Pzwmichu Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Miałem w piątek wolne 5 godzin, więc postanowiłem rzucić okiem na Audiczkę po ciężkiej zimie. Po dokładnym umyciu Gold Class'em oczom moim ukazał się zmasakrowany lakier, całe auto w strasznych rysach. Jest to efekt myjni na której chłopaki chyba zapominają o czyszczeniu szczotek Po umyciu w ruch poszła glinka Meg'sa + Datailer - lakier został oczyszczony - glinka czarna jak węgiel Po glince drugie lekkie mycie i test dla Mikrofibry Jan N. Ścierka do podłóg spisała się rewelacyjnie, lepiej moim zdaniem od wafla od Temachem. Autko było suche. Przyszedł czas na Ultimate Compound przy użyciu granatowego aplikatora Meg'sa dodawanego do Next 2.0. Po godzinie walki z rysami doszedłem do wniosku, ze te środek zupełnie się nie nadaje do ręcznej aplikacji, bądź pad którego używałem jest zbyt miękki. UC spowodował co prawda zniknięcie kilku drobnych rys, jednak po dokładniejszym przyjrzeniu jest jeszcze wiele roboty. Kolejny zakup to polerka Następnym etapem było nałożenie Politury DC2 za pomocą wygodnego aplikatora z mikrofibry, którego sprzedażą zajmuje się Oskar, kolega Łukasza Po tym etapie lakier dostał głębi koloru i na mojej twarzy pojawił się w końcu banan Na koniec oczywiście wosk również od Meg'sa czyli Next 2.0 nakładany przy pomocy żółtego aplikatora. Po tym wszystkim szybka korekta opon za pomocą Endurance i autko wygląda w miarę dobrze. Do doskonałości brakuje mu sporo, bo muszę pomalować maskę dzięki uprzejmości przyjaznych sąsiadów i pozbyć się rys na lakierze Czekam jeszcze na powrót letnich felg 17" z malowania i będę mógł wtedy wypróbować zachwalany Whell sealant od Poorboya Nigdy nie potrafiłem robić zdjęć dlatego pewnie dla większości będzie to amatorszczyzna Ale coś tam widać Niestety nie mam fotek przed myciem, bo nie miałem jeszcze aparatu. wnętrze APC + Interior Detailer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebba75 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Srodeczek wyglada super calosc tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Super robota.! Co bo aplikatora do UC to można pomyśleć nad aplikatorem trój kolorowym - on z jednej strony jest twardy, z drugiej miękki, sam będę musiał taki sprawić przy kupnie UC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzwmichu Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Super robota.! Co bo aplikatora do UC to można pomyśleć nad aplikatorem trój kolorowym - on z jednej strony jest twardy, z drugiej miękki, sam będę musiał taki sprawić przy kupnie UC... tez nad nim myślę, chociaż prawdopodobnie już nigdy nie będę używał UC ręcznie, bo to nie ma sensu, trzeba by poświęcić cały dzień na machanie gąbką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Zacne auto Pytanie - jakiej glinki używałeś ? Mocniejszej czy lżejszej (fioleotwa bodajże jest mocniejsza... ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzwmichu Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Zacne auto Pytanie - jakiej glinki używałeś ? Mocniejszej czy lżejszej (fioleotwa bodajże jest mocniejsza... ) ? glinka kit'owa Megs'a szara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 28 Marca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 a4 w kombi moje marzenie. Super!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 a4 w kombi moje marzenie. Super!!!!!!!!!!!!!! Nie tylko twoje Ja w tym roku mam w planach w końcu zrealizować marzenia i przesiąść się na A4 B7 3.0TDI właśnie w nadwoziu Avant i najlepiej pełnym S-Line Genialna robota i jeszcze lepsze 4 kółka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzwmichu Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 a4 w kombi moje marzenie. Super!!!!!!!!!!!!!! Nie tylko twoje Ja w tym roku mam w planach w końcu zrealizować marzenia i przesiąść się na A4 B7 3.0TDI właśnie w nadwoziu Avant i najlepiej pełnym S-Line Genialna robota i jeszcze lepsze 4 kółka Ciężko znaleźć coś ciekawego na naszym rynku z 3.0 TDI. Cena zadbanego egzemplarza w Niemczech sięga 25 tys Euro, u nas same powypadkowe Kupno mojego to był przypadek i spontan, który trwał 1 dzień - znalezienie oferty i wycieczka w celu oględzin. Trochę się przestraszyłem jak po kupnie znalazłem informacje na temat skrzyni multitronic - uchodzi ona za najbardziej usterkowy element w samochodach Audi. Jednak po wizycie w ASO i wymianie wszelkich potrzebnych filtrów i olejów strach minął i jak na razie skrzynia chodzi perfekcyjnie. Nie istnieje nic bardziej komfortowego od multitronica Ogólnie jestem bardzo zadowolony z autka, jednak mogłoby być trochę większe w środku, szczególnie z tyłu. W Golfie II było więcej miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Pzwmichu, ma się rozumieć że Audi w Quattro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etiv Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 silniczek to zacny jest, jaką masz wersje 180km czy 190km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzwmichu Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 silniczek to zacny jest, jaką masz wersje 180km czy 190km? w B7 były tylko 180KM i jakieś słabsze 163 KM. Ja mam 180KM. Jeśli chodzi o 190KM to mowa już o najnowszym modelu czyli B8 Afi: niestety to nie Quattro - multitronic i Q nigdy nie idą w parze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 chyba, że s-tronic od niedawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzwmichu Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 chyba, że s-tronic od niedawna tak, tylko, ze to odpowiednik DSG czyli dwusprzęgłowej. z multi nie ma nic wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 zmiana biegów i launch control w dsg (s-tronic) to potęga która dla mnie kładzie wszystkie automaty na kolana a także skutecznie zastępuje manuala. można mieć fun i błyskawiczną zmianę biegów a można mieć dupowozowatego automata EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzwmichu Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Nowe koła prosto od lakiernika i oponki prosto z Niemiec W końcu autko dobrze wygląda i trzyma się drogi jak zaba koła umyte i nawoskowane Poorboy's wheel sealant i Endurance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się