Yasiek Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Art, ja właśnie szukam automatu Patrząc na to że moja MałaŻonka też będzie tym autem jeździć to boję się o dwumasę i sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszkopt Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Chłopaki, a to 2.0T z Opla to nie pochodzi z SAABa zanim jeszcze GM się do niego wepchnął i dlatego serwis Opla się ich boi? Nie jestem master, ale jakoś tak mi się wydawało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Nie chodzi o bać się nie bać - serwis Opla tego na oczy nie widział, bo w Oplach akurat TEN silnik nie jeździł. Chyba, że to ten sam co w Oplu GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszkopt Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 ok, kumam, bo byłem przekonany, że to ten sam co np. w astrze 3 turbo (200 KM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Biszkopt, dzięki za podzielenie się swoją opinią Ogólnie przeglądam sobie od wczoraj ogłoszenia, trochę czytam fora i dowiaduję się wszystkiego nt.156. Kiedy byłem mały chłopcem rodzice mieli 156 2.0ts niestety silnik szlag trafił po 80kkm a zawieszenie zaraz po nim Kusi perspektywa, że za 15tyś zł mogę mieć egzemplarz przejściowy/polift w b. ładnym stanie i jest w czym wybierać. 1.9jtd ma dobrą opinię, ale właśnie boję się, że poza silnikiem (no i wyglądem) nic dobrego w tym aucie nie znajdę a potrzebuję furkę typowo użytkową. Co do bezawaryjności to ja nie wierzę w coś takiego w przypadku wiekowego auta, w e46 co chwila jakiś pierdół wysiadał, to manetka, to klamka więc nie boję się raczej tego typu rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Mowiles ze chcesz zmienic na E39, bo E46 bylo za male, a 156 jest rownie duze co trojka Poza tym w zyciu bym nie zamienil E46 na Alfe, no chyba ze 159. Znam przypadki osob co kupily 156 i niezaleznie od kwoty (3 znajomych mialo) zawsze konczylo sie sprzedaza auta po max roku (badz przekroczeniu 4 cyfrowej kwoty na naprawy). I tyczy sie to zarowno przedlifta za 8k zl jak i polifta za 25. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan at Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Witam...mial ktos z Szanownych Kolegow okazje jezdzic...Range Rover Evoque ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 dan at, dzinkins miał sporta - do niego uderzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 dan at, Miałem okazję zrobić kilkadziesiąt km - przy zachowaniu bardzo wysokiego komfortu jest dużo bardziej sztywny i przyjazny zakrętom niż można się spodziewać po tak wysokim samochodzie, aż byłem zdziwiony na plus jeśli nigdy nie jeździłeś suvem i boisz się pontonu czy tego jak poradzi sobie w zakrętach to tutaj bez obaw Wnętrze nie dość, że mega ładne i luksusowe to wykonane na wysokim poziomie - przynajmniej takie sprawia wrażenie, ale mochód miał kilkanaście tysięcy km, więc nie wiem jak to będzie przy 100k km+ Jeden z samochodów na mojej liście marzeń Franek, Sport to zupełnie inna fura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 kamilgt, bardziej chodziło mi o odniesienie do kosztów utrzymania i awaryjności. Pod tym względem nie ma zbyt dużych różnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Franek, To tak jakbyś powiedział, że nowa C klasa się będzie psuła bo poprzednia E się psuła i na odwrót no ale ceny nie tyle części (te mnie często zaskakują bo spodziewałem się, że będą wyższe) to samego serwisu jaguar/RR/LR to jakaś porażka Przykład? Wymiana szyby przedniej w XF - ponad 1000zł bez szyby przegląd podstawowy - ponad trójkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 25 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Altay nie grzesz, ja Ci prosze... mam obecnie do sprzedania 156 1.8ts z 2005r i w zyciu nie wzialbym tego zamiast bmw...nie ten poziom wykonania i nie ta jakosc. Cos miales chyba pechowe to e46. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan at Opublikowano 25 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Kamilgt Wielkie dzieki.. wlasnie mysle o zmianie na to autko....,myslalem o x3 i q5, chociaz evoka porownuja do x1 i q3 ale to jest wielka przepasc....mowia ze range jest strasznie drogi ale kupic x3 za te pieniadze to jest dopiero straszne....range w tej cenie oferuje duzo wiecej....np fotele to jest poezja....teraz mam paska cc bez ''kubelkow'' nie kupie auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR_BKP Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Niemniej, jak go zapytam: jak tam fura? to mówi: zaj#$#%cie! Raczej od użytkownika BMW/Skody tego nie usłyszysz Ej! uważaj! i chyba chciałeś coś innego napisać po BMW lub przed Skody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 26 Lipca 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja tam bardzo lubie moje auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Sucre, eee alfe obmacałem i odpada e46 nie było felerne, ale to już stare auto i to niestety też czuć kupiłem cos innego i póki co jestem zadowolony. Nie planowalem peżota 407 ale trafił sie fajny za grosz to wziąłem i auto obiektywnie o wiele lepsze, moim zdaniem od e46 bo : nowsze, lepiej wyposażone, sprawia wrażenie szybszego, wygodniejsze itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Hehe altay napisz cos wiecej bo przez ostatni rok przerobilem okolo 20-25 407. Wedlug mnie samochod bardzo niedoceniony, i tani w stosunku do tego co oferuje. Jezeli jest w chromach to wyglada bardzo fajnie i do tego zwykle bardzo bogato wyposazone. Ale mimo wszystko do poliftowego e46 podchodu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Orientuje się ktoś może jakie rabaty można wynegocjować w Oplu? Przymierzam się do zakupu Corsy D z silnikiem 1.4 (100 KM). Póki co wersję ENJOY z lakierem metalik, bocznymi poduchami i pełnowymiarowym kołem zapasowym wycenili mi na 43 tys. zł (cena zawiera rabat dla grup zawodowych). Ile z tego da się urwać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 spinball_69, jako handlowiec z opla zapraszam na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Dzięki za szybką odpowiedź, PeWu poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Orientuje się ktoś może jakie rabaty można wynegocjować w Oplu? Przymierzam się do zakupu Corsy D z silnikiem 1.4 (100 KM). Póki co wersję ENJOY z lakierem metalik, bocznymi poduchami i pełnowymiarowym kołem zapasowym wycenili mi na 43 tys. zł (cena zawiera rabat dla grup zawodowych). Ile z tego da się urwać? Szwagier pod koniec ubiegłego roku wahał się nad Astra IV i Golfem VI, dużo lepszą ofertę dał serwis VW, ani Opel koło Człuchowa, ani bydgoski, ani w Gdyni nie przebili oferty z VW Konarzewski. Proponuję zatem dla porównania zainteresować sie Polówką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Sprawdzę ofertę VW, choć obawiam się, że POLO 1.4 z porównywalnym wyposażeniem będzie znacznie droższe. No ale sprawdzić na pewno nie zaszkodzi thnx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 U mnie w domu CD od ponad 3lat,jest to taki typowy chłopiec do bicia,kto pierwszy stanie ten jeździ,przelot co prawda niewielki bo 40kkm,ale bez większych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfor1 Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Orientuje się ktoś może jakie rabaty można wynegocjować w Peugeocie? Interesuje mnie Peugeot 301 ACTIVE 1,2 VTI 1.2 klimatyzacja, lakier metalizowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 31 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Panowie potrzebne opinie nt Toyoty Celica 1.8 VVT-i (143 km) VII gen. Ktoś, coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się