Tomasz KRK Opublikowano 19 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2009 A ja zakupiłem pomarańczową z Twojego zdjęcia i karbowaną żółtą. Co ciekawe obie przewidziane do zastosowana z Extra Fine a różnica w twardości między jedną a drugą gąbką porażą. Pomarańczowa jest w miarę twarda, żółta zaś w dotyku i miękkości w 95% odpowiada niebieskiej. I nie wiem za bardzo której użyć z EF. Pomarańczowa jest stosowana z EF do lakierów odpornych na zarysowania lub stare/twarde lakiery, żółta z EF do standardowych lakierów. Czyli startujesz z żółtą a następnie jeśli efekt nie jest zadowalający, próbujesz bardziej agresywnej gąbki.
Gość Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Według opisu z niektórych sklepów mleczko 3M z niebieską nakrętką usuwa hologramy. Wczoraj przetestowałem na masce swojego auta i wydaje mi się, że została usunięta ogromna większość kolistych rysek widocznych pod słońce. Polerowałem przy użyciu dedykowanej karbowanej, niebieskiej gąbki. Czy stosując twardszą gąbkę uzyskałbym mocniejszy efekt polerski, tzn. usunąłbym głębsze rysy ? Na logikę tak powinno być, ale chętnie przeczytam opinię praktyków.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 22 Września 2009 Partner forum Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Witam Polerując twardszą gąbką usuniesz głębsze rysy ale jest duże prawdopodobieństwo powstania delikatnych hologramów które będziesz musiał wypolerować miękką gąbką. Tak jest w przypadku środka Speed Glaze z megs-a jeżeli polerujesz nim gąbką cutting ma dużo lepszy efekt ścieralny ale potem trzeba to wypolerować najlepiej gąbką finish ze względu na spora ilość hologramów. pozdrawiam
marian Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 A czy mógłby ktoś wkleić zdjęcie tej pasty 3m z niebieskim korkiem oraz tej karbowanej gąbki? thx
Gość Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Pasta: http://www.allegro.pl/item720604138_3m_ ... gramy.html gąbka: http://www.allegro.pl/item720604118_3m_ ... od_ss.html
Tomasz KRK Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Yacek jakie to było auto o którym pisałeś?
Gość Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Yacek jakie to było auto o którym pisałeś? BMW E46
Tomasz KRK Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Według opisu z niektórych sklepów mleczko 3M z niebieską nakrętką usuwa hologramy.Wczoraj przetestowałem na masce swojego auta i wydaje mi się, że została usunięta ogromna większość kolistych rysek widocznych pod słońce. Polerowałem przy użyciu dedykowanej karbowanej, niebieskiej gąbki. Czy stosując twardszą gąbkę uzyskałbym mocniejszy efekt polerski, tzn. usunąłbym głębsze rysy ? Na logikę tak powinno być, ale chętnie przeczytam opinię praktyków. Nie chcę Cię martwić, ale myślę , że masz rację z tym że Ci się "wydaje" że usunąłeś ogromną większość rysek Ultrafina jest do wykańczania powierzchni i usuwania hologramów w czym sprawdza się świetnie ale może wypełniać to czego nie usunie. Nie sądzę , żebyś na twardym lakierze BMW zdołał usunąć wiele więcej niż bardzo płytkie ryski jakimi są hologramy, reszta się wypełniła i wygląda lepiej. Po kilku myciach wróci. Czy stosując twardszą gąbkę uzyskałbyś mocniejszy efekt polerski? Zapewne. Nawet jeśli zamiast pasty polerskiej użyjesz pasty do zębów. Serio
Gość Opublikowano 23 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2009 Nie sądzę , żebyś na twardym lakierze BMW zdołał usunąć wiele więcej niż bardzo płytkie ryski jakimi są hologramy, reszta się wypełniła i wygląda lepiej. Po kilku myciach wróci. Jednak nadal twierdzę, że minimalne ryski usunąłem ta pastą, gdyż po bardzo dokładnym myciu efekt się utrzymuje. Mam na myśli naprawdę mikroryski te koliste widoczne w pełnym słońcu.
