aro_77 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witajcie Otwieram nowy temat bo chcialbym pokazac cos, czego nauczylem sie na tym forum. Obiektem "doswiadczen" jest moja 10letnia Alfa Romeo 156 w kolorze Rosso Proteo, ktora nigdy nie zaznala pasty polerskiej ani wosku, myta byla na myjniach recznych i mechanicznych. Zaczalem dzis od dachu, samochod byl wczesniej umyty i czekal w garazu. Kroki: 1. glinkowanie - temachem bialy + woda z szamponem, 1.5 splukanie woda i wytarcie do sucha, 2. SSR3 - cutting pad meg's, 3. SSR2 - polishing pad, 4. SSR1 - polishing pad Poniewaz auto musze robic po kawalku bo nie mam czasu, dopiero o 18tej zabieram sie do korekty, wiec bede dolaczal kolejne kroki ze zdjeciami. (Z gory przepraszam za fotografie ale nie potrafie robic)
Thomas Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 fajnie by było jak bys pokazał zdjęcia całego auta przed też ... bo na tych fotach duzo nie widąc ... a przynajmniej można by było ocenić efekt
Afi Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 I jak się pracuje na kombinacji SSR z padami meg'sa ? Bo ostatnio również zakupiłem parę rzeczy z serii PB, ale jeszcze się za pady nie wziąłem... No i wytrwałości w skończeniu pracy życzę
aro_77 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Thomas auto nie jest skonczone - tylko dach skorygowany - staralem sie na zdjeciach uchwycic czesc przed i po korekcie - nie udalo sie? Afi - nie jestem zachwycony bo dziwnie kulkuje sie pasta, czasem rozmazuje, nakladam tylko 3 krople wielkosci grochu - pracuje w garazu gdzie temperatura jest okolo 15 stopni.
cyprianmeister Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 mam podobnie z pastą, jest to delikatnie mówiąc irytujące i demontuje lekkość pracy
Thomas Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Thomas auto nie jest skonczone - tylko dach skorygowany - staralem sie na zdjeciach uchwycic czesc przed i po korekcie - nie udalo sie? chciałem zobaczyć całe auto, bo akurat AR lubię
JJ. Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Arkadiusz, a pady są nowe? Może psiknięcie QD na gąbkę przed zabraniem się do polerowania by pomogło?
aro_77 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Pady nowki sztuki prosto z folii Jak sie rozgniecie taka kuleczke to rozsypuje sie w proszek.
JJ. Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 IMO za sucho miały. Gdy ja po raz pierwszy używałem padów Menzerny przed nałożeniem groszków pasty na gąbkę pryskałem pada QD.
aro_77 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Dzisiaj zrobilem polowe maski, futro scholl + SSR3 potem poprawka na 4" LC CCS Cutting Spot Pad + SSR3, efekt:
aro_77 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2010 No i staolo sie nieszczescie Konczylem dzis maske. W jednym miejscu, nie mam bladego pojecia dlaczego byl jakis defekt lakieru, wygladalo to jakby przebarwienie po kupce ptaszka. Jechalem druga polowke tak jak dzien wczesniej prezentowana, SSR3 na welnie scholla podjechalem w to miejsce i co sie stalo... patrze, a tu zmatowienie zamiast robic sie w polysk jest jakby co raz jasniejsze. Zatrzymalem maszyne patrze, a pad lekko rozowy. Niestety nie bylo w tym miejscu bezbarwnego, gdzie sie podzial? Przykre to bo calosc maski skonczylem i zamiast cieszyc sie z efektu usiadlem i chcialo mi sie plakac. Nie wiem czy da sie jakos to uratowac, bede musial podjechac do lakiernika i dowiedziec sie jak zla jest sytucja. Szkoda ze tak dramatycznie zaczela sie przygoda z AD. Pozdrawiam i nie zycze nikomu tak przykrego doswiadczenia. Tak juz bez entuzjazmu, cala maska:
kanar Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Aro nie lam sie, ja mam tak pol blotnika wez srp i jazda z 5 razy ten kawałek, powinno cos pomoc.
aro_77 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Dzis koncze powoli prawy bok, drzwi przod byly strasznie zmasakrowane kilka razy uzywlem papierka 2500, wyprowadzilem to farecla G3, potem jeszcze jeden raz SSR3 na LC CP i SSR2 na Meg's PP. Tutaj cały bok juz po nałożeniu PWS:
Marco Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 aro_77, no ładnie Ci to wychodzi ,zwłaszcza ze to DA. Ale przyznasz ze sporo jest roboty żeby tak wyprowadzić...
aro_77 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ja pierdziu ile roboty... Caly zeszly tydzien tak po 2-3 godziny dziennie. W tym tygodniu koncze i nakladam Butter Wax i sesja w plenerze
aro_77 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 A dzis zajechalem pada burgundowego od meg'sa... masakra, rozsypal sie w drobny mak.
nOx Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Niestety dosyć częstą przypadłość tej wersji padów megsa , zalany klejem rzep pod naciskiem rozcina boki gąbki i tak to potem wygląda.
aro_77 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zdjecie drzwi sprzed korekty: Wiem ze lubicie zdjecia 50/50, zrobilem jeszcze na koniec z bagaznika: A tak wyglada calosc po korekcie i nalozeniu Insta Finish Butter Wet Wax, milego ogladania.
Administrator AreK Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Dobra robota!!!! Te pady to jakieś nieporozumienie zwłaszcza ,że do tanich nie należą.
uri90 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 no pieknie ci to wyszlo i wypas felgi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się