seegi Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 helo;) koleżanki i koledzy! Autka używam na "co dzień" i nie mam jak go odstawić do kilkudniowej zabawy. A na pewno w jeden dzień nie da się zrobić dobrze całego auta, pacjent: A4 2005 czarna perła, nigdy wcześniej nie pieszczony dużo swirls'ow i krótkie proste rysy. Więc plