Skocz do zawartości

pawel.wkk

Użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel.wkk

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Auto
    Mitsubishi Eclipse G1
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia pawel.wkk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy tydzień zakończony
  • Miesiąc później
  • Rok z nami

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, przenoszę się na jakiś czas do Łodzi, kto z partnerów handlowych prowadzi tam przyzwoicie wyposażony, stacjonarny sklep?
  2. Podepnę się pod temat - czy ktoś wie może, jaka ssawka pasowałaby do Rainbow`a?
  3. Z dzisiejszej walki z dość mocna zmęczonym lakierem Astry H.
  4. Słuchajcie, zacząłem walkę z lakierem Astry H w kolorze czarnym. Czy tylko mnie on się wydaje strasznie twardy? Samochód ma dużo głębszych rys, kombinacja futro + Menzerna 400 nie dają rady. A może to ja coś robię nie tak?
  5. No dobra, a ten pył robi jakieś szkody, jeśli pojedziemy po nim padem?
  6. Czy aplikator, którego używałem do wosku A może być jeszcze używany do wosku B? Czy jeśli wypiorę do w pralce/misce, to wystarczy?
  7. Słuchajcie a ja mam taki problem - czy to jest normalne, że wypracowując HD powstaje tyle pyłu? Wydaje mi się, że wcale nie przesadziłem z ilością, a w zasadzie nie sposób pracować, ten pył zrobił mi tylko mnóstwo rys i klapa do roboty od nowa... Pracowałem na 800 obrotów i miękki pad... Czy ten produkt może się zestarzeć? Mam opakowanie sprzed kilku lat.
  8. Nooo dobra robota i świetna relacja! OT: kocica jest koloru szylkretowego, jeśli chodzi o rasę, to stawiam na "kota europejskiego";)
  9. Ok, dzięki za info, pozostałe dwie, których używam, to Menzerna 2500/4000 i pracuje mi się nimi bardzo dobrze. A z tym K2 masakra, pył zbiera się w oklejanych taśmą miejscach, później jadę 2500 i nagle wyrzuca mi na pół dachu takie coś
  10. To kolejne pytanie z mojej strony - czy każda pasta tnąca tak mocno pyli? Z ciekawości zdecydowałem się na przetestowanie K2 T0 i to jakaś masakra, ilość pyłu jest nie do ogarnięcia. Z Menzerną 400 będzie tak samo?
  11. Kiedy pad należy uznać za zużyty i nadający się do wymiany? Czy poniższy jest już do wyrzucenia?
  12. Słuchajcie potrzebuję porady w sprawie polerowania ramek drzwi i innych wąskich elementów. Jak najlepiej to zrobić? Mam mały pad 80mm, oklejam uszczelki i jadę? Przy czym pad pracuje wtedy głównie na papierze użytym do oklejenia... A może takie miejsca lepiej ręcznie, np pasta 400 na german pad...?
  13. Dołączam się do powyższego pytania kolegi, u mnie sytuacja podobna. Czy chromowaną końcówkę można w pierwszej kolejności potraktować papierem ściernym na mokro?
  14. Koła nie były traktowane kwasem, a sam Iron faktycznie spływa szybko. Część zabrudzeń jest punktowych, ale trafiają się też większe, głównie w miejscu łączenia szprychy z obręczą. Co sądzicie o kwasie Tenzi?
  15. A co zrobić, kiedy po kolejnym użyciu środka do felg one wciąż krwawią, czyt. nie udało się rozpuścić wszystkiego? Przecieram to szmatą/zmywakiem i wciąż coś zostaje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.