Skocz do zawartości

Zakup nowego samochodu


vanquisz

Rekomendowane odpowiedzi

Biszkopt, dzięki za podzielenie się swoją opinią :good: Ogólnie przeglądam sobie od wczoraj ogłoszenia, trochę czytam fora i dowiaduję się wszystkiego nt.156. Kiedy byłem mały chłopcem rodzice mieli 156 2.0ts niestety silnik szlag trafił po 80kkm a zawieszenie zaraz po nim :kox: Kusi perspektywa, że za 15tyś zł mogę mieć egzemplarz przejściowy/polift w b. ładnym stanie i jest w czym wybierać. 1.9jtd ma dobrą opinię, ale właśnie boję się, że poza silnikiem (no i wyglądem) nic dobrego w tym aucie nie znajdę a potrzebuję furkę typowo użytkową.

Co do bezawaryjności to ja nie wierzę w coś takiego w przypadku wiekowego auta, w e46 co chwila jakiś pierdół wysiadał, to manetka, to klamka więc nie boję się raczej tego typu rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowiles ze chcesz zmienic na E39, bo E46 bylo za male, a 156 jest rownie duze co trojka ;)

 

Poza tym w zyciu bym nie zamienil E46 na Alfe, no chyba ze 159. Znam przypadki osob co kupily 156 i niezaleznie od kwoty (3 znajomych mialo) zawsze konczylo sie sprzedaza auta po max roku (badz przekroczeniu 4 cyfrowej kwoty na naprawy). I tyczy sie to zarowno przedlifta za 8k zl jak i polifta za 25.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dan at, Miałem okazję zrobić kilkadziesiąt km - przy zachowaniu bardzo wysokiego komfortu jest dużo bardziej sztywny i przyjazny zakrętom niż można się spodziewać po tak wysokim samochodzie, aż byłem zdziwiony na plus :good::good::good: jeśli nigdy nie jeździłeś suvem i boisz się pontonu czy tego jak poradzi sobie w zakrętach to tutaj bez obaw 8-)

Wnętrze nie dość, że mega ładne i luksusowe to wykonane na wysokim poziomie - przynajmniej takie sprawia wrażenie, ale mochód miał kilkanaście tysięcy km, więc nie wiem jak to będzie przy 100k km+ :o

 

Jeden z samochodów na mojej liście marzeń 8-)

 

 

Franek, Sport to zupełnie inna fura ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franek, To tak jakbyś powiedział, że nowa C klasa się będzie psuła bo poprzednia E się psuła i na odwrót :P

 

no ale ceny nie tyle części (te mnie często zaskakują bo spodziewałem się, że będą wyższe) to samego serwisu jaguar/RR/LR to jakaś porażka :dontknow:

Przykład? Wymiana szyby przedniej w XF - ponad 1000zł bez szyby :idea: przegląd podstawowy - ponad trójkę :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilgt Wielkie dzieki.. wlasnie mysle o zmianie na to autko....,myslalem o x3 i q5, chociaz evoka porownuja do x1 i q3 ale to jest wielka przepasc....mowia ze range jest strasznie drogi ale kupic x3 za te pieniadze to jest dopiero straszne....range w tej cenie oferuje duzo wiecej....np fotele to jest poezja....teraz mam paska cc bez ''kubelkow'' nie kupie auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sucre, eee alfe obmacałem i odpada ;) e46 nie było felerne, ale to już stare auto i to niestety też czuć :( kupiłem cos innego i póki co jestem zadowolony. Nie planowalem peżota 407 ale trafił sie fajny za grosz to wziąłem i auto obiektywnie o wiele lepsze, moim zdaniem od e46 bo : nowsze, lepiej wyposażone, sprawia wrażenie szybszego, wygodniejsze itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe altay napisz cos wiecej bo przez ostatni rok przerobilem okolo 20-25 407. Wedlug mnie samochod bardzo niedoceniony, i tani w stosunku do tego co oferuje. Jezeli jest w chromach to wyglada bardzo fajnie i do tego zwykle bardzo bogato wyposazone. Ale mimo wszystko do poliftowego e46 podchodu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś może jakie rabaty można wynegocjować w Oplu? :) Przymierzam się do zakupu Corsy D z silnikiem 1.4 (100 KM). Póki co wersję ENJOY z lakierem metalik, bocznymi poduchami i pełnowymiarowym kołem zapasowym wycenili mi na 43 tys. zł (cena zawiera rabat dla grup zawodowych). Ile z tego da się urwać? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś może jakie rabaty można wynegocjować w Oplu? :) Przymierzam się do zakupu Corsy D z silnikiem 1.4 (100 KM). Póki co wersję ENJOY z lakierem metalik, bocznymi poduchami i pełnowymiarowym kołem zapasowym wycenili mi na 43 tys. zł (cena zawiera rabat dla grup zawodowych). Ile z tego da się urwać? ;)

Szwagier pod koniec ubiegłego roku wahał się nad Astra IV i Golfem VI, dużo lepszą ofertę dał serwis VW, ani Opel koło Człuchowa, ani bydgoski, ani w Gdyni nie przebili oferty z VW Konarzewski. Proponuję zatem dla porównania zainteresować sie Polówką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.