Mudaa Posted November 25, 2017 Report Posted November 25, 2017 Witam, jestem nowym użytkownikiem na forum. Mam nadzieje, że mój post jest w dobrym dziale. Poszukuje dobry wosk. Wydaje mi się, że w płynie powinien zapewnić moje oczekiwania. Samochód ma 5 miesięcy, jest koloru czarnego. I teraz pytanie jaki wosk polecacie? Jestem amatorem jeśli chodzi o dobrą pielęgnacje auta, więc proszę zachować cierpliwość jeśli pisze bzdury. Pozdrawiam
Berd Posted November 25, 2017 Report Posted November 25, 2017 W autodetailingu dobry wosk to pojęcie względne. Jaki budżet posiadasz?
Mudaa Posted November 25, 2017 Author Report Posted November 25, 2017 80-100zł. Także zależy mi na efekcie wizualnym.
paperson Posted November 25, 2017 Report Posted November 25, 2017 @Mudaa na zimę kup sobie 0,5 l ADBL Quick Wax i wspomagaj go co 2-3 mycia ADBL Synthetic Spray Wax (też 0,5 l). Razem wydasz osiemdziesiąt kilka zł i będziesz zadowolony. Do wiosny poczytaj dokładnie nasze forum, to uzupełnisz swoją szafę o dobry wosk letni
Mudaa Posted November 25, 2017 Author Report Posted November 25, 2017 @paperson A czy te kosmetyki mogę stosować na 13 letnie autko o kolorze piasku pustyni? Zwykle do tego auta korzystałem z wosku K2 za 12zł
paperson Posted November 25, 2017 Report Posted November 25, 2017 @Mudaa pewnie Będziesz jeszcze bardziej zadowolony, a auto będzie miało przyzwoitą ochronę zimą.
Berd Posted November 25, 2017 Report Posted November 25, 2017 To ja poleciłbym Quik Wax ze stajni Meguiars
Tomas-sg Posted November 25, 2017 Report Posted November 25, 2017 A ja polecę Prima banana na cleaner Prima Amigo Trochę więcej roboty i kaski ale efekt przyslowiowa "truskawka na torcie"
ShiningCar Posted November 25, 2017 Report Posted November 25, 2017 Servfaces Hybrid Spray Wax (dział Testy/Woski) intensywnie podbija kolor, zapewnia dobrą ochronę i jest bardzo wydajny - warto rozważyć jego zakup. Niebawem w ofercie tej firmy pojawi się również - Hydro Seal, wyjątkowo hydrofobowy