kubik Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Mnie rozwawił facet w garniturze i z aktóweczką który targował się o cenę fabii classic A co miał kupować za katalogową cenę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Mnie rozwawił facet w garniturze i z aktóweczką który targował się o cenę fabii classic A co miał kupować za katalogową cenę? To jak auto kosztuje 40k a nie 240k to nie wolno już się targować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Przygód ciąg dalszy Ciągnęło mnie w stronę Bronisz, już miałem skręcać do Audi/Porsche, aleeeeee.... Pomyślałem, że potem za bardzo podniecony bym wrócił na zajęcia, to tak delikatniej zajechałem W salonie dema niet. Do jazd testowych dema niet. Zawiedziony wyjszłem na zewnątrz, potuptałem na parking aut używanych/do odbioru iiiiii Powiedziałem mu niech stoi i się nie rusza. Jak stuknę w Lotka to po niego wracam Jeśli jeździ tak samo dobrze, jak wygląda na żywo i jakie sprawia wrażenie, to możemy mieć nowe auto na miarę kultu GTI na forum Żal było nie dać drugiej szansy Wrażenia nadal takie same jak poprzednio. Czekam na testówkę w dizlu Tak się wyważa koła panowie [ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 15 Listopada 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 to możemy mieć nowe auto na miarę kultu GTI na forum Wiesz, wolałbym jednak nie. To klękanie na spotach będzie dość kłopotliwe , wtedy się łatwo rumienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 geno, taki będzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 A5 w każdej postaci jest okej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 15 Listopada 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 geno, a zwłaszcza w postaci RS5 a na serio, z przyziemniejszych A5ek to polecam 2.0 tfsi stronic quattro super wrażenia z jazdy, za rozsądną cenę mistrzem żywotności to to pewnie nie będzie ale jak na Twoje przebiegi, rewelacyjny wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Najwcześniej za 2 lata jakieś zmiany, więc mamy czas do namysłu 2.0 na 2.0 ? Eeee jak zmieniać, to na coś bardziej kuszącego Tylko tu pojawia się problem, lepsze osiągi to dosłownie cena rośnie do 4 potęgi. A w moim parchu byle Stage3 i S5 wciąga się nosem, przy zdecydowanie mniejszym nakładzie talarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 A w moim parchu byle Stage3 Jak A5 to tylko 3.0 TFSI, tylko trzeba czekać, aż tunerzy zaczną robić, bo na razie same gotowce, APR, MTM i coś jeszcze chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 15 Listopada 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Tylko tu pojawia się problem, lepsze osiągi to dosłownie cena rośnie do 4 potęgi. A w moim parchu byle Stage3 i S5 wciąga się nosem, przy zdecydowanie mniejszym nakładzie talarów Dokładnie o tym pisałem. Te 2.0 tfsi to całkiem fajna rakieta. Jeśli zachce Ci się coś więcej to najpierw zjada Cię kosmiczna akcyza na auta powyżej 2.0 a później każde dodatkowe 10 KM kosztują fortunę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 a później każde dodatkowe 10 KM kosztują fortunę Przy tuningu nie ma co liczyć pieniędzy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 15 Listopada 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Borek123, ja mam naturę szkota jak już kupuję auto to ze wszystkim, łącznie w fontanną w bagażniku ale następnego dnia to już złotówki mi szkoda w niego pakować (mówię oczywiście tylko o modyfikacjach, na eksploatację nigdy nie żałuję kasy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Wrażenia nadal takie same jak poprzednio. Czekam na testówkę w dizlu Zdecydowanie poczekac na diesla. Miałem małego SUVa (Hyundai Tucson) i dwulitrowa wolnossaca benzyna niestety wybitnie nie pasuje do charakteru takiego auta. Jak 2.0 to tylko 28i z X3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Jeśli jeździ tak samo dobrze, jak wygląda na żywo i jakie sprawia wrażenie Jeździ dużo lepiej niż wygląda, bo X moim zdaniem nie jest zbyt urodziwa i tandetnie wykonana, ale to nie ma w sumie znaczenia w przypadku Lancera Evo. Myślę, że tutaj nareszcie znajdziesz emocje, a najlepiej poszukaj wersji 350 - 400 KM Ładne Evo - VI, VII, IX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 IX z czego ta wersja jest i będzie zawsze the best Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Co prawda pytanie nie dotyczy zakupu nowego auta tylko używanego ale myślę, że coś doradzicie Ojciec chcę zmienić naszego Avensisa T25 na coś młodszego. Generalnie wybór jest trudny bo aut wiele, rynek zapełniony a i ceny coraz niższe. Wstępne typy wyglądają następująco: -BMW serii 3 320d (ok. 2007/08 r.) -Citroen C5 1,6HDI/2,0HDI (2009 r.) -Ford Mondeo IV/S-Max Generalnie poszukiwany samochód podobnej klasy do powyższych, najlepiej jak najmłodszy, jak najmniej awaryjny. Może być benzyna, może być w miarę oszczędny i pancerny klekot. Co sądzicie o powyższych propozycjach? Cena - do ok. 40k zł a im mniej tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 To auto BMW serii 3 320d (ok. 2007/08 r.) automatycznie eliminuje to Cena - do ok. 40k zł a im mniej tym lepiej Nie znajdziesz dobrej 3 w tym roczniku w takiej cenie. Taka cene trzeba dac za 2005/06 w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 To auto BMW serii 3 320d (ok. 2007/08 r.) automatycznie eliminuje to Cena - do ok. 40k zł a im mniej tym lepiej Nie znajdziesz dobrej 3 w tym roczniku w takiej cenie. Taka cene trzeba dac za 2005/06 w dobrym stanie. Z zachodu na spokojnie przywieziesz z opłatami 2007 r. za ok 40k zł. Oglądałem parę sztuk na żywo, sporo przeglądałem serwisy ogłoszeniowe i od cholery tego jest w takiej cenie - i nikt mi nie powie, że wśród tylu sztuk co oglądałem są same szroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 blaszczu, ja powiem, na 9 sprawdzonych E60 7 kręconych lub inne wałki nawet z mpakietem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Dokładnie tak jak pisze yukon wiem, bo sam tez ogladalem kilkanascie sztuk w zeszlym roku I kupiona zostala za 40, ale 2005/06 z (realnym)przebiegiem 147 z BMW Premium w DE. Teraz jest ponad 190 i oprocz wymiany jednej gumy w zawieszeniu lejesz paliwo i jezdzisz. Ewentualnie kupisz takie auto, ale musisz sie liczyc z tym ze przebieg bedzie mial 3-5 z przodu, bo Niemiec tak samo jak Polak nie odda auta za bezcen jesli jest w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Forumowicz z forum INFINITI sprzedaje 318d http://www.ifans.pl/showthread.php?2115 ... -lato-zima zapytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Co prawda pytanie nie dotyczy zakupu nowego auta tylko używanego ale myślę, że coś doradzicie Ojciec chcę zmienić naszego Avensisa T25 na coś młodszego. Generalnie wybór jest trudny bo aut wiele, rynek zapełniony a i ceny coraz niższe. Wstępne typy wyglądają następująco: -BMW serii 3 320d (ok. 2007/08 r.) -Citroen C5 1,6HDI/2,0HDI (2009 r.) -Ford Mondeo IV/S-Max Generalnie poszukiwany samochód podobnej klasy do powyższych, najlepiej jak najmłodszy, jak najmniej awaryjny. Może być benzyna, może być w miarę oszczędny i pancerny klekot. Co sądzicie o powyższych propozycjach? Cena - do ok. 40k zł a im mniej tym lepiej - Widzę właśnie, że w e90 celujesz, ale chyba 40 k to faktycznie za mało. - Jak chcesz C5 to nie bierz silnika 1.6 HDI - dlaczego? Brat ma w Volvo s40 i niby fajnie, mało pali, ale w C5 z 2009 roku to pomyłka, za duży samochód na za mały silniczek. W Volvie przy 4 os. i pełnym bagażniku trzeba się zastanowić czy zdążysz wyprzedzić a co dopiero w C5 - zresztą to chyba dalej ten sam silnik tylko trochę odmłodzony w spalanie też bym nie wierzył bo jemu wychodzi ok 6.5 -7 litrów a nie jak podają 5.5 litry. - O Mondeo się nie wypowiadam, bo do tej pory jeździłem tylko kilka razy. Ale z racji, że jest ich najwięcej na naszych drogach to chyba najłatwiej będzie trafić coś zadbanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Dokładnie tak jak pisze yukon wiem, bo sam tez ogladalem kilkanascie sztuk w zeszlym roku I kupiona zostala za 40, ale 2005/06 z (realnym)przebiegiem 147 z BMW Premium w DE. Teraz jest ponad 190 i oprocz wymiany jednej gumy w zawieszeniu lejesz paliwo i jezdzisz. Ewentualnie kupisz takie auto, ale musisz sie liczyc z tym ze przebieg bedzie mial 3-5 z przodu, bo Niemiec tak samo jak Polak nie odda auta za bezcen jesli jest w dobrym stanie. Może być i 2006 - jeden rok aż takiej różnicy nie robi A jak oceniacie konkurencyjne auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinez77 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 po avensisie jeśli dalej są te same priorytety co przy jego zakupie to chyba najbardziej "pasi" C5 generalnie 3 auta z rożnych "bajek", może napisz jakie są oczekiwania osoby która ma tym autem jeździć, fajne prowadzenie czy komfort, zgrabna sylwetka czy wożenie pustego powietrza itd a jak priorytetem jest świeży rocznik to pomyśl jeszcze o AR 159 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sinner Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Jeżeli Hdi to jedynie 2.0 silnik. C5 bardzo ładnie sobie radzi. Wiem że to będzie mój następny samochód w przyszłości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się