Skocz do zawartości

Polerowanie a grubość lakieru


Rekomendowane odpowiedzi

Tak, wiem, jestem w kontakcie ze sprzedającym. Spróbuję zmierzyć dolną część błotnika, te wyoblone będzie ciężko miarodajnie zmierzyć. Kuba, masz model z oddzielną sondą czy ten prostszy z zespoloną?

Zadowolony jesteś ogólnie z niego?

Już za 700zł dostępne są mierniki mierzące metodą prądów wirowych, o wiele lepsze. Może z czasem zmienię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie powinno być na nim ok 130um, jest natomiast około 80-90, jednak w jest sporo miejsc które mają po 40 a na błotniku przód nawet 15.

 

Trochę rzeczywiście jakoś tak mało.

 

Już za 700zł dostępne są mierniki mierzące metodą prądów wirowych, o wiele lepsze. Może z czasem zmienię.

 

Przyznam szczerze, że zaciekawiło mnie to. Nawet coś znalazłem na ten temat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Witam . Co możecie panowie mi podpowiedzieć , doradzić ? Generalnie to dopiero zaczynam przygodę z detalingiem a mam okazje odrestaurować fiata 126p z 79r . Auto ma oryginalny 1 lakier , po zmierzeniu miernikiem przedział wacha sie pomiędzy 80-90 mikronów. Planuje Koch Chemie HEAVY CUT 8.02 na białym padzie + jakaś srednioscierna pastę i na finish Koch Chemie Hochglanz Antihologram. Wszystko będzie na rotacji K2 MASNER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.