Skocz do zawartości

Zakup nowego samochodu


vanquisz

Rekomendowane odpowiedzi

Przygód ciąg dalszy :mrgreen: Ciągnęło mnie w stronę Bronisz, już miałem skręcać do Audi/Porsche, aleeeeee.... Pomyślałem, że potem za bardzo podniecony bym wrócił na zajęcia, to tak delikatniej zajechałem :evil:

 

IMG_2244.jpg

 

W salonie dema niet. Do jazd testowych dema niet. :dontknow::wallbash:

 

Zawiedziony wyjszłem na zewnątrz, potuptałem na parking aut używanych/do odbioru iiiiii :-]

 

IMG_2245.jpg

 

Powiedziałem mu niech stoi i się nie rusza. Jak stuknę w Lotka to po niego wracam :evil: Jeśli jeździ tak samo dobrze, jak wygląda na żywo i jakie sprawia wrażenie, to możemy mieć nowe auto na miarę kultu GTI na forum 8-)

 

Żal było nie dać drugiej szansy :-]

 

IMG_2246.jpg

 

Wrażenia nadal takie same jak poprzednio. Czekam na testówkę w dizlu ;)

 

Tak się wyważa koła panowie :song::song::song::song:

 

IMG_2247.jpg

 

[IMG_2248.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

geno, a zwłaszcza w postaci RS5 :-]:-]

 

a na serio, z przyziemniejszych A5ek to polecam 2.0 tfsi stronic quattro

super wrażenia z jazdy, za rozsądną cenę :good:

mistrzem żywotności to to pewnie nie będzie ale jak na Twoje przebiegi, rewelacyjny wybór :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwcześniej za 2 lata jakieś zmiany, więc mamy czas do namysłu :-]

 

2.0 na 2.0 ? Eeee jak zmieniać, to na coś bardziej kuszącego :evil:

 

Tylko tu pojawia się problem, lepsze osiągi to dosłownie cena rośnie do 4 potęgi. A w moim parchu byle Stage3 i S5 wciąga się nosem, przy zdecydowanie mniejszym nakładzie talarów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Tylko tu pojawia się problem, lepsze osiągi to dosłownie cena rośnie do 4 potęgi. A w moim parchu byle Stage3 i S5 wciąga się nosem, przy zdecydowanie mniejszym nakładzie talarów ;)

 

Dokładnie o tym pisałem. Te 2.0 tfsi to całkiem fajna rakieta.

Jeśli zachce Ci się coś więcej to najpierw zjada Cię kosmiczna akcyza na auta powyżej 2.0 a później każde dodatkowe 10 KM kosztują fortunę :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Borek123, ja mam naturę szkota

jak już kupuję auto to ze wszystkim, łącznie w fontanną w bagażniku ale następnego dnia to już złotówki mi szkoda w niego pakować (mówię oczywiście tylko o modyfikacjach, na eksploatację nigdy nie żałuję kasy ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenia nadal takie same jak poprzednio. Czekam na testówkę w dizlu

 

Zdecydowanie poczekac na diesla. Miałem małego SUVa (Hyundai Tucson) i dwulitrowa wolnossaca benzyna niestety wybitnie nie pasuje do charakteru takiego auta. Jak 2.0 to tylko 28i z X3 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeździ tak samo dobrze, jak wygląda na żywo i jakie sprawia wrażenie

Jeździ dużo lepiej niż wygląda, bo X moim zdaniem nie jest zbyt urodziwa i tandetnie wykonana, ale to nie ma w sumie znaczenia w przypadku Lancera Evo.

Myślę, że tutaj nareszcie znajdziesz emocje, a najlepiej poszukaj wersji 350 - 400 KM ;):good:

 

Ładne Evo - VI, VII, IX :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Co prawda pytanie nie dotyczy zakupu nowego auta tylko używanego ale myślę, że coś doradzicie ;)

 

Ojciec chcę zmienić naszego Avensisa T25 na coś młodszego. Generalnie wybór jest trudny bo aut wiele, rynek zapełniony a i ceny coraz niższe. Wstępne typy wyglądają następująco:

-BMW serii 3 320d (ok. 2007/08 r.)

-Citroen C5 1,6HDI/2,0HDI (2009 r.)

