Skocz do zawartości

BMW 840Ci Calypsorot Colorline - rozkosz detailera


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Mój były pracodawca miał, a może nadal ma, taką 8-mkę, ale o ile dobrze kojarzę była to 850 - niestety stała i dogorywała w garażu jako niespełniony projekt. Mimo tego samo obcowanie z tym samochodem to jedno z moich dotychczas najlepszych motoryzacyjnych przeżyć ;) 

 

Relacja ujdzie w tłumie...a Tobie zdrówka życzę!

 

Żartuję oczywiście, rozwaliłeś system, jak zwykle. A ujęcia nadają się do jakiegoś magazynu o luksusowych przedmiotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AreK robota, zdjęcia i relacja na najwyższym poziomie, co daje kompletną, spójną całość i przyjemność dla czytelnika. Mógłbym, swoich kolegów z PR uczyć na Twoim przykładzie pisania wciągających artykułów prasowych. Na tą chwilę jesteś dla mnie niedoścignionym wzorem do naśladowania :) Dużo zdrówka życzę, zbieraj siły na kolejne mega relacje.

P.S. Mam nadzieje, że te stargane odboje ktoś już wymienił :D

P.S. 2 Ten kolor aż się prosił o zestaw od Zymola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, ale mega rodzynek Ci się trafił. Raz, że E31 w ogóle, w jakimkolwiek stanie jest baardzo mało, a dwa egzemplarz przy którym pracowałeś w bdb stanie i małym przebiegiem. :D Zazdroszczę, Tobie i właścicielowi. ;) Wracaj do zdrowie, abyś mógł cieszyć Nas dalej swoimi relacjami. :) Dwa razy czytałem i oglądałem, ale jeszcze kilka pewnie będzie. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze brak słów, obserwować i chłonąć wiedzę. Bardzo cieszę się że zgłaszasz się na wykładowcę i życzę dużo zdrowia. 

Jak docierasz Koch'a PS na zabezpieczonym lakierze? Ja staram się aplikować tylko na tworzywa sztuczne bo później zostają mazy na lakierze.
Uszkodzenia błotnika przez mechanika są typowe, sam niestety też sobie kiedyś takie zafundowałem kablem od prowizorki. Są dedykowane maty do zabezpieczenia błotników kiedyś nawet miałem to rękach ale były jakieś plastikowe i zupełnie do mnie nie przemawiały, gdzieś na yt widziałem jak ktoś używał do takiego zabezpieczenia folii strecz lub czegoś podobnego. Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby przewieść fluffiego. Niestety jak grzebie się coś pod maską ciężko nie oprzeć się o samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego... zmiażdżyłes mi system 👍

pasja, miłość i zaangażowanie. 

Do tego relacja edukacyjna. 

Wzor. 

1. Świetna robota. 

2. Mega auto. Jestem wielkim pasjonatem tej marki i doskonale wiem co miałeś na myśli jak pisałeś ze „pachnie motoryzacją”

beemki z lat 90 maja to w sobie. To chyba jakość tworzyw wykorzystanych wewnątrz tych aut. 

3. Extra relacja. Super fotki. Bardzo fajne miejsce pracy. 

W jednym zdaniu  najwyższa Półka z możliwych.

doceniam i podziwiam  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Godzinę temu, bolek89 napisał:

Mam za to pytanie czemu wosk a nie powłoka?

Żadna powłoka nie da takiego wyglądu jak porządny wosk.Lakier możemy sobie odświeżać do woli bez żadnych ograniczeń.  Żadna powłoka nie jest tak uniwersalna. Najzwyczajniej w świecie się rysuje i co wtedy? Ponowna aplikacja? 
To jest samochód klasyczny a na taki nie nakładam powłok. Byłby to wg mnie mezalians. Takie mam zasady 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.