Skocz do zawartości

Citroen C2 VTS - BLACK ONYX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
698103 Piotrek, co to za etui do miernika lakieru ?
698084 Dobrze wyszło. Co to masz za pokrowiec na czujnik lakieru?

 

Dzięki. Etui jest firmy Hama model Nova, fabrycznie było przeznaczone do nawigacji ja jednak podczas przymierzania dopasowałem je do P10S-AL. Jest o tyle wygodne, że ma dwa paski i nie trzeba wyjmować miernika podczas pomiaru. Po pomiarze kabel zwijam a sondę mieści się obok urządzenia. Całość zapinana na suwak. W środku jest tapicerowane z zewnątrz pokryte taką gumową pianką. Ja kupiłem stacjonarnie w Media Markt, za około 20 złotych :good:

 

698086 Piotr, widzę, że temat felg do VTSów gorący, ja wczoraj odszczurzyłem swoje przed sezonem, na dniach jeszcze delikatne odświeżenie frontu. Na kupno kwarcu nie będę się jednak porywał i położę jakiś twardy wosk.

Nie wiem jak w Twoim przypadku, ale byłem zaskoczony, że 10-letnie alufelgi siedzące na dość niskim profilu opony mogą być w tak fajnym stanie.

 

Pochwal się efektami u siebie :good:

Ja szczerze mówiąc też, jak na swój wiek zachowały się bardzo dobrze. W Seju jak kupiłem Sportingowe Speedline to były w zdecydowanie gorszym stanie. Moje felgi ogólnie pochodzą z C5tki drugiej generacji, a tam jeździły na balonie więc może dlatego tak się zachowały.

 

C5:

koloC5.png

C2:

koloC2.png

 

Numer katalogowy jest ten sam, szerokości, ET, itd. też się zgadzają. Z tego co wiem to te obręcze były też dostępne jako akcesoryjne w C3 Picasso i C3 Plurierlu i zwykłej C3, a fabrycznie w C5 drugiej generacji i benzynowych C2kach w HDI. W VTSach HDI były już węższe GUEPARDy.

Opublikowano

[ref=#ff3366]Azi Takata[/ref], [ref]zmarcinz[/ref], Niech służy :good:

 

Obiecałem wstawić jak już będą zamontowane. Ja mogę być nieobiektywny, ale według mnie zmiana na duży plus w stosunku do tamtych no nameów. Inne auto :good:

 

DSC03657.jpg

 

DSC03658.jpg

 

DSC03661.jpg

 

DSC03666.jpg

 

DSC03667.jpg

Opublikowano

"Przycięty" trochę został od ostatniego, więc pod względem rys na pewno odżył. Korzystając z okazji dziękuję ekipie z Na Dwa Wiadra za nieocenioną pomoc i miejscówkę :good:

Na lakierze Essence i Fusso, po dzisiejszym myciu przetarty Yoga QD ;)

Opublikowano

[ref]coco[/ref], Dzięki. Może zamieszać :-]

 

[ref]KoKoS89[/ref], Używanych niestety się nie konfiguruje. Czerwony też bardzo fajny, taki bardziej krzykliwy. W czarnym jest bardziej cichociemny :mrgreen:

Jak szukałem były dwa czerwone, w jednym okazała się 100ka zdjęta z blatu a w przypadku drugiego właściciel jak ognia bał się podać VINu :dontknow:

 

Dodane po 32 sekundach:

[ref]pLaYmAn[/ref], Dzięki :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mówią, że liczy się wnętrze

:mrgreen: Przyszedł więc czas na bardziej kompleksowe zajęcie się środkiem. Kupiłem kilka nowych zabawek więc arsenał nie jest wierną kopią tego z pierwszej strony.

 

Zaczynamy od inspekcji. Dla przeciętnego Kowalskiego jest w zasadzie czysto :D

 

DSC03731.jpg

DSC03732.jpg

DSC03733.jpg

 

Tył użytkowany bardzo rzadko, więc nawet dywanik nie jest brudny:

 

DSC03735.jpg

 

Co innego z przodu. Trochę piasku, błota, itd.

 

DSC03736.jpg

DSC03737.jpg

 

W zakamarkach trochę kurzu:

 

DSC03738.jpg

 

Rzut oka na tył, jedynie przykurzony:

 

DSC03739.jpg

 

Wyjmuję zimowe Petexy:

 

DSC03740.jpg

DSC03741.jpg

 

Można zabierać się za odkurzanie:

 

DSC03742.jpg

DSC03743.jpg

DSC03744.jpg

DSC03745.jpg

 

Zabieram się za odkurzanie detali przy pomocy przejsciówek, genialne akcesorium:

 

DSC03749.jpg

DSC03750.jpg

DSC03751.jpg

 

Mega sprawdza się w takich zakamarkach:

 

DSC03752.jpg

DSC03753.jpg

DSC03754.jpg

DSC03755.jpg

DSC03756.jpg

 

Jest czysto, nawet w zakamarkach między fotelami:

 

DSC03757.jpg

DSC03758.jpg

DSC03759.jpg

DSC03760.jpg

 

Zabieram się za czyszczenie skóry. Jedna z nowości od Gyeona czyli Leather Cleaner. Bardzo fajny cytrusowy zapach. Nowe opakowania, majstersztyk :song: Dla wygody używam butelki z pianownicą. Przy czyszczeniu wspomagam się szczoteczką od SV i szczoteczką typu mazak z naturalnym włosiem.

 

DSC03763.jpg

DSC03768.jpg

DSC03769.jpg

DSC03770.jpg

 

Zagłówki da się zdemontować do ułatwia dostęp do góry fotela:

 

DSC03771.jpg

 

Nie zapominam również o "plecach" fotela:

 

DSC03772.jpg

DSC03773.jpg

 

Mimo, że nie były bardzo brudne udało się zrobić 50/50 na siedzisku fotela kierowcy:

 

DSC03774.jpg

DSC03776.jpg

 

Czyszczę również kierownicę i mieszek lewarka:

 

DSC03777.jpg

DSC03778.jpg

DSC03779.jpg

DSC03780.jpg

 

Przy czyszczeniu plastików pomaga APC od Detailer's Magic (świetny zapach) i Megsowe 1:10 oraz pędzelek Shullera:

 

DSC03786.jpg

DSC03787.jpg

DSC03788.jpg

DSC03789.jpg

DSC03790.jpg

DSC03791.jpg

DSC03792.jpg

 

Podkładkę z kieszeni myję osobno:

DSC03793.jpg

 

Wnękę również:

 

DSC03794.jpg

DSC03795.jpg

 

Środek kierownicy również:

 

DSC03797.jpg

DSC03798.jpg

DSC03799.jpg

 

Swoją porcje APC dostało też wzmocnienie i nakładki na pedały:

 

DSC03800.jpg

DSC03801.jpg

 

Plastiki w tylnej części przetarłem tylko Interior QD od ADBL:

 

DSC03803.jpg

DSC03804.jpg

 

Przy szybach pomógł Detailer's Magic Glass Magic, świetny zapach mandarynek:

 

DSC03806.jpg

 

Jeżeli chodzi o skóry to pozstałem wierny jednemu producentowi, Gyeon Leather Coat i aplikator od Raceglaze:

 

DSC03807.jpg

DSC03808.jpg

 

Momentalnie zmieniam aplikator na Megsowego Even Coat'a, jest mniejszy i bardziej puszysty:

 

DSC03809.jpg

DSC03810.jpg

DSC03811.jpg

DSC03812.jpg

 

Jako zabezpieczenia plastików tym razem użyłem niezawodnego Vinyl Conditioner'a:

 

DSC03813.jpg

DSC03814.jpg

DSC03815.jpg

 

Do elementów metalowych i plastikowych szybek użyłem QD od Fireball'a:

 

DSC03817.jpg

DSC03818.jpg

DSC03819.jpg

DSC03820.jpg

 

Poprzednie dywaniki welurowe kupiłem razem z samochodem i średnio wpisywały się w moje gusta. Raz, że były szare z czarnym obszyciem, to miały jeszcze wielki flokowany napis Citroen :mrgreen: Szybak wizyta do ASO i udało się kupić nowe, oryginalne dywaniki:

 

DSC03821.jpg

 

Co ciekawe wyprodukowane u Nas, w Polsce:

 

DSC03822.jpg

 

Dywaniki włożone:

 

DSC03823.jpg

DSC03825.jpg

DSC03826.jpg

DSC03827.jpg

DSC03831.jpg

DSC03833.jpg

DSC03834.jpg

DSC03835.jpg

DSC03837.jpg

DSC03838.jpg

 

Imao London Club przywiązane do strachołapki:

 

DSC03839.jpg

 

I tak to wyszło finalnie:

 

DSC03840.jpg

DSC03844.jpg

DSC03846.jpg

DSC03847.jpg

 

Szczurem przed zbytnio nie był, bo jest raczej na bieżąco dbany, przecierany, odkurzany ale teraz jest jeszcze przyjemniej :)

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości to w miarę możliwości chętnie odpowiem ;)

Opublikowano

Super dbasz o tą Cytryne, ja mam C5 z 2010. Niestety nie mam czasu żeby dbać o auto w ten sposób. Mam pytanie czy te "skóry" to takie same jak to u mnie w C5 czyli ekoskóry. Bo jeśli tak to niema sensu używać środków do skóry, pytanie tylko co używać w takim przypadku?

Opublikowano

Niby w środku czysto a jednak różnica na duży plus :kox:. Widzę ze podobnie jak ja lubisz seryjne akcesoria;) :-] .Te końcówki do detali to te za 35 złoty do dostania w większości sklepów detalingowych;). Tak? Fajnie je zobrazowałeś. I jeszcze bardziej trzeba je kupić :good::)

Opublikowano

[ref]kamilgt[/ref], Mówisz, że trzeba było przybrudzić do zdjęć :mrgreen:

 

[ref]KrzysiekT5[/ref], Inna jakość, włosie dłuższe, dokładniej wykonany. W ADBL włosie na końcu sterczy, tutaj końcówki są docięte. Jest bardzo trwały, ale i droższy.

 

[ref]rygryss[/ref], Dzięki ;)

 

[ref]jaroszy_ok[/ref], Dzięki. Co do skóry to jest to trochę bardziej skomplikowane. Moja wesług VINu to skóra Claudia. Nie jest całkowicie naturalna, z naturalnej skóry jest siedzisko i oparcie i chyba część zagłówka, reszta czyli boki, tył to eko. Jak jest u Cb ciężko powiedzieć, w C5kach była też jako opcja skóra Nappa.

 

[ref]uwe21[/ref], Z tego co pamiętam to 8.

 

[ref]Qlimaxss[/ref], Mini ssawki bardzo ułatwiają pracę. Nie wyobrażam sobie już odkurzania bez nich. Maja wymienne końcówki, można założyc prostą przedłużkę, kątowa, mini szczelinową, dwa rodzaje szczoteczek. Kosztują około 30 złotych a dają bardzo wiele możliwości. Zdecydowanie polecam. Moje pochodzą z MX Nowicki, ale chyba Auto Na Blask też pisało na forum, że mają :good: Wybór padl na oryginalne ponieważ wedlug mnie dobrze sie wpisują w nietypowy kolor środka (ani nie jest czarny ani szary) a przy tym są dosyć porządnie wykonane.

 

Dodane po 3 minutach 2 sekundach:

[ref]daniel87[/ref], Wyglada fajnie, ale tak jak mówisz albo zimno albo gorąco. Trzeba szybko zmieniać biegi, niestety skoki lewarka są dosyć długie. Ewentualnie rękawiczki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.