aro_77 Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 Witajcie Otwieram nowy temat bo chcialbym pokazac cos, czego nauczylem sie na tym forum. Obiektem "doswiadczen" jest moja 10letnia Alfa Romeo 156 w kolorze Rosso Proteo, ktora nigdy nie zaznala pasty polerskiej ani wosku, myta byla na myjniach recznych i mechanicznych. Zaczalem dzis od dachu, samochod byl wczesniej umyty i czekal w garazu. Kroki: 1. glinkowanie - temachem bialy + woda z szamponem, 1.5 splukanie woda i wytarcie do sucha, 2. SSR3 - cutting pad meg's, 3. SSR2 - polishing pad, 4. SSR1 - polishing pad Poniewaz auto musze robic po kawalku bo nie mam czasu, dopiero o 18tej zabieram sie do korekty, wiec bede dolaczal kolejne kroki ze zdjeciami. (Z gory przepraszam za fotografie ale nie potrafie robic)
Thomas Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 fajnie by było jak bys pokazał zdjęcia całego auta przed też ... bo na tych fotach duzo nie widąc ... a przynajmniej można by było ocenić efekt
Afi Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 I jak się pracuje na kombinacji SSR z padami meg'sa ? Bo ostatnio również zakupiłem parę rzeczy z serii PB, ale jeszcze się za pady nie wziąłem... No i wytrwałości w skończeniu pracy życzę
aro_77 Posted April 13, 2010 Author Report Posted April 13, 2010 Thomas auto nie jest skonczone - tylko dach skorygowany - staralem sie na zdjeciach uchwycic czesc przed i po korekcie - nie udalo sie? Afi - nie jestem zachwycony bo dziwnie kulkuje sie pasta, czasem rozmazuje, nakladam tylko 3 krople wielkosci grochu - pracuje w garazu gdzie temperatura jest okolo 15 stopni.
cyprianmeister Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 mam podobnie z pastą, jest to delikatnie mówiąc irytujące i demontuje lekkość pracy
Thomas Posted April 14, 2010 Report Posted April 14, 2010 Thomas auto nie jest skonczone - tylko dach skorygowany - staralem sie na zdjeciach uchwycic czesc przed i po korekcie - nie udalo sie? chciałem zobaczyć całe auto, bo akurat AR lubię
JJ. Posted April 14, 2010 Report Posted April 14, 2010 Arkadiusz, a pady są nowe? Może psiknięcie QD na gąbkę przed zabraniem się do polerowania by pomogło?
aro_77 Posted April 14, 2010 Author Report Posted April 14, 2010 Pady nowki sztuki prosto z folii Jak sie rozgniecie taka kuleczke to rozsypuje sie w proszek.
JJ. Posted April 14, 2010 Report Posted April 14, 2010 IMO za sucho miały. Gdy ja po raz pierwszy używałem padów Menzerny przed nałożeniem groszków pasty na gąbkę pryskałem pada QD.
aro_77 Posted April 15, 2010 Author Report Posted April 15, 2010 Dzisiaj zrobilem polowe maski, futro scholl + SSR3 potem poprawka na 4" LC CCS Cutting Spot Pad + SSR3, efekt:
aro_77 Posted April 16, 2010 Author Report Posted April 16, 2010 No i staolo sie nieszczescie Konczylem dzis maske. W jednym miejscu, nie mam bladego pojecia dlaczego byl jakis defekt lakieru, wygladalo to jakby przebarwienie po kupce ptaszka. Jechalem druga polowke tak jak dzien wczesniej prezentowana, SSR3 na welnie scholla podjechalem w to miejsce i co sie stalo... patrze, a tu zmatowienie zamiast robic sie w polysk jest jakby co raz jasniejsze. Zatrzymalem maszyne patrze, a pad lekko rozowy. Niestety nie bylo w tym miejscu bezbarwnego, gdzie sie podzial? Przykre to bo calosc maski skonczylem i zamiast cieszyc sie z efektu usiadlem i chcialo mi sie plakac. Nie wiem czy da sie jakos to uratowac, bede musial podjechac do lakiernika i dowiedziec sie jak zla jest sytucja. Szkoda ze tak dramatycznie zaczela sie przygoda z AD. Pozdrawiam i nie zycze nikomu tak przykrego doswiadczenia. Tak juz bez entuzjazmu, cala maska:
kanar Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Aro nie lam sie, ja mam tak pol blotnika wez srp i jazda z 5 razy ten kawałek, powinno cos pomoc.
aro_77 Posted April 20, 2010 Author Report Posted April 20, 2010 Dzis koncze powoli prawy bok, drzwi przod byly strasznie zmasakrowane kilka razy uzywlem papierka 2500, wyprowadzilem to farecla G3, potem jeszcze jeden raz SSR3 na LC CP i SSR2 na Meg's PP. Tutaj cały bok juz po nałożeniu PWS:
Marco Posted April 21, 2010 Report Posted April 21, 2010 aro_77, no ładnie Ci to wychodzi ,zwłaszcza ze to DA. Ale przyznasz ze sporo jest roboty żeby tak wyprowadzić...
aro_77 Posted April 21, 2010 Author Report Posted April 21, 2010 Ja pierdziu ile roboty... Caly zeszly tydzien tak po 2-3 godziny dziennie. W tym tygodniu koncze i nakladam Butter Wax i sesja w plenerze
aro_77 Posted April 21, 2010 Author Report Posted April 21, 2010 A dzis zajechalem pada burgundowego od meg'sa... masakra, rozsypal sie w drobny mak.
nOx Posted April 22, 2010 Report Posted April 22, 2010 Niestety dosyć częstą przypadłość tej wersji padów megsa , zalany klejem rzep pod naciskiem rozcina boki gąbki i tak to potem wygląda.
aro_77 Posted April 25, 2010 Author Report Posted April 25, 2010 Zdjecie drzwi sprzed korekty: Wiem ze lubicie zdjecia 50/50, zrobilem jeszcze na koniec z bagaznika: A tak wyglada calosc po korekcie i nalozeniu Insta Finish Butter Wet Wax, milego ogladania.
Administrator AreK Posted April 26, 2010 Administrator Report Posted April 26, 2010 Dobra robota!!!! Te pady to jakieś nieporozumienie zwłaszcza ,że do tanich nie należą.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now