Administrator AreK Opublikowano 29 Lipca 2016 Administrator Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2016 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Hej wszystkim, w dzisiejszej relacji chciałbym zaprezentować Wam klolejny ciekawy projekt przy jakim miałem przyjemność pracować. Wg mnie jeden z najpiękniejszych Jaguarów czyli kultowy E-Type 4,2. W zakres robót wchodziło jednoetapowe polerowanie lakieru oraz jego zabezpieczenie, detailing silnika oraz wnętrza i dokładne oczyszczenie kół. Po dokładnej dekontaminacji, podniosłem auto w celu demontażu kół.Zwróćcie uwagę na dość rzadko używana centralna nakrętkę. W czasie gdy pracowała na nich chemia, ja zająłem się silnikiem. Oczywiście pierwszym krokiem było mycie. Podczas pracy przy takich samochodach najważniejsza jest rozwaga i przemyślenie każdego kroku. Błąd może drogo kosztować. Najcięższym zadaniem było polerowanie wszystkiego co się da pod maską. Ze względu na awarię małej maszynki robiłem to Flexem 125. Pasta to litrowa puszka Autosol. Przyznam ,że było sporo gimnastyki. Gdy silnik i koła dostały blasku postanowiłem reanimować reflektory. Konieczne było ich rozkręcenie, dokładne wyczyszczenie, przepolerowanie odbłyśników oraz szkieł. Reflektory znacznie odżyły a za ich szkłami zaczęły być widoczne żarówki ;-) Kolejnym wyzwaniem było wnętrze. Nauczony doświadczeniem, zdemontowałem fotele dla lepszego dostępu do podłogi. Niestety środek był w opłakanym stanie. Oprósz silnego roztworu APC użyłem produktów marki Colourlock. Niektóre elementy musiały być ponownie lakierowane. Nie obyło się też bez drobnych napraw. To co najprzyjemniejsze i najszybsze zostawiłem sobie na koniec. Czyszczenie elementów karoserii, usuwanie resztek past polerskich po moich poprzednikach oraz polerowanie i zabezpieczenie lakieru. Nałożyłem na niego dedykowany dla Jaguara wosk marki Zymol. Po ocenie całości postanowiłem także wyczyścić elementy zawieszenia które widoczne są po otwarciu przepięknej maski. Efekt końcowy bardzo mnie usatysfakcjonował. Klient wyjechał bardo zadowolony. Dziękuję serdecznie za uwagę. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
snork Opublikowano 29 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2016 Chapeau bas. Piękne auto swoją drogą.
Borys-Tech Opublikowano 29 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2016 Jak zwykle piękne auto i robota świetna. Lakier był w dobrym stanie że tylko jedno etapowa korekta?
Administrator AreK Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2016 Kiepski stan ale właściciel nie chciał korekty.
airbites Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2016 Szkoda że podwodzie jest pełen rdzy...a tak ładne auta w tych latach były...
ad.am Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2016 Zabrzmi perwersyjnie, od zawsze mam słabość do starszych Brytoli pomimo ciasnoty i zdarzającej się tandety Pielęgnacja takich borrani to musi być jakiś koszmar Szkoda, że właściciel nie zdecydował się na full opcję, ale robota i tak z dobrym efektem
airbites Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2016 Pewnie chciał na licytację dać. Ciekawie ile kosztowała całe czyściciele, polerowanie itd....chyba więcej niż wart jaguar
Administrator AreK Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2016 Tandeta się nie zdarza. Ona jest wszędzie. Miejsce w środku? Hmmmmm..... Pomimo wad o których wspomniałeś dla mnie to najpiękniejszy Jaguar i każdy następny który będę miał przyjemność robić będzie traktowany wyjątkowo.
airbites Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2016 Ciekawie czy jakiś polskich aut robiłeś w Norwegii? Czy jeszcze nie było okazji.
Administrator AreK Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2016 Na pl tablicach tak
Kepacz Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2016 Świetna robota, jak zawsze. Co leży na oponach? Genialny efekt.
Manios Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2016 Auto niesamowite, praca niesamowita, efekt niesamowity. Współczuje gimnastyki przy silniku, ale efekt widoczny. Jeśli to nie tajemnica mógłbyś zdradzić czym i w jaki sposób doprowadziłeś felgi wręcz do nowości? Patrząc na zdjęcia w tle widać wiele aut, czy tam detailing jest tak popularny?, czy tani?, czy po prostu mało kto się tym zajmuje?
Administrator AreK Opublikowano 3 Września 2016 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 3 Września 2016 Chciałem, tylko które? Rude czy silver? Robiliśmy auta dla DB11 Tour i nie można było publikować zdjęć. Na szczęście dwie sztuki już są zamówione i jeśli choć jedna z nich mi przypadnie, nie omieszkam zrobić relacji. Zdziwicie się w jakim stanie Astony opuszczają fabrykę
ad.am Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 663246 Zdziwicie się w jakim stanie Astony opuszczają fabrykę Widziałem kiedyś w salonie czarnego dbs'a, nie wiem, czy tak wyszedł z fabryki, czy załatwiła go obsługa na miejscu, ale lakier wyglądał jakby z zaliczył sesję na szczotach - nie wiem jak można było coś takiego postawić w salonie
xnolb Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 Niezła robota, auto nie do poznania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się