Jump to content

Wymiana odbłyśnika - folia?


Bullitt

Recommended Posts

Cześć, słuchajcie - czy jest może jakaś folia złota, odblaskowa, którą można obkleić wnętrze reflektora, żeby spełniała zadanie odbłyśnika?

Przyszły mi dzisiaj dwa reflektory - jeden jest w całkiem fajnym stanie (zwłaszcza środek), ale odbłyśnik w drugim to jakaś porażka :wallbash::wallbash:

 

Stąd pytanie o folię, bo pomyślałem, że odkleję to do końca, wyczyszczę i przykleję nową folię.

 

 

14303859_1386754304672927_1974727472_o.jpg

 

14303859_1386754304672927_1974727471_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Przy regeneracji odbłyśnik zostanie napylony na nowo. W przypadku lampy przeciwmgielnej pełna regeneracja w profesjonalnym warsztacie to cena nie wyższa niż 70 zł od sztuki, a lampa ma wszystkie cechy oryginału i sprawność nowej. :)

Link to comment
Share on other sites

Z czego jest wykonany odbłyśnik? Przypuszczam ze to odlew z aluminium, w jednym miejscu powłoka poszła, aluminium się utleniło i odbłyśnik odszedł właśnie jak folia.

Oddaj to do firmy, za kilkadziesiąt ziko ładnie to wypiaskują, napylą próżniowo aluminium i gotowe.

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście nie mówię, że się nie da. Tylko, że dokłada się sobie roboty :D

Jeżeli chcesz piaskować to trzeba dodatkowo szkiełkować, a na koniec i tak poprawiać papierami. Dużo prościej wrzucić elementy do kąpieli i uzyskać od razu gładką powierzchnie, tym bardziej jak mowa o małych i delikatnych elementach, albo skomplikowanych kształtach. Tutaj dla porównania:

 

- po piaskowaniu

03%20PO%20PIASKU.JPG

 

- po szkiełkowaniu

04%20PO%20SZKLE.JPG

 

- po kąpieli

 

sorki za OT :oops:

Link to comment
Share on other sites

[ref=#ff3366]typ2006[/ref], a jeżeli ranty felg są trochę poobdzierane? Chciałbym odnowić swoje alufelgi przez zime, żeby na lato były jak nowe i własnie zastanawiam się czy dać je wujowi do piaskowania, a potem tylko do malowania czy oddać firmie, która się tym zajmuję.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie jak koledzy wyżej piszą, jeżeli są to typowe otarcia rantu od krawężników to papierem spokojnie wyrównasz.

 

664843 walka papierem ściernym całej felgi to była dniówka na koło, bez maszyny

Żadnej maszyny nie potrzeba jak się na auto. Stary jak świat patent:

- podnieść samochód, na lewaku/koziołku/podnośniku

- założyć felgę na os napędzaną

- najwyższy bieg

- heja z tematem szybko i sprawnie :D

Link to comment
Share on other sites

Wtedy zostaje podnośnik warsztatowy unoszący całe auto, do którego nie ukrywając mam dostęp :lol: Ale umówmy się, że przeważają na tym forum cywilne, zwyczajne auta, które rzadko są w taki bajer wyposażone ;)

Link to comment
Share on other sites

Na rotorze to się namęczysz jak jakiś skomplikowany wzór masz, a nie monoblocka. Jeżeli chcesz je malować, a nie polerować, to jest jeszcze coś takiego jak szpachla natryskowa i szpachla aluminiowa - tym by można wypełnić ubytki w rotorze. A rant tak jak już było pisane papierami wyciągnąć na gładko ;) Pokaż może foto to będzie jasna sytuacja :mrgreen:

 

[ref]rygryss[/ref], chyba trzeba poprosić moda o przeniesienie do nowego tematu :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.