ppeettrryykk Posted August 27, 2016 Report Posted August 27, 2016 Witam. Jestem po pierwszej korekcie czarnego bmw maszyna rotacyjna. Korekta dwustopniowa pastami menzerna polishing i finishing. Pozniej cleaner i wosk, oba od dodo. Mimo twardego lakieru nie uzywalem cutting aby nie narobic hologramow ale...wystepuja na drzwiach, nie wiem dlaczego akurat tam bo caly samochod byl traktowany tak samo myslalem ze to przez wosk bo po jego nalozeniu nie mialem czasu aby czekac na doschniecie i ponownie przepolerowac, ale ewidentnie hologramy pokazuja slady prowadzenia maszyny. Co zrobic jak sie do tego zabrac
cptolgierd Posted August 27, 2016 Report Posted August 27, 2016 Polish i finish do powtórzenia Może kiedyś były lakierowane i mają inne właściwości te drzwi
ppeettrryykk Posted August 27, 2016 Author Report Posted August 27, 2016 To sama finishowa tego nie wyprowadze??
hamilton Posted August 27, 2016 Report Posted August 27, 2016 Na pierwszej korekcie narobiłem hologramów, dlaczego? Bo się spieszyłem Może tu jest pies pogrzebany?
cptolgierd Posted August 27, 2016 Report Posted August 27, 2016 Możesz próbować i finishem. Dobrze wymyj i wtedy sprawdź.
Gumis23 Posted August 30, 2016 Report Posted August 30, 2016 Jestem w trakcie korekty czarnego BMW E60. Też miałem hologramy. Wystarczyla zmiana mikrofibry i Jeszcze wiecej sterylnosci i nie mam juz problemów. Wypracowujesz paste do konca? Czym odluszczasz?
ppeettrryykk Posted August 31, 2016 Author Report Posted August 31, 2016 To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca. ..taka mam nadzieje do odtluszczania mam ipa w stężeniu 60%. Dodane po 17 sekundach: To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca. ..taka mam nadzieje do odtluszczania mam ipa w stężeniu 60%.
sl3py Posted January 22, 2017 Report Posted January 22, 2017 3M ULTRAFINA SE . Wiecie może jak sprawuje sie to mleczko do usuwania hologramów ?
Gozdziu23 Posted January 22, 2017 Report Posted January 22, 2017 Dobrze, ale według mnie trzeba nim dłużej pracować potem wymyc i zobaczyc czy na pewno nic nie ma Ja swoim pierwszym razie na mercedesie nie potrafiłem idealnie wykończyć powierzchni uzywałem padów miekkich karbowanych i nic dopiero zakupiłem finishowego z royal padsa i mi pomógł. Tez używam menzern i stawiam, ze sie nie postarałeś przy finishu na tych drzwiach i nie wymyłeś zaklepałeś woskiem i wyszło
MattDetailing Posted February 4, 2017 Report Posted February 4, 2017 To moja pierwsza korekta wiec nie wiem czy wypracowuje do końca ppeettrryykk, menzerna jest trochę wymagajacą pastą, sama IPA może nie wystarczyć, przed IPA użyj rozpuszczalnik silikonowy może być novol lub z ADBL Wipe Out, i po tym IPA. A na menzernie pracuj do wypracowania pasty tylko na zmiennym obrotach i kontroluj temperaturę lakieru. Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało
sl3py Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało Taki poradnik był by pomocny zwłaszcza dla takich swiezakow jak ja co tam kiedyś polerowalem jakieś pojedyncze elementy ale to bardziej tylko jakimś finiszem żeby nabrało połysku i niespecjalnie zwracałem uwagę na hologramy . A teraz zaczynam przygodę już tak na poważnie i chciał bym niczego nie spieprzyc . Może ktoś z własnego doświadczenia jakoś przybliży temat ile średnio przejazdów na jakich obrotach robić ?
bienek Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 692013 ile średnio przejazdów na jakich obrotach robić Nie może, bo to jest tylko i wyłącznie kwestia na jakim lakierze pracujesz, jakimi maszynami i jakimi produktami. Śmieszy mnie zawsze takie "liczenie przejazdów".... robi się tyle ile potrzeba, a żeby to ocenić używamy własnych oczu. Co do prędkości to jest też kwestia indywidualna, na ile się czujemy komfortowo i na jakim lakierze pracujemy. Napisze ci 1500-2000 na rotacji, pójdziesz robić np. hondę z miękkim lakierem i chwila moment zrobisz kuku, gdzie na twardym jak kamień lakierze nieraz trzeba pocisnąć 2000 bo inaczej nic go nie chce ruszyć.
KHOT Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 A na przyszłość jak już wam się znudzi długie wyciąganie do ideału, to polecam jednak iść w koch antihologram.
Dante05 Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 691919 Pare lat temu jak sie uczyłem polerować to gdzieś znalazłem taki system pracy jakie obroty ile przejazdów ale już nie pamiętam jak to się nazywało Technika zenitu. [ref=#ff3366]sl3py[/ref], przeczytaj ten poradnik, wiele Ci wyjaśni. link
MattDetailing Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 Ten system z tego co pamiętam był na rotacji, zgodzę się ze zależy jaką maszyna, bo na da dłużej wypracowujesz pastę. Ja ogólnie odszedłem od menzerny, i teraz Używam tylko i wyłącznie kocha lub optimum. I jak się uczyłem polerowac to akurat bardzo mi się przydał ten system a z tym systemem zrobiłem 3 różne lakiery, japonczyka suzuki, vw i bmw. Dlatego dla początkujących myślę że ten system jest dobry, później kiedy nabierzesz wprawy sam będziesz oceniał co i jak.
sl3py Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 Technika zenitu. [ref=#ff3366]sl3py[/ref], przeczytaj ten poradnik, wiele Ci wyjaśni. link Dzięki za pomoc . Zaraz zaczynam studiować
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now