Jump to content

Lincoln Navigator 2007 - jedyny w Polsce ver. "Long"


Recommended Posts

  • Moderator
Posted

Witam

 

Przedstawiam mojego dzisiejszego pacjenta.

Bardzo twardy lakier i dużo nie udało sie wyciąć.

Niestety od maszyny DA i braku duzej ilosci czasu nie mogłem wymagać oszałamiających rezultatów.

Miało to być odświeżenie lakieru.

 

Produkty uzyte:

P1060144.jpg

 

-Dekontaminacja

- Produkty ADBL

Pre-wash oraz mycie właściwe

- Produkty Shiny Garage

Plastiki,uszczelki,detale

- Produkty Meguiar i GoodStuff

Opony

- Megs Endurance

Cleaner , wosk , zabezpieczenie

- Cleaner Autogryp SRP

- Megs UC

- Sonax Profiline CutMax i Zolty 0406

 

Pacjent:

 

P1060143.jpg

P1060145.jpg

P1060146.jpg

P1060147.jpg

P1060148.jpg

P1060150.jpg

P1060151.jpg

 

Dekontaminacja:

P1060162.jpg

P1060163.jpg

P1060164.jpg

P1060165.jpg

P1060166.jpg

P1060168.jpg

 

Glinka miala co zbierac w dolnych partiach auta.

 

P1060153.jpg

P1060154.jpg

P1060158.jpg

P1060159.jpg

P1060160.jpg

 

Pianowanie:

P1060172.jpg

P1060175.jpg

P1060181.jpg

 

A potem Polerka i efekty finalny.

P1060188.jpg

P1060190.jpg

P1060191.jpg

P1060193.jpg

P1060194.jpg

P1060197.jpg

P1060198.jpg

P1060200.jpg

P1060201.jpg

P1060208.jpg

P1060209.jpg

P1060210.jpg

P1060212.jpg

P1060214.jpg

P1060215.jpg

P1060216.jpg

P1060217.jpg

P1060218.jpg

P1060219.jpg

P1060221.jpg

P1060222.jpg

P1060224.jpg

P1060225.jpg

P1060226.jpg

P1060228.jpg

P1060232.jpg

P1060233.jpg

P1060234.jpg

P1060235.jpg

P1060237.jpg

P1060238.jpg

P1060239.jpg

P1060240.jpg

P1060241.jpg

P1060242.jpg

P1060243.jpg

P1060244.jpg

 

Masa frajny i super auto.

Moze jeszcze kiedys uda sie porzadnie sciac ten lakier :)

  • Moderator
Posted
642757 Można wiedzieć jakiej pasty użyłeś?

- Autoglym SRP

- Megs UC

- Sonax Profiline CutMax i Żółty 0406

Posted

Kawaaaaał samochodu jest co robić przy takim aucie, fajnie wyszło :good:

  • Moderator
Posted

:good: efekt oceniam na 70%. Da sie lepiej ale kwestia czasu i maszyny rotacyjnej.

Moze jeszcze bedzie okazja pobawic sie na tym lakierze.

  • Moderator
Posted
642789 korekta 200h

bez przesady ;) 30h by wystarczylo. 3h na panel. Bez dachu - bo praca na dachu wygladala tak

 

image.jpg

Posted

To ile zeszło Ci godzin na takie odświeżenie? :) na prawdę kawał samochodu :shock:

  • Moderator
Posted
To ile zeszło Ci godzin na takie odświeżenie? :) na prawdę kawał samochodu :shock:

to bylo tylko lekkie odswiezenie.Mniejsze sprawy usuniete.Lakier twardy.

9h wczoraj.

Fotki niestety suszarką.

 

ps. auto rewelacyjne w sensie logistyczym polerki.Wielki kanciak.duzo plaskich prostych wysokich powierzchni.Moj kręgosłup dzis bez szwanku;) zero ciezkich, oblych ksztaltow gdzie zabawa padem to mordega. Polecam kazdemu na poczatek z detailingiem mimo rozmiarow;)

Posted

Niestety niedługo czeka mnie to samo, tylko wersja krótka, która wcale taka krótka nie jest :D Ale będzie ciężko, bo lakier po ostrym traktowaniu szczotami... Jak pracowało się z maską, bo nie jest metalowa i obawiam się o temperaturę... Ale auto bardzo przyjemne, powiedziałbym idealne na nasze niezbyt równe drogi. Tylko już wersją krótką mamy problem na parkingach, z reguły w miejsce parkingowe mieści się do tylnych kół...

  • Moderator
Posted
643001 Jak pracowało się z maską,

bardzo ciężko. Bardzo twardy lakier. Mam pirometr i najwyższa temp jaka osiagnolem moja skromna DA to kolo 49 stopni - czyli norma.

Masak aluminium z tego co pamiętam z miernika lakieru. Bardzo dużo mikro rysek i pęknięć do bazy - takie pajączki. Podejrzewam ze poprzedni właściciel miał grubo wyj*** na lakier - plus masa rys po krzakach.

Jakbym miał jeszcze raz ją ugryźć jako 1step to wziąłbym Menzerna FG400.

Nie wiem jaka jest roznica w cm miedzy normal a long ale zeby zrobic 3 etapowa na ~99% lustro to 3 dni minimum - bez dachu ;)

Czuje detailerski niedosyt - marzą mi sie 3 dni urlopu na takie roboty :)

Jak masz DA to od razu kup pady z MF i megsa 101.

Jak rotacje to masz o wiele wieksze pole do popisu.

Posted

Mnie osobiście ten samochód kojarzy się z jednym - wiatrem przez klamki i slabw przednie siedzenia. 1000 km wcale nie spedzone w komforcie.

Abstrahując od tego to jest jak dwa auta do pracy.

Posted

Domel, w takim razie u nas jest jakaś inna, bo miernik jej nie łapie (z drugiej strony również, więc szpachli nie ma :lol: ) Pracuję na rotacji, FG400 jest w zapasach więc będzie można działać. Między SWB a LWB jest około 35cm różnicy, więc całkiem sporo.

 

Yoda Master To musiał być jakiś egzemplarz składany przez 'Cytryna i gumiaka', przejeździłem tym autem naprawdę sporo kilometrów i żadnego wiatru z klamek nie zauważyłem :D Co do foteli, to trzeba je sobie dobrze poustawiać, też miałem z tym problem na początku, ale wystarczyło mocniej podpompować lędźwie i jest świetnie. Może to po prostu kwestia, że fotele są bardzo miękkie i bez tego plecy miały słabe podparcie.

  • Moderator
Posted
643218 w takim razie u nas jest jakaś inna, bo miernik jej nie łapie

plastik ?

 

643218 przejeździłem tym autem naprawdę sporo kilometrów i żadnego wiatru z klamek nie zauważyłem :D

dokladnie. auto jest mega wypasne i luksusowe. Tego sie nie spotyka na polskich drogach. lans pelna geba. Mega widocznosc, kopa jak rakieta -V8 - i full bezpieczenstwo ze wzgledu na rozmiar :)

Posted

Na pewno jakieś tworzywo, ale jakie to nie jestem w stanie powiedzieć. Niedługo będzie na sprzedaż, więc muszę go trochę przygotować.

  • Moderator
Posted
643421 więc muszę go trochę przygotować.

zapodaj foty z pracy nad nim :)

Ja muszę dokupić rotacje i kolejnego mam w kolejce:

2015_03_18_13_14_25.jpg

2015_11_18_07_59_23.jpg

Posted

Ło bosze... przecie to jest jak ikarus

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.