Bullitt Opublikowano 7 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2016 Cześć, słuchajcie - czy jest może jakaś folia złota, odblaskowa, którą można obkleić wnętrze reflektora, żeby spełniała zadanie odbłyśnika? Przyszły mi dzisiaj dwa reflektory - jeden jest w całkiem fajnym stanie (zwłaszcza środek), ale odbłyśnik w drugim to jakaś porażka Stąd pytanie o folię, bo pomyślałem, że odkleję to do końca, wyczyszczę i przykleję nową folię.
DZIADZIA Opublikowano 7 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2016 tylko i wyłącznie regeneracja, nie jest to jakoś strasznie duży koszt
Bullitt Opublikowano 7 Września 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Września 2016 Ja nie wiem czy ona w ogóle nadaje się do regeneracji. Folia jest połamana, nie wypełnia w całości wnętrza. Poza tym to i tak pewnie przekroczy wartość halogenów
Michał126 Opublikowano 7 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2016 Przy regeneracji odbłyśnik zostanie napylony na nowo. W przypadku lampy przeciwmgielnej pełna regeneracja w profesjonalnym warsztacie to cena nie wyższa niż 70 zł od sztuki, a lampa ma wszystkie cechy oryginału i sprawność nowej.
hamilton Opublikowano 7 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2016 Z czego jest wykonany odbłyśnik? Przypuszczam ze to odlew z aluminium, w jednym miejscu powłoka poszła, aluminium się utleniło i odbłyśnik odszedł właśnie jak folia. Oddaj to do firmy, za kilkadziesiąt ziko ładnie to wypiaskują, napylą próżniowo aluminium i gotowe.
typ2006 Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 664446 ładnie to wypiaskują Akurat przy aluminium farbę ściąga się chemicznie, bo po piaskowaniu zostają za duże kratery. Aluminium jest dość miękkie
hamilton Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Mądrego aż miło posłuchać Myślałem że to piaskują ew. szkiełkują, na pewno jednak całą powierzchnie trzeba wyczyścić na zero. Miałem kiedyś regenerowane ori reflektory w Mondeło i efekt jest niesamowity.
typ2006 Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Oczywiście nie mówię, że się nie da. Tylko, że dokłada się sobie roboty Jeżeli chcesz piaskować to trzeba dodatkowo szkiełkować, a na koniec i tak poprawiać papierami. Dużo prościej wrzucić elementy do kąpieli i uzyskać od razu gładką powierzchnie, tym bardziej jak mowa o małych i delikatnych elementach, albo skomplikowanych kształtach. Tutaj dla porównania: - po piaskowaniu - po szkiełkowaniu - po kąpieli sorki za OT
KapselK Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 [ref=#ff3366]typ2006[/ref], a jeżeli ranty felg są trochę poobdzierane? Chciałbym odnowić swoje alufelgi przez zime, żeby na lato były jak nowe i własnie zastanawiam się czy dać je wujowi do piaskowania, a potem tylko do malowania czy oddać firmie, która się tym zajmuję.
typ2006 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 [ref]KapselK[/ref], Zależy jak bardzo poobdzierane i jaka farba na nich jest (ori czy powtórnie malowanie proszek/pistolet). Przy ori jest więcej roboty, ale wszystko się da
Bastek1980 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Jeżeli uszkodzenia nie są wielkie, to samemu papierem ściernym sobie poradzisz
hamilton Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Kupiłem na wiosnę komplet felg 17 do Puga, walka papierem ściernym całej felgi to była dniówka na koło, bez maszyny, tylko palce bolały. Praca z lakierowaniem zajęła mi tydzień, bez pośpiechu.
typ2006 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Dokładnie jak koledzy wyżej piszą, jeżeli są to typowe otarcia rantu od krawężników to papierem spokojnie wyrównasz. 664843 walka papierem ściernym całej felgi to była dniówka na koło, bez maszyny Żadnej maszyny nie potrzeba jak się na auto. Stary jak świat patent: - podnieść samochód, na lewaku/koziołku/podnośniku - założyć felgę na os napędzaną - najwyższy bieg - heja z tematem szybko i sprawnie
Dawid_Bojarski Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Patent dziala o ile ktoś nie ma szpery Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
typ2006 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Wtedy zostaje podnośnik warsztatowy unoszący całe auto, do którego nie ukrywając mam dostęp Ale umówmy się, że przeważają na tym forum cywilne, zwyczajne auta, które rzadko są w taki bajer wyposażone
KapselK Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 [ref=#ff3366]typ2006[/ref], w kilku miejscach obdarte ranty są i kilka rys na rotorze, nie ma tragedii, lakier jest ori.
DZIADZIA Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 widzę, że z tematu reanimacji odbłyśnika, zrobił się temat renowacji felunku sorry za OT
typ2006 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Na rotorze to się namęczysz jak jakiś skomplikowany wzór masz, a nie monoblocka. Jeżeli chcesz je malować, a nie polerować, to jest jeszcze coś takiego jak szpachla natryskowa i szpachla aluminiowa - tym by można wypełnić ubytki w rotorze. A rant tak jak już było pisane papierami wyciągnąć na gładko Pokaż może foto to będzie jasna sytuacja [ref]rygryss[/ref], chyba trzeba poprosić moda o przeniesienie do nowego tematu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się