drqsho Posted August 13, 2018 Report Posted August 13, 2018 Tak jak w temacie. Czy jest szansa na odzyskanie koloru? Jeśli tak to może ktoś coś poleci? Pacjent Civic VI 99r. Maska, kawałek boku i dach malinowe zamiast czerwone. Z góry dziękuję za pomoc
paperson Posted August 14, 2018 Report Posted August 14, 2018 @drqsho miejsca z przetartym klarem już niczym nie odratujesz. Pomoże tu jedynie ponownie lakierowanie. "Odzyskać kolor" możesz przez korektę, która usunie utleniony wierzchni lakier. Użyj do tego celu np. polerki DA z odpowiednim padem i pasty polerskiej. 1
drqsho Posted August 14, 2018 Author Report Posted August 14, 2018 Jakaś konkretna pastę może ktoś polecić? Mam do dyspozycji lekkoacierne tempo i jeszcze coś. Jaki pad będzie do tego odpowiedni?
DaV Posted August 14, 2018 Report Posted August 14, 2018 Jak chcesz ręcznie to robić to Ultimate Compound i twarda strona aplikatora tri color. 1
Gozdziu23 Posted August 15, 2018 Report Posted August 15, 2018 Generalnie bez rotacji to tak średnio się to robi, na DA efekt mierny Pasty docyś mocno tłuste koch h8 na twardej gąbce oraz np sonax ex-04-06 na wykończenie z średnio miekkim padzie Ręcznie kup sobie gąbke twardą taka normalna do polerki i śmigaj 1
DaV Posted August 15, 2018 Report Posted August 15, 2018 Tylko uprzedzam wysiłek będzie porównywalny do ciężkiego treningu na siłowni Chyba, że sobie na spokojnie rozłozysz polerkę na dwa-trzy podejścia. Może wjechać tutaj jakimś fajnym produktem AIO? Teraz trochę tego wyszło, niektóre nawet maja w składzie kwarc, tyle że to już nie do mnie pytanie czym to robić bo nie siedzę w temacie AIO. 1
drqsho Posted August 15, 2018 Author Report Posted August 15, 2018 Mam do dyspozycji jakaś tam maszynkę polerska ale nie DA. Lepiej zrobić to ręcznie? Pewnie trochę zejdzie
DaV Posted August 15, 2018 Report Posted August 15, 2018 2 minuty temu, drqsho napisał: Lepiej zrobić to ręcznie? Oczywiście, że nie Ręcznie będziesz w stanie poprawić wygląd lakieru i to nie ulega wątpliwości. Bedzie wyglądać o wiele lepiej jak teraz ale prawdziwe rezultaty uzyskuje się maszynowo. Co to za maszyna? Zaraz dobierzemy pasty i pady 1
drqsho Posted August 15, 2018 Author Report Posted August 15, 2018 No bardzo budżetowa niestety, jakieś 200 Ziko z alledrogo, mojego kolegi, jakaś podstawowa regulacje obrotów ma i to tyle
DaV Posted August 15, 2018 Report Posted August 15, 2018 To nic, już bym wolał mechanicznie to załatwić taką polerką jak ręcznie sie bawić. Pasty możesz kupić takie jak zalecił kolega @Gozdziu23 Ta maszyna to Dual action czy rotacja? 1
DaV Posted August 15, 2018 Report Posted August 15, 2018 No to możesz śmiało brać to co wyżej było wspomniane czyli Koch Heavy Cut H8.02 + NAT niebieski pad 135mm Sonax ex-04-06 + Nat czerwony pad 135mm Aha @drqsho nie zapomnij obejrzeć 1
drqsho Posted August 15, 2018 Author Report Posted August 15, 2018 @DaVdziekie wielkie, będę się bawić, jeśli coś zdziałam może wrzucę efekty
paperson Posted August 15, 2018 Report Posted August 15, 2018 @drqsho Jeśli kumpel ma już jakąś praktykę w używaniu rotacji, to poproś żeby Cię przyuczył, pokazał co i jak. Rotacja to fajne narzędzie, lecz początkującym sprawia więcej kłopotu niż DA. Łatwo ucieka z rąk i trudną nad nią zapanować. Kwestia wprawy. Można przez nieuwagę uszkodzić sobie lakier. Dobrze wpierw na jakiejś masce ze szrotu podziałać. Zawsze możesz ręcznie samym padem/trikolorem i pastą popracować. A nuż będziesz zadowolony z efektu.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now