-Ford Mondeo IV/S-Max

 

Generalnie poszukiwany samochód podobnej klasy do powyższych, najlepiej jak najmłodszy, jak najmniej awaryjny. Może być benzyna, może być w miarę oszczędny i pancerny klekot. Co sądzicie o powyższych propozycjach? Cena - do ok. 40k zł a im mniej tym lepiej :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto
BMW serii 3 320d (ok. 2007/08 r.)
automatycznie eliminuje to
Cena - do ok. 40k zł a im mniej tym lepiej

Nie znajdziesz dobrej 3 w tym roczniku w takiej cenie. Taka cene trzeba dac za 2005/06 w dobrym stanie.

 

Z zachodu na spokojnie przywieziesz z opłatami 2007 r. za ok 40k zł. Oglądałem parę sztuk na żywo, sporo przeglądałem serwisy ogłoszeniowe i od cholery tego jest w takiej cenie - i nikt mi nie powie, że wśród tylu sztuk co oglądałem są same szroty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak pisze yukon wiem, bo sam tez ogladalem kilkanascie sztuk w zeszlym roku :) I kupiona zostala za 40, ale 2005/06 z (realnym)przebiegiem 147 z BMW Premium w DE. Teraz jest ponad 190 i oprocz wymiany jednej gumy w zawieszeniu lejesz paliwo i jezdzisz.

 

Ewentualnie kupisz takie auto, ale musisz sie liczyc z tym ze przebieg bedzie mial 3-5 z przodu, bo Niemiec tak samo jak Polak nie odda auta za bezcen jesli jest w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda pytanie nie dotyczy zakupu nowego auta tylko używanego ale myślę, że coś doradzicie ;)

 

Ojciec chcę zmienić naszego Avensisa T25 na coś młodszego. Generalnie wybór jest trudny bo aut wiele, rynek zapełniony a i ceny coraz niższe. Wstępne typy wyglądają następująco:

-BMW serii 3 320d (ok. 2007/08 r.)

-Citroen C5 1,6HDI/2,0HDI (2009 r.)

-Ford Mondeo IV/S-Max

 

Generalnie poszukiwany samochód podobnej klasy do powyższych, najlepiej jak najmłodszy, jak najmniej awaryjny. Może być benzyna, może być w miarę oszczędny i pancerny klekot. Co sądzicie o powyższych propozycjach? Cena - do ok. 40k zł a im mniej tym lepiej :good:

 

- Widzę właśnie, że w e90 celujesz, ale chyba 40 k to faktycznie za mało.

- Jak chcesz C5 to nie bierz silnika 1.6 HDI - dlaczego? Brat ma w Volvo s40 i niby fajnie, mało pali, ale w C5 z 2009 roku to pomyłka, za duży samochód na za mały silniczek.

W Volvie przy 4 os. i pełnym bagażniku trzeba się zastanowić czy zdążysz wyprzedzić a co dopiero w C5 - zresztą to chyba dalej ten sam silnik tylko trochę odmłodzony w spalanie też bym nie wierzył bo jemu wychodzi ok 6.5 -7 litrów a nie jak podają 5.5 litry.

 

- O Mondeo się nie wypowiadam, bo do tej pory jeździłem tylko kilka razy.

Ale z racji, że jest ich najwięcej na naszych drogach to chyba najłatwiej będzie trafić coś zadbanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak pisze yukon wiem, bo sam tez ogladalem kilkanascie sztuk w zeszlym roku :) I kupiona zostala za 40, ale 2005/06 z (realnym)przebiegiem 147 z BMW Premium w DE. Teraz jest ponad 190 i oprocz wymiany jednej gumy w zawieszeniu lejesz paliwo i jezdzisz.

 

Ewentualnie kupisz takie auto, ale musisz sie liczyc z tym ze przebieg bedzie mial 3-5 z przodu, bo Niemiec tak samo jak Polak nie odda auta za bezcen jesli jest w dobrym stanie.

 

Może być i 2006 - jeden rok aż takiej różnicy nie robi ;) A jak oceniacie konkurencyjne auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po avensisie jeśli dalej są te same priorytety co przy jego zakupie to chyba najbardziej "pasi" C5

generalnie 3 auta z rożnych "bajek", może napisz jakie są oczekiwania osoby która ma tym autem jeździć, fajne prowadzenie czy komfort, zgrabna sylwetka czy wożenie pustego powietrza itd

a jak priorytetem jest świeży rocznik to pomyśl jeszcze o AR 159

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.