumienie zwłaszcza ,że do tanich nie należą.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.