Skocz do zawartości

Powłoka w Lublinie na turbo delikatny nowy lakier - co, gdzie, u kogo, za ile?


analyzator

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Rozglądam się za specem do położenia czegoś fajnego na moje auto. Samochód to praktycznie nowy, wciąż do lekkiej korekty 😉 ford focus w kolorze race red - lakier akrylowy.

Na tą chwilę mam propozycję gtechniq exo 5 lat w cenie poniżej 2000zł i jakieś nowe exo do 9 lat za prawie 3 klocki. Cena trochę mnie zastrzeliła i chociaż brałbym to jak głupi to przy takich kwotach jest o czym myśleć.

No to pytanie: co kłaść ? u kogo ? za ile ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha...do 5 lat bez serwisow? Bo jesli tak, to 4,5 roku w garazu. 😄 Exo V3 u @Mickul  wylecialo z programu. Nowe V4 jest nowe i nikt nie wie jakie jest. A tym bardziej 9 lat. Ja nie wiem, ze ludzie wierza w takie bajki. 🤣

Jak klient sie mnie pyta ile to posiedzi, to pytam co chce uslyszec. Bajke, czy realne wartosci.

To, ze powloka nadal jest na lakierze, to sie zgadza, ale co mi po takiej, ktorej hydrofobowosc umarla? 2-2,5 roku bez serwisu przy dobrym profilu jazdy i parkowania i mocnym zawodniku to jest sukces.

Druga droga: base coat i co roku (oczywiscie za $$$) tanie top coat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Hubee napisał:

Aha...do 5 lat bez serwisow? Bo jesli tak, to 4,5 roku w garazu. 😄 Exo V3 u @Mickul  wylecialo z programu. Nowe V4 jest nowe i nikt nie wie jakie jest. A tym bardziej 9 lat. Ja nie wiem, ze ludzie wierza w takie bajki. 🤣

Jak klient sie mnie pyta ile to posiedzi, to pytam co chce uslyszec. Bajke, czy realne wartosci.

To, ze powloka nadal jest na lakierze, to sie zgadza, ale co mi po takiej, ktorej hydrofobowosc umarla? 2-2,5 roku bez serwisu przy dobrym profilu jazdy i parkowania i mocnym zawodniku to jest sukces.

Druga droga: base coat i co roku (oczywiscie za $$$) tanie top coat.

heh to zaczęliśmy pozytywnie 😉 Spoko nie wierzę w bajki ale też pewnie uda się zmaksować potencjał dobrze położonej dobrej powłoki. Auto myję sam na zgodnie ze sztuką. Kupię jakieś sacrificial ech2o + coś typowo do docierania. Auto myte co drugi tydzień więc raczej powinna przyrastać warstwa.

Rozumiem, że exo nie rokuje i szukać czegoś innego? Jest na rynku coś się szczególnie wyróżnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszuakaj kogos, kto polozy np UNCR. Ja na swoim mam polozone dwie warstwy ServFaces Coat Ultima by HSH. Powloka mloda, bo wyszla w grudniu 2017, ale dziala super u kolegow siedzi od grudnia (nawet przy jednej warstwie). Ja mam ja dopiero miesiac, wiec wiecej powiedziec nie moge.

Wartwa nie przrasta, kazde mycie skraca zycie. 😄

Nie wiem co sie w PL kladzie. Powlok cala masa. Ja “przerobilem“ dopiero 5 ~6 roznych, sa tu na pewno bardziej doswiadczeni ode mnie. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co chcieli ci załozyć to na pewno nie same exo, a crystal serum i w wersji 3 letniej czyli serum light + exo i w wersji 5 lat to crystal serum black + exo za pewne 😉
Bez serwisów kto wie ile to wytrzyma, zalezy też od twoich przebiegów, u mnie np gyeon mohs  czyli raczej standardowa powłoka wytrzymał u jednej osoby rok i potrzebne było gruntowne odświeżenie  (ale wciaz jeszcze całkiem nieźle kropelkowała) po około 20tysi km, a u drugiego po 3tys km w rok jest jak nowa 🙂 (oba garażowane)
Na pewno nic oprócz hydrowosków nie miało wpływu na kropelkowanie obu pacjentów.
Jest wiele fajnych powłok i szczerze jak bym miał wydawać chyba szedł bym w powłoki akredytowanych partnerów tak jak Gyeon Duraflex, mohs+, uncr elite, car pro finesse, czy wspomniany black.
Przy serwisie raz, dwa razy do roku powinny siedzieć przysłowiowo całe życie 😉
Pisałeś również, ze coś tam ogarniasz czyli mycie na dwa wiadra itp, jeżeli ogarnął byś temat na tyle żeby lakier po powłoce odetkać, wysuszyć nałozyć essence + oraz spsikać samochód produktem typu reload z 4 razy do roku samodzielnie, odpuścił bym serwisy powłok, chyba że kompletnie powłoka się spsuje i bedzie tafla wszędzie 🙂
Jednak wsadź sobie między bajki że powłoka ceramiczna zabezpieczy twoj pojazd przed rysowaniem się, owszem może zminimalizuje ryzyko zarysowań przez śliskość lakieru, ale nie żeby nei dało sie tego zrobić przy niewłaściwym myciu 😉 szczególnie gdy lakier jest miękki, jeżeli tego oczekujesz najbardziej, a nie niesamowitego wyglądu, hydrofobowości i śliskości to sobie odpuść i załóż coś z tańszej półki ale żeby chociaż miała dwa składniki, no chyba że stary uncr, który jako powłoka jednoskładnikowa robił mega robote 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.