Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cóż usługi te nie są tanie, składa się na to przede wszystkim wiedza tych ludzi i nakład ich pracy a poza tym cena nie odbiega znacząco od cen rynkowych.

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Renowacja Gold + jakieś duperelki - felgi, szyby, dywaniki - dostukało do niecałych 2000 brutto. BEZ Diamentowej Ochrony

Opublikowano
Renowacja Gold + jakieś duperelki - felgi, szyby, dywaniki - dostukało do niecałych 2000 brutto. BEZ Diamentowej Ochrony

Ale zaszalales :D

Opublikowano

Jak by nie było profesjonalny zabieg autodetailingowy to też nie jest prosta sprawa i kwota rzędu 2000zł nie jest wg niczym powalającym , wszystko potem zależy od jakości usługi i jej zaawansowania . Polerkę można już zrobić za 100zł wolał bym juz jexdzić chyba porysowanym autem .

 

Więcej nie pojadę.

Nigdy!

 

Tak z ciekawości byleś nie zadowolony z jakości ich usługi , zrobili jakieś skazy , coś popsuli , Nie mam z nimi do czynienia ale pod względem jakości "obróbki" lakieru wydawali się bardzo pro.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Tak się składa że na imprezie jezdzilo kilka samochodów robionych przez nas z naszym logiem i wrecz przeciwnie była to dobra reklama...

Opublikowano

Inne może tak, ja skupiłem się na CL`u (swoją drogą to piękne samochody).

Kolega, który był ze mną (nie jest w temacie pielęgnacji samochodów) podszedł do Mercedesa pierwszy, zawołał mnie i powiedział, że dziwi go auto reklamujące takie usługi, które nie wyróżnia się niczym spośród innych, wręcz przeciwnie - jest bardzo brudne.

Opublikowano

Sami wiecie jak wyglada samochód który przejedzie ponad 1000 km po autostradach i innych polskich drogach i to w 2-3 dni - Usyfione jest bardzo, a nie bylo czasu na mycie pojazdu podczas imprezy.

 

pozdrawiam,

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
wypróbowałem na "własnej skórze" DB o czym pisałem powyżej, wygląda na to że DB stanowi skuteczne zabezpieczenie przed odchodami, blaknięciem itp.

 

hahaha śmiech na sali:) i auto wygląda jak "nowe" tak chyba jak wyjeżdza z salonu :lol:

 

wogole to macie ciekawe to forum bo jakis czas temu czytałem inne wypowiedzi co nie których użytkowników forum dotyczących DB. Ciekawe jak to nagle poglądy mogą sie zmienić. :|

 

Ja w salonie Lexa dałem sie skusić na ten cud bajere który miał chronić przez "mikro rysami" i chroni hehehe (ironia) i oczywiście auto wyglada jak nowe... tylko lekko używane:)

 

Pozdrawiam wszystkich :)

  • Administrator
Opublikowano
....wogole to macie ciekawe to forum bo jakis czas temu czytałem inne wypowiedzi co nie których użytkowników forum dotyczących DB. Ciekawe jak to nagle poglądy mogą sie zmienić. :|
Witaj, masz rację i dlatego co niektórzy zostali ostrzeżeni za "nagłą zmianę poglądów".

 

Doczytałeś się zmienionych postów które jeszcze nie zauważyliśmy - dziękuję za informację, postaramy się przywrócić pierwotną wersję, jeżeli to będzie tylko możliwe.

 

Zamknięty temat o DB z oryginalnymi, nie zmienionymi postami, znajdziesz tutaj .

 

Temat przyjęliśmy ogólnie za zamknięty - szkoda czasu i nerwów. ;)

  • 4 lata później...
Opublikowano

Pozwolę sobie odkopać, wiem że mega kotlet, a i sama dyskusja trochę od tematu odbiegła, ale tytuł jest w sam raz.

 

Prośba o propozycje sposobów na zabezpieczenie lakieru (niemetalicznego) w nowy samochodzie. Zastanawiam się nad powłoką krystaliczną (ceramiczną?), nad oklejeniem folią czy też nad połączeniem obu (folia na najbardziej narażone elementy, na resztę powłoka). A może jeszcze coś innego? Nie mam za bardzo pojęcia o tym wszystkim, chciał bym po prostu poznać wady i zalety poszczególnych rozwiązań.