Tomasz KRK Opublikowano 23 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2009 To świetnie jeśli jesteś zadowolony z efektu jaki dała ta pasta, tym bardziej że z nią się tak łatwo i przyjemnie pracuje
Gość Opublikowano 23 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2009 To świetnie jeśli jesteś zadowolony z efektu jaki dała ta pasta, tym bardziej że z nią się tak łatwo i przyjemnie pracuje To fakt, naprawdę przyjemne zajęcie z tą pastą.
Marco Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2010 Czy żółty korek -Imperial hand Glaze 05990 to to samo co żółty korek 80349?
Gość Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 Witam, Czytam czytam i nadal nie wiem Potrzebuję gąbkę do użycia z PaintCleanerem Megs'a, a następnie do DC2 i wosku Goldclass. Z uwagi na kosmiczną cenę padów Megs'a chcę zakupić 3M - jakie będa odpowiednie do w/wym płynów? Chcę użyć tego z jakąś tanią polerką rotacyjną. Auta to Mazda MX-5 i Astra III '08 - więc prawdopodobnie trzeba odpowiedniej twardości gąbki do tych lakierów? Chodzi mi o usunięcie Swirlx'ów. Czy muszę kupić odpowiednią podkładkę na gwint M14 do padów 3M czy taka w zestawie z polerką jest ok? Pozdrawiam, CC
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 11 Marca 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 cyzo, DC 1 - pad polishing nastepnie finishing DC 2 - pad finishing Wosk - nie nakładaj go maszynowo, tym bardziej na maszynie rotacyjnej. Podkłądka przy maszynie jak jest odpowiedniej średnicy z rzepem to oczywiście że się nada tylko praca na takiej podkładce w porównaniu z pracą na BP 3M to kosmiczna różnica w prowadzeniu polerki po lakierze Ale na początek spróbuj na tej co jest dołączona jak nie masz funduszy pozdr.
Gość Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 @CAR CRAZY A sam finishing pad nie starczy? Astra ma 1,5 roku wiec nie ma tam za dużo do usuwania. Bardziej chodzi o odświeżenie. Trochę gorzej jest w MXie - tam jest sporo drobnych zarysowań. Nie narobię sobie szkód tym polishing padem przy prędkości 1000 RPM? Rozumiem, że DC1 najpierw użyc na polish padzie aż do wchłonięcia mleczka a później to samo na finish padzie?
Łukasz Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 A sam finishing pad nie starczy? Astra ma 1,5 roku wiec nie ma tam za dużo do usuwania. Bardziej chodzi o odświeżenie. DC1 jest dość słaby, bo to po prostu cleaner i warto użyć PP. Zawsze możesz spróbować najpierw na FP, a jeżeli nie będzie rezultatów to użyć PP. Trochę gorzej jest w MXie - tam jest sporo drobnych zarysowań. Nie narobię sobie szkód tym polishing padem przy prędkości 1000 RPM? Nie. Rozumiem, że DC1 najpierw użyc na polish padzie aż do wchłonięcia mleczka a później to samo na finish padzie? Tak.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 11 Marca 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 Cyzo Łukasz mnie wyręczył
Gość Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 nie, to nie to samo! Więc jakie dokładnie działanie ma ta pasta(05990)? Posiadam taką i zastanawiam się czy po spolerowaniu nią(ręcznie naturalnie) należało by położyć na to np.Gold Class Liquid Car Wax ? Co radzicie?Auto to czteroletnie audi kolor Dolphin Gray
Dominik Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2010 tak sobie to czytam i widzę, że finishing glaze i polish rosa to srodki de facto po polerce wlasciwej, nawet nie na hologramy, ale jako "zabezpieczenie lakieru" czyli to jakies sealanty?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się