C0rvette Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2016 Dobre mycie. W taką pogodę mało kiedy można tak umyć auto. P.s E36 już powoli wymiera i zostają ładne i zadbane egzemplarze. A pałeczkę bierze e46 . Ale nie model z tego artykułu.
mrsjackdan Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Genialna robota ! Podobnie jak przedmówcy też z chęcią chciałbym mieć taki garaż u siebie
Franek Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2016 Dobre mycie. W taką pogodę mało kiedy można tak umyć auto. P.s E36 już powoli wymiera i zostają ładne i zadbane egzemplarze. A pałeczkę bierze e46 . Ale nie model z tego artykułu. Poszedł bym troszkę dalej. E36 już wymarło. Na dzielni nie widziałem baaaardzo dawno. Powiedział bym że E46 wymiera, a no dlatego że przedlifty korodują na potęgę, a polifty - no cóż, jest ich naprawdę coraz mniej. Miałem okazję trochę poljeździć 330d w polifcie i bardzo fajne daily. Myśle że jak ktoś rozważa zakup E46, to cena powinna juz teraz zejść na drugi plan tylko szukać pełnej zgodności z vinem, na dobrym spoasie i dobrym silniku (325i, 328i, 330i i jedyny diesel czyli 330d)
DawidK09 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2016 Fakt, E46 ma problemy z korozją, ale drobne, newralgiczne i typowe dla tego modelu miejsca, a nie 'na potęgę' Na potęgę rdzewieją ulepione szroty Najtańsze E46 można kupić już za 8 tysięcy. Za godny egzemplarz trzeba dać dużo więcej.
Gardor Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2016 To prawda e46 rdzewieje w typowych miejscach dla serii 3 . A apropo ceny to śmiech na sali skoro najtańsze za 8/10tysi można dostać a żeby kupić dobre trzeba dać 2 razy tyle albo więcej . A mimo to zawsze trzeba coś wymienić
Lonek Opublikowano 7 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2016 Gdzie ta myjnia jest ? Na okres zimowy idealna sprawa Można jakieś namiary?
Crockett84 Opublikowano 7 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2016 http://www.na2wiadra.pl/ - Gołków koło Piaseczna. Mają swoją zakładkę na forum.
lukgaj Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 Super relacja z pracy. Bawarka od razu widać że odżyła, i wygląda znakomicie. Jest prosta i ma swój urok, bez zbędnych udziwnień. BTW. Fajna dziupla do pracy, pozazdrościć.
wojtecki666 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2016 A ja mam pytanie trochę z innej beczki.. jaka jest idea tak dokładnego suszenia auta przed nałożeniem Prickborta i ponownym pianowaniu całego samochodu ? Nie pytam złośliwie..po prostu się zastanawiam. I idąc dalej to czy Prickbort można nałożyć zaraz po spłukaniu piany (czyli przed myciem na 2 wiadra) ? Czy efekt jego działania będzie wtedy gorszy ? Gratuluje. Kawał dobrego mycia wykonaliście.
Dzidziak888 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2016 Sens jest w tym że jak to w detailingu wszystko zawsze robi się dokładnie. Prickbort użyty na tylko zmiękczony brud a nie na oczyszczony lakier nie będzie skuteczny. Jego priorytetem jest głównie smoła i klej i za bardzo nic więcej poza tym. Efekt był by o wiele słabszy o ile by był. Prick barwi się na biało po kontakcie z wodą (nie wiem dokładnie jaka reakcja zachodzi). A po co pianowanie po pricku/pricku+ironie? Prick tylko zmyty wodą pod ciśnieniem zostawił by bardzo cięki "film" na lakierze i ciężej było by go spłukać Tu z pomocą przychodzi piana która ułatwia ostateczne ściągnięcie produktów do dekontaminacji z lakieru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się