 

Dodam jeszcze, że ze względu na deficyt wolnego czasu, sam chciał bym samochód tylko myć (dodatkowo co pewien czas usuwać smołę, pył z klocków itp.) ewentualnie potraktować QD.

  • 2 lata później...
Opublikowano

witam

podczepiam sie da watku

zakupilem nowa hanie civic i od razu zawiozlem do Braci Pietrzak na zabezpieczenie lakieru ceramika 2 letnia....

prosze o rade jak dbac o ta powloke

minal juz rok autko wyglada swietnie ...ale.moze jakis wosk nalozyc .... widze ze krople wody tak nie splywaja jak rok temu

 

Dodane po 5 minutach 28 sekundach:

Pozwolę sobie odkopać, wiem że mega kotlet, a i sama dyskusja trochę od tematu odbiegła, ale tytuł jest w sam raz.

 

Prośba o propozycje sposobów na zabezpieczenie lakieru (niemetalicznego) w nowy samochodzie. Zastanawiam się nad powłoką krystaliczną (ceramiczną?), nad oklejeniem folią czy też nad połączeniem obu (folia na najbardziej narażone elementy, na resztę powłoka). A może jeszcze coś innego? Nie mam za bardzo pojęcia o tym wszystkim, chciał bym po prostu poznać wady i zalety poszczególnych rozwiązań.

 

Dodam jeszcze, że ze względu na deficyt wolnego czasu, sam chciał bym samochód tylko myć (dodatkowo co pewien czas usuwać smołę, pył z klocków itp.) ewentualnie potraktować QD.

po roku stwierdze ze....

powloka ceramiczna swietna sprawa ale na przednia maske bym wolal dac.folie a reszta ceramika

lakier jest delikatny i po roku mam pare odpryskow ...ceramika tego az tak.nie zabezpoeczy jak folia

 

Dodane po 5 minutach 25 sekundach:

A ja np widzę brak wiedzy.

 

Kilka rzeczy:

1. Nie ma czegoś takiego jak DB Lublin - firma samozwańcza i samozwańczy pracownicy

2. Wosk na aucie to soczewka dla lakieru - im grubszy tym gorzej

3. Wszędzie na stronie dudnią, że DB nie chroni przed rysami

4. Glinka zawsze rysuje lakier więc można jej używać tylko przed renowacją

5. Diamondbrite ma gwarancje dożywotnia a nie 6-letnią i na całym świecie jest liderem więc nie stałoby się tak gdyby był to pic na wodę (użyjcie google)

6. Lakiery japońskie są w chwili obecnej zdecydowanie najgorsze na rynku

punkt nr 6 swieta prawda.... kupilem nowego civica zabezpoeczylem lakier ceramika i po roku masakra 7 odpryskow na masce . progi wewnetrzne wygladaja jak w 10 letnim aucie.przedni zderzak porysowany jak bym piaskiem sypal.... gdyby nie powloka ceramiczna bylo by jeszcze gorzej

 

Dodane po 11 sekundach:

A ja np widzę brak wiedzy.

 

Kilka rzeczy:

1. Nie ma czegoś takiego jak DB Lublin - firma samozwańcza i samozwańczy pracownicy

2. Wosk na aucie to soczewka dla lakieru - im grubszy tym gorzej

3. Wszędzie na stronie dudnią, że DB nie chroni przed rysami

4. Glinka zawsze rysuje lakier więc można jej używać tylko przed renowacją

5. Diamondbrite ma gwarancje dożywotnia a nie 6-letnią i na całym świecie jest liderem więc nie stałoby się tak gdyby był to pic na wodę (użyjcie google)

6. Lakiery japońskie są w chwili obecnej zdecydowanie najgorsze na rynku

punkt nr 6 swieta prawda.... kupilem nowego civica zabezpoeczylem lakier ceramika i po roku masakra 7 odpryskow na masce . progi wewnetrzne wygladaja jak w 10 letnim aucie.przedni zderzak porysowany jak bym piaskiem sypal.... gdyby nie powloka ceramiczna bylo by jeszcze gorzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.