Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.

Jestem po pierwszej korekcie czarnego bmw maszyna rotacyjna. Korekta dwustopniowa pastami menzerna polishing i finishing. Pozniej cleaner i wosk, oba od dodo. Mimo twardego lakieru nie uzywalem cutting aby nie narobic hologramow ale...wystepuja na drzwiach, nie wiem dlaczego akurat tam bo caly samochod byl traktowany tak samo :wallbash: myslalem ze to przez wosk bo po jego nalozeniu nie mialem czasu aby czekac na doschniecie i ponownie przepolerowac, ale ewidentnie hologramy pokazuja slady prowadzenia maszyny. Co zrobic :?::dontknow: jak sie do tego zabrac :dontknow:

Posted

Polish i finish do powtórzenia :) Może kiedyś były lakierowane i mają inne właściwości te drzwi :)

Posted

Jestem w trakcie korekty czarnego BMW E60. Też miałem hologramy. Wystarczyla zmiana mikrofibry i Jeszcze wiecej sterylnosci i nie mam juz problemów.

Wypracowujesz paste do konca? Czym odluszczasz?

Posted

To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca. ..taka mam nadzieje :shock: do odtluszczania mam ipa w stężeniu 60%.

 

Dodane po 17 sekundach:

To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca. ..taka mam nadzieje :shock: do odtluszczania mam ipa w stężeniu 60%.

  • 4 months later...
Posted

Dobrze, ale według mnie trzeba nim dłużej pracować potem wymyc i zobaczyc czy na pewno nic nie ma :) Ja swoim pierwszym razie na mercedesie nie potrafiłem idealnie wykończyć powierzchni uzywałem padów miekkich karbowanych i nic :o dopiero zakupiłem finishowego z royal padsa i mi pomógł.

Tez używam menzern i stawiam, ze sie nie postarałeś przy finishu na tych drzwiach i nie wymyłeś zaklepałeś woskiem i wyszło :song:

  • 2 weeks later...
Posted
To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca

 

ppeettrryykk, menzerna jest trochę wymagajacą pastą, sama IPA może nie wystarczyć, przed IPA użyj rozpuszczalnik silikonowy może być novol lub z ADBL Wipe Out, i po tym IPA. A na menzernie pracuj do wypracowania pasty tylko na zmiennym obrotach i kontroluj temperaturę lakieru. Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało

Posted
Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało

 

Taki poradnik był by pomocny zwłaszcza dla takich swiezakow jak ja ;) co tam kiedyś polerowalem jakieś pojedyncze elementy ale to bardziej tylko jakimś finiszem żeby nabrało połysku i niespecjalnie zwracałem uwagę na hologramy . A teraz zaczynam przygodę już tak na poważnie i chciał bym niczego nie spieprzyc . Może ktoś z własnego doświadczenia jakoś przybliży temat ile średnio przejazdów na jakich obrotach robić ?

Posted
692013 ile średnio przejazdów na jakich obrotach robić

 

Nie może, bo to jest tylko i wyłącznie kwestia na jakim lakierze pracujesz, jakimi maszynami i jakimi produktami. Śmieszy mnie zawsze takie "liczenie przejazdów".... robi się tyle ile potrzeba, a żeby to ocenić używamy własnych oczu. Co do prędkości to jest też kwestia indywidualna, na ile się czujemy komfortowo i na jakim lakierze pracujemy. Napisze ci 1500-2000 na rotacji, pójdziesz robić np. hondę z miękkim lakierem i chwila moment zrobisz kuku, gdzie na twardym jak kamień lakierze nieraz trzeba pocisnąć 2000 bo inaczej nic go nie chce ruszyć.

Posted

A na przyszłość jak już wam się znudzi długie wyciąganie do ideału, to polecam jednak iść w koch antihologram.

Posted
691919 Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało

 

Technika zenitu.

 

[ref=#ff3366]sl3py[/ref], przeczytaj ten poradnik, wiele Ci wyjaśni. link

Posted

Ten system z tego co pamiętam był na rotacji, zgodzę się ze zależy jaką maszyna, bo na da dłużej wypracowujesz pastę. Ja ogólnie odszedłem od menzerny, i teraz Używam tylko i wyłącznie kocha lub optimum. I jak się uczyłem polerowac to akurat bardzo mi się przydał ten system a z tym systemem zrobiłem 3 różne lakiery, japonczyka suzuki, vw i bmw. Dlatego dla początkujących myślę że ten system jest dobry, później kiedy nabierzesz wprawy sam będziesz oceniał co i jak.

Posted

 

Technika zenitu.

 

[ref=#ff3366]sl3py[/ref], przeczytaj ten poradnik, wiele Ci wyjaśni. link

 

 

 

Dzięki za pomoc . Zaraz zaczynam studiować :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.