Skocz do zawartości

Audi A4 po zimie


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem w piątek wolne 5 godzin, więc postanowiłem rzucić okiem na Audiczkę po ciężkiej zimie. Po dokładnym umyciu Gold Class'em oczom moim ukazał się zmasakrowany lakier, całe auto w strasznych rysach. Jest to efekt myjni na której chłopaki chyba zapominają o czyszczeniu szczotek :)

 

Po umyciu w ruch poszła glinka Meg'sa + Datailer - lakier został oczyszczony - glinka czarna jak węgiel :) Po glince drugie lekkie mycie i test dla Mikrofibry Jan N. Ścierka do podłóg spisała się rewelacyjnie, lepiej moim zdaniem od wafla od Temachem. Autko było suche.

 

Przyszedł czas na Ultimate Compound przy użyciu granatowego aplikatora Meg'sa dodawanego do Next 2.0. Po godzinie walki z rysami doszedłem do wniosku, ze te środek zupełnie się nie nadaje do ręcznej aplikacji, bądź pad którego używałem jest zbyt miękki. UC spowodował co prawda zniknięcie kilku drobnych rys, jednak po dokładniejszym przyjrzeniu jest jeszcze wiele roboty. Kolejny zakup to polerka :)

 

 

Następnym etapem było nałożenie Politury DC2 za pomocą wygodnego aplikatora z mikrofibry, którego sprzedażą zajmuje się Oskar, kolega Łukasza :) Po tym etapie lakier dostał głębi koloru i na mojej twarzy pojawił się w końcu banan :)

 

Na koniec oczywiście wosk również od Meg'sa czyli Next 2.0 nakładany przy pomocy żółtego aplikatora. Po tym wszystkim szybka korekta opon za pomocą Endurance i autko wygląda w miarę dobrze. Do doskonałości brakuje mu sporo, bo muszę pomalować maskę dzięki uprzejmości przyjaznych sąsiadów i pozbyć się rys na lakierze :)

Czekam jeszcze na powrót letnich felg 17" z malowania i będę mógł wtedy wypróbować zachwalany Whell sealant od Poorboya :)

 

Nigdy nie potrafiłem robić zdjęć dlatego pewnie dla większości będzie to amatorszczyzna :)

Ale coś tam widać :) Niestety nie mam fotek przed myciem, bo nie miałem jeszcze aparatu.

 

dsc03087f.th.jpg

 

dsc03085d.th.jpg

 

dsc03096g.th.jpg

 

dsc03092f.th.jpg

 

dsc03093uq.th.jpg

 

wnętrze APC + Interior Detailer

 

dsc058371.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super robota.! :good: Co bo aplikatora do UC to można pomyśleć nad aplikatorem trój kolorowym - on z jednej strony jest twardy, z drugiej miękki, sam będę musiał taki sprawić przy kupnie UC...

 

tez nad nim myślę, chociaż prawdopodobnie już nigdy nie będę używał UC ręcznie, bo to nie ma sensu, trzeba by poświęcić cały dzień na machanie gąbką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a4 w kombi moje marzenie. Super!!!!!!!!!!!!!!

 

Nie tylko twoje :) Ja w tym roku mam w planach w końcu zrealizować marzenia i przesiąść się na A4 B7 3.0TDI właśnie w nadwoziu Avant i najlepiej pełnym S-Line

 

Genialna robota i jeszcze lepsze 4 kółka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a4 w kombi moje marzenie. Super!!!!!!!!!!!!!!

 

Nie tylko twoje :) Ja w tym roku mam w planach w końcu zrealizować marzenia i przesiąść się na A4 B7 3.0TDI właśnie w nadwoziu Avant i najlepiej pełnym S-Line

 

Genialna robota i jeszcze lepsze 4 kółka :)

 

Ciężko znaleźć coś ciekawego na naszym rynku z 3.0 TDI. Cena zadbanego egzemplarza w Niemczech sięga 25 tys Euro, u nas same powypadkowe :(

 

Kupno mojego to był przypadek i spontan, który trwał 1 dzień - znalezienie oferty i wycieczka w celu oględzin. Trochę się przestraszyłem jak po kupnie znalazłem informacje na temat skrzyni multitronic - uchodzi ona za najbardziej usterkowy element w samochodach Audi. Jednak po wizycie w ASO i wymianie wszelkich potrzebnych filtrów i olejów strach minął i jak na razie skrzynia chodzi perfekcyjnie. Nie istnieje nic bardziej komfortowego od multitronica :) Ogólnie jestem bardzo zadowolony z autka, jednak mogłoby być trochę większe w środku, szczególnie z tyłu. W Golfie II było więcej miejsca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczek to zacny jest, jaką masz wersje 180km czy 190km?

 

w B7 były tylko 180KM i jakieś słabsze 163 KM. Ja mam 180KM. Jeśli chodzi o 190KM to mowa już o najnowszym modelu czyli B8 :)

 

 

Afi: niestety to nie Quattro - multitronic i Q nigdy nie idą w parze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana biegów i launch control w dsg (s-tronic) to potęga która dla mnie kładzie wszystkie automaty na kolana a także skutecznie zastępuje manuala. można mieć fun i błyskawiczną zmianę biegów a można mieć dupowozowatego automata ;)

 

EOT :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.