Moderator Domel Posted May 20, 2016 Moderator Report Posted May 20, 2016 Witam Przedstawiam mojego dzisiejszego pacjenta. Bardzo twardy lakier i dużo nie udało sie wyciąć. Niestety od maszyny DA i braku duzej ilosci czasu nie mogłem wymagać oszałamiających rezultatów. Miało to być odświeżenie lakieru. Produkty uzyte: -Dekontaminacja - Produkty ADBL Pre-wash oraz mycie właściwe - Produkty Shiny Garage Plastiki,uszczelki,detale - Produkty Meguiar i GoodStuff Opony - Megs Endurance Cleaner , wosk , zabezpieczenie - Cleaner Autogryp SRP - Megs UC - Sonax Profiline CutMax i Zolty 0406 Pacjent: Dekontaminacja: Glinka miala co zbierac w dolnych partiach auta. Pianowanie: A potem Polerka i efekty finalny. Masa frajny i super auto. Moze jeszcze kiedys uda sie porzadnie sciac ten lakier
Moderator Domel Posted May 20, 2016 Author Moderator Report Posted May 20, 2016 642757 Można wiedzieć jakiej pasty użyłeś? - Autoglym SRP - Megs UC - Sonax Profiline CutMax i Żółty 0406
coco Posted May 20, 2016 Report Posted May 20, 2016 Kawaaaaał samochodu jest co robić przy takim aucie, fajnie wyszło
Moderator Domel Posted May 20, 2016 Author Moderator Report Posted May 20, 2016 efekt oceniam na 70%. Da sie lepiej ale kwestia czasu i maszyny rotacyjnej. Moze jeszcze bedzie okazja pobawic sie na tym lakierze.
radek7155 Posted May 20, 2016 Report Posted May 20, 2016 Już sobie wyobrażam każdą czynność przy tym aucie ktora trwa dwa razy dłużej
Tomeq631 Posted May 20, 2016 Report Posted May 20, 2016 Gabaryt masakra Pełna korekta 200h jak nie więcej
Moderator Domel Posted May 20, 2016 Author Moderator Report Posted May 20, 2016 642789 korekta 200h bez przesady 30h by wystarczylo. 3h na panel. Bez dachu - bo praca na dachu wygladala tak
sebek1993 Posted May 20, 2016 Report Posted May 20, 2016 To ile zeszło Ci godzin na takie odświeżenie? na prawdę kawał samochodu
Moderator Domel Posted May 21, 2016 Author Moderator Report Posted May 21, 2016 To ile zeszło Ci godzin na takie odświeżenie? na prawdę kawał samochodu to bylo tylko lekkie odswiezenie.Mniejsze sprawy usuniete.Lakier twardy. 9h wczoraj. Fotki niestety suszarką. ps. auto rewelacyjne w sensie logistyczym polerki.Wielki kanciak.duzo plaskich prostych wysokich powierzchni.Moj kręgosłup dzis bez szwanku;) zero ciezkich, oblych ksztaltow gdzie zabawa padem to mordega. Polecam kazdemu na poczatek z detailingiem mimo rozmiarow;)
Funner Posted May 21, 2016 Report Posted May 21, 2016 Niestety niedługo czeka mnie to samo, tylko wersja krótka, która wcale taka krótka nie jest Ale będzie ciężko, bo lakier po ostrym traktowaniu szczotami... Jak pracowało się z maską, bo nie jest metalowa i obawiam się o temperaturę... Ale auto bardzo przyjemne, powiedziałbym idealne na nasze niezbyt równe drogi. Tylko już wersją krótką mamy problem na parkingach, z reguły w miejsce parkingowe mieści się do tylnych kół...
Moderator Domel Posted May 22, 2016 Author Moderator Report Posted May 22, 2016 643001 Jak pracowało się z maską, bardzo ciężko. Bardzo twardy lakier. Mam pirometr i najwyższa temp jaka osiagnolem moja skromna DA to kolo 49 stopni - czyli norma. Masak aluminium z tego co pamiętam z miernika lakieru. Bardzo dużo mikro rysek i pęknięć do bazy - takie pajączki. Podejrzewam ze poprzedni właściciel miał grubo wyj*** na lakier - plus masa rys po krzakach. Jakbym miał jeszcze raz ją ugryźć jako 1step to wziąłbym Menzerna FG400. Nie wiem jaka jest roznica w cm miedzy normal a long ale zeby zrobic 3 etapowa na ~99% lustro to 3 dni minimum - bez dachu Czuje detailerski niedosyt - marzą mi sie 3 dni urlopu na takie roboty Jak masz DA to od razu kup pady z MF i megsa 101. Jak rotacje to masz o wiele wieksze pole do popisu.
Yoda Master Posted May 22, 2016 Report Posted May 22, 2016 Mnie osobiście ten samochód kojarzy się z jednym - wiatrem przez klamki i slabw przednie siedzenia. 1000 km wcale nie spedzone w komforcie. Abstrahując od tego to jest jak dwa auta do pracy.
Funner Posted May 22, 2016 Report Posted May 22, 2016 Domel, w takim razie u nas jest jakaś inna, bo miernik jej nie łapie (z drugiej strony również, więc szpachli nie ma ) Pracuję na rotacji, FG400 jest w zapasach więc będzie można działać. Między SWB a LWB jest około 35cm różnicy, więc całkiem sporo. Yoda Master To musiał być jakiś egzemplarz składany przez 'Cytryna i gumiaka', przejeździłem tym autem naprawdę sporo kilometrów i żadnego wiatru z klamek nie zauważyłem Co do foteli, to trzeba je sobie dobrze poustawiać, też miałem z tym problem na początku, ale wystarczyło mocniej podpompować lędźwie i jest świetnie. Może to po prostu kwestia, że fotele są bardzo miękkie i bez tego plecy miały słabe podparcie.
Moderator Domel Posted May 23, 2016 Author Moderator Report Posted May 23, 2016 643218 w takim razie u nas jest jakaś inna, bo miernik jej nie łapie plastik ? 643218 przejeździłem tym autem naprawdę sporo kilometrów i żadnego wiatru z klamek nie zauważyłem dokladnie. auto jest mega wypasne i luksusowe. Tego sie nie spotyka na polskich drogach. lans pelna geba. Mega widocznosc, kopa jak rakieta -V8 - i full bezpieczenstwo ze wzgledu na rozmiar
Funner Posted May 23, 2016 Report Posted May 23, 2016 Na pewno jakieś tworzywo, ale jakie to nie jestem w stanie powiedzieć. Niedługo będzie na sprzedaż, więc muszę go trochę przygotować.
Moderator Domel Posted May 24, 2016 Author Moderator Report Posted May 24, 2016 643421 więc muszę go trochę przygotować. zapodaj foty z pracy nad nim Ja muszę dokupić rotacje i kolejnego mam w kolejce:
Qbakr Posted May 24, 2016 Report Posted May 24, 2016 Ło bosze... przecie to jest jak ikarus Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now