Piotrek Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2017 698103 Piotrek, co to za etui do miernika lakieru ? 698084 Dobrze wyszło. Co to masz za pokrowiec na czujnik lakieru? Dzięki. Etui jest firmy Hama model Nova, fabrycznie było przeznaczone do nawigacji ja jednak podczas przymierzania dopasowałem je do P10S-AL. Jest o tyle wygodne, że ma dwa paski i nie trzeba wyjmować miernika podczas pomiaru. Po pomiarze kabel zwijam a sondę mieści się obok urządzenia. Całość zapinana na suwak. W środku jest tapicerowane z zewnątrz pokryte taką gumową pianką. Ja kupiłem stacjonarnie w Media Markt, za około 20 złotych 698086 Piotr, widzę, że temat felg do VTSów gorący, ja wczoraj odszczurzyłem swoje przed sezonem, na dniach jeszcze delikatne odświeżenie frontu. Na kupno kwarcu nie będę się jednak porywał i położę jakiś twardy wosk.Nie wiem jak w Twoim przypadku, ale byłem zaskoczony, że 10-letnie alufelgi siedzące na dość niskim profilu opony mogą być w tak fajnym stanie. Pochwal się efektami u siebie Ja szczerze mówiąc też, jak na swój wiek zachowały się bardzo dobrze. W Seju jak kupiłem Sportingowe Speedline to były w zdecydowanie gorszym stanie. Moje felgi ogólnie pochodzą z C5tki drugiej generacji, a tam jeździły na balonie więc może dlatego tak się zachowały. C5: C2: Numer katalogowy jest ten sam, szerokości, ET, itd. też się zgadzają. Z tego co wiem to te obręcze były też dostępne jako akcesoryjne w C3 Picasso i C3 Plurierlu i zwykłej C3, a fabrycznie w C5 drugiej generacji i benzynowych C2kach w HDI. W VTSach HDI były już węższe GUEPARDy.
Azi Takata Opublikowano 13 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2017 [ref=#00aa00]Piotrek[/ref], dzieki. Tez mam taki miernik i wkurza mnie kartonowe pudelko z zestawu. Wybiore sie do MM na zakupy
zmarcinz Opublikowano 13 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2017 Dzięki [ref=#00aa00]Piotrek[/ref], zamówiłem właśnie na portalu aukcyjnym
Piotrek Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2017 [ref=#ff3366]Azi Takata[/ref], [ref]zmarcinz[/ref], Niech służy Obiecałem wstawić jak już będą zamontowane. Ja mogę być nieobiektywny, ale według mnie zmiana na duży plus w stosunku do tamtych no nameów. Inne auto
jedrek1980 Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2017 Na pewno na duży plus. Co leży na lakierze ze daje taki Look?
Piotrek Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2017 "Przycięty" trochę został od ostatniego, więc pod względem rys na pewno odżył. Korzystając z okazji dziękuję ekipie z Na Dwa Wiadra za nieocenioną pomoc i miejscówkę Na lakierze Essence i Fusso, po dzisiejszym myciu przetarty Yoga QD
coco Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2017 Zdecydowanie lepiej Yoga chyba tej wiosny może zamieszać w QD
KoKoS89 Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2017 i tak powinien wyglądać każdy vts , chociaż mi najbardziej podoba się w tym kolorze
Piotrek Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2017 [ref]coco[/ref], Dzięki. Może zamieszać [ref]KoKoS89[/ref], Używanych niestety się nie konfiguruje. Czerwony też bardzo fajny, taki bardziej krzykliwy. W czarnym jest bardziej cichociemny Jak szukałem były dwa czerwone, w jednym okazała się 100ka zdjęta z blatu a w przypadku drugiego właściciel jak ognia bał się podać VINu Dodane po 32 sekundach: [ref]pLaYmAn[/ref], Dzięki
SzymekM Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2017 [ref=#00aa00]Piotrek[/ref], jak ci się trzyma ta kanapka CP Essence + Fusso?
Piotrek Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2017 Nakładana 25 lutego więć ciężko tu mówić o jakiejś weryfikacji trwałości, ale na ten moment jest bardzo dobrze
Piotrek Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 Mówią, że liczy się wnętrze Przyszedł więc czas na bardziej kompleksowe zajęcie się środkiem. Kupiłem kilka nowych zabawek więc arsenał nie jest wierną kopią tego z pierwszej strony. Zaczynamy od inspekcji. Dla przeciętnego Kowalskiego jest w zasadzie czysto Tył użytkowany bardzo rzadko, więc nawet dywanik nie jest brudny: Co innego z przodu. Trochę piasku, błota, itd. W zakamarkach trochę kurzu: Rzut oka na tył, jedynie przykurzony: Wyjmuję zimowe Petexy: Można zabierać się za odkurzanie: Zabieram się za odkurzanie detali przy pomocy przejsciówek, genialne akcesorium: Mega sprawdza się w takich zakamarkach: Jest czysto, nawet w zakamarkach między fotelami: Zabieram się za czyszczenie skóry. Jedna z nowości od Gyeona czyli Leather Cleaner. Bardzo fajny cytrusowy zapach. Nowe opakowania, majstersztyk Dla wygody używam butelki z pianownicą. Przy czyszczeniu wspomagam się szczoteczką od SV i szczoteczką typu mazak z naturalnym włosiem. Zagłówki da się zdemontować do ułatwia dostęp do góry fotela: Nie zapominam również o "plecach" fotela: Mimo, że nie były bardzo brudne udało się zrobić 50/50 na siedzisku fotela kierowcy: Czyszczę również kierownicę i mieszek lewarka: Przy czyszczeniu plastików pomaga APC od Detailer's Magic (świetny zapach) i Megsowe 1:10 oraz pędzelek Shullera: Podkładkę z kieszeni myję osobno: Wnękę również: Środek kierownicy również: Swoją porcje APC dostało też wzmocnienie i nakładki na pedały: Plastiki w tylnej części przetarłem tylko Interior QD od ADBL: Przy szybach pomógł Detailer's Magic Glass Magic, świetny zapach mandarynek: Jeżeli chodzi o skóry to pozstałem wierny jednemu producentowi, Gyeon Leather Coat i aplikator od Raceglaze: Momentalnie zmieniam aplikator na Megsowego Even Coat'a, jest mniejszy i bardziej puszysty: Jako zabezpieczenia plastików tym razem użyłem niezawodnego Vinyl Conditioner'a: Do elementów metalowych i plastikowych szybek użyłem QD od Fireball'a: Poprzednie dywaniki welurowe kupiłem razem z samochodem i średnio wpisywały się w moje gusta. Raz, że były szare z czarnym obszyciem, to miały jeszcze wielki flokowany napis Citroen Szybak wizyta do ASO i udało się kupić nowe, oryginalne dywaniki: Co ciekawe wyprodukowane u Nas, w Polsce: Dywaniki włożone: Imao London Club przywiązane do strachołapki: I tak to wyszło finalnie: Szczurem przed zbytnio nie był, bo jest raczej na bieżąco dbany, przecierany, odkurzany ale teraz jest jeszcze przyjemniej Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości to w miarę możliwości chętnie odpowiem
KrzysiekT5 Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 Fajne autko,fajne kółka,fajnie ogarnięty środek i pytanko Piotr taki pędzelek gdzie wyrwałeś ?
Piotrek Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 [ref]KrzysiekT5[/ref], Dzięki. Pędzel kupiłem u MX Nowicki, nie wiem czy gdzieś indziej są jeszcze dostępne: http://www.pielegnowacauto.pl/producent ... r?limit=32
KrzysiekT5 Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 Spoko dzięki a jak byś porównał pędzelek Schullera do tego od ADBL chodzi mi o włos ?
jaroszy_ok Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 Super dbasz o tą Cytryne, ja mam C5 z 2010. Niestety nie mam czasu żeby dbać o auto w ten sposób. Mam pytanie czy te "skóry" to takie same jak to u mnie w C5 czyli ekoskóry. Bo jeśli tak to niema sensu używać środków do skóry, pytanie tylko co używać w takim przypadku?
Qlimaxss Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 Niby w środku czysto a jednak różnica na duży plus . Widzę ze podobnie jak ja lubisz seryjne akcesoria;) .Te końcówki do detali to te za 35 złoty do dostania w większości sklepów detalingowych;). Tak? Fajnie je zobrazowałeś. I jeszcze bardziej trzeba je kupić
daniel87 Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 Ta metalowa gałka...zimą aż paznokcie bolą, a latem zmiana biegu jest szybsza niż w DSG
Piotrek Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 [ref]kamilgt[/ref], Mówisz, że trzeba było przybrudzić do zdjęć [ref]KrzysiekT5[/ref], Inna jakość, włosie dłuższe, dokładniej wykonany. W ADBL włosie na końcu sterczy, tutaj końcówki są docięte. Jest bardzo trwały, ale i droższy. [ref]rygryss[/ref], Dzięki [ref]jaroszy_ok[/ref], Dzięki. Co do skóry to jest to trochę bardziej skomplikowane. Moja wesług VINu to skóra Claudia. Nie jest całkowicie naturalna, z naturalnej skóry jest siedzisko i oparcie i chyba część zagłówka, reszta czyli boki, tył to eko. Jak jest u Cb ciężko powiedzieć, w C5kach była też jako opcja skóra Nappa. [ref]uwe21[/ref], Z tego co pamiętam to 8. [ref]Qlimaxss[/ref], Mini ssawki bardzo ułatwiają pracę. Nie wyobrażam sobie już odkurzania bez nich. Maja wymienne końcówki, można założyc prostą przedłużkę, kątowa, mini szczelinową, dwa rodzaje szczoteczek. Kosztują około 30 złotych a dają bardzo wiele możliwości. Zdecydowanie polecam. Moje pochodzą z MX Nowicki, ale chyba Auto Na Blask też pisało na forum, że mają Wybór padl na oryginalne ponieważ wedlug mnie dobrze sie wpisują w nietypowy kolor środka (ani nie jest czarny ani szary) a przy tym są dosyć porządnie wykonane. Dodane po 3 minutach 2 sekundach: [ref]daniel87[/ref], Wyglada fajnie, ale tak jak mówisz albo zimno albo gorąco. Trzeba szybko zmieniać biegi, niestety skoki lewarka są dosyć długie. Ewentualnie rękawiczki.
sl3py Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 [ref=#00aa00]Piotrek[/ref], czy to sa te ssawki http://shiningcar.pl/pl/p/ShiningCar-Mi ... zacza/2429 ? nie widzie u MX Nowicki na stronie
Piotrek Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2017 [ref]sl3py[/ref], Dokładnie Ja brałem osobiście może jeszcze nie wystawione.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się