Jump to content

Audi A4 po zimie


Pzwmichu
 Share

Recommended Posts

Miałem w piątek wolne 5 godzin, więc postanowiłem rzucić okiem na Audiczkę po ciężkiej zimie. Po dokładnym umyciu Gold Class'em oczom moim ukazał się zmasakrowany lakier, całe auto w strasznych rysach. Jest to efekt myjni na której chłopaki chyba zapominają o czyszczeniu szczotek :)

 

Po umyciu w ruch poszła glinka Meg'sa + Datailer - lakier został oczyszczony - glinka czarna jak węgiel :) Po glince drugie lekkie mycie i test dla Mikrofibry Jan N. Ścierka do podłóg spisała się rewelacyjnie, lepiej moim zdaniem od wafla od Temachem. Autko było suche.

 

Przyszedł czas na Ultimate Compound przy użyciu granatowego aplikatora Meg'sa dodawanego do Next 2.0. Po godzinie walki z rysami doszedłem do wniosku, ze te środek zupełnie się nie nadaje do ręcznej aplikacji, bądź pad którego używałem jest zbyt miękki. UC spowodował co prawda zniknięcie kilku drobnych rys, jednak po dokładniejszym przyjrzeniu jest jeszcze wiele roboty. Kolejny zakup to polerka :)

 

 

Następnym etapem było nałożenie Politury DC2 za pomocą wygodnego aplikatora z mikrofibry, którego sprzedażą zajmuje się Oskar, kolega Łukasza :) Po tym etapie lakier dostał głębi koloru i na mojej twarzy pojawił się w końcu banan :)

 

Na koniec oczywiście wosk również od Meg'sa czyli Next 2.0 nakładany przy pomocy żółtego aplikatora. Po tym wszystkim szybka korekta opon za pomocą Endurance i autko wygląda w miarę dobrze. Do doskonałości brakuje mu sporo, bo muszę pomalować maskę dzięki uprzejmości przyjaznych sąsiadów i pozbyć się rys na lakierze :)

Czekam jeszcze na powrót letnich felg 17" z malowania i będę mógł wtedy wypróbować zachwalany Whell sealant od Poorboya :)

 

Nigdy nie potrafiłem robić zdjęć dlatego pewnie dla większości będzie to amatorszczyzna :)

Ale coś tam widać :) Niestety nie mam fotek przed myciem, bo nie miałem jeszcze aparatu.

 

dsc03087f.th.jpg

 

dsc03085d.th.jpg

 

dsc03096g.th.jpg

 

dsc03092f.th.jpg

 

dsc03093uq.th.jpg

 

wnętrze APC + Interior Detailer

 

dsc058371.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Super robota.! :good: Co bo aplikatora do UC to można pomyśleć nad aplikatorem trój kolorowym - on z jednej strony jest twardy, z drugiej miękki, sam będę musiał taki sprawić przy kupnie UC...

 

tez nad nim myślę, chociaż prawdopodobnie już nigdy nie będę używał UC ręcznie, bo to nie ma sensu, trzeba by poświęcić cały dzień na machanie gąbką :)

Link to comment
Share on other sites

a4 w kombi moje marzenie. Super!!!!!!!!!!!!!!

 

Nie tylko twoje :) Ja w tym roku mam w planach w końcu zrealizować marzenia i przesiąść się na A4 B7 3.0TDI właśnie w nadwoziu Avant i najlepiej pełnym S-Line

 

Genialna robota i jeszcze lepsze 4 kółka :)

Link to comment
Share on other sites

a4 w kombi moje marzenie. Super!!!!!!!!!!!!!!

 

Nie tylko twoje :) Ja w tym roku mam w planach w końcu zrealizować marzenia i przesiąść się na A4 B7 3.0TDI właśnie w nadwoziu Avant i najlepiej pełnym S-Line

 

Genialna robota i jeszcze lepsze 4 kółka :)

 

Ciężko znaleźć coś ciekawego na naszym rynku z 3.0 TDI. Cena zadbanego egzemplarza w Niemczech sięga 25 tys Euro, u nas same powypadkowe :(

 

Kupno mojego to był przypadek i spontan, który trwał 1 dzień - znalezienie oferty i wycieczka w celu oględzin. Trochę się przestraszyłem jak po kupnie znalazłem informacje na temat skrzyni multitronic - uchodzi ona za najbardziej usterkowy element w samochodach Audi. Jednak po wizycie w ASO i wymianie wszelkich potrzebnych filtrów i olejów strach minął i jak na razie skrzynia chodzi perfekcyjnie. Nie istnieje nic bardziej komfortowego od multitronica :) Ogólnie jestem bardzo zadowolony z autka, jednak mogłoby być trochę większe w środku, szczególnie z tyłu. W Golfie II było więcej miejsca :)

Link to comment
Share on other sites

silniczek to zacny jest, jaką masz wersje 180km czy 190km?

 

w B7 były tylko 180KM i jakieś słabsze 163 KM. Ja mam 180KM. Jeśli chodzi o 190KM to mowa już o najnowszym modelu czyli B8 :)

 

 

Afi: niestety to nie Quattro - multitronic i Q nigdy nie idą w parze :)

Link to comment
Share on other sites

zmiana biegów i launch control w dsg (s-tronic) to potęga która dla mnie kładzie wszystkie automaty na kolana a także skutecznie zastępuje manuala. można mieć fun i błyskawiczną zmianę biegów a można mieć dupowozowatego automata ;)

 

EOT :P

Link to comment
Share on other sites

Nowe koła prosto od lakiernika i oponki prosto z Niemiec :) W końcu autko dobrze wygląda i trzyma się drogi jak zaba :)

 

koo3.th.jpg

 

koo2g.th.jpg

 

koła umyte i nawoskowane Poorboy's wheel sealant i Endurance :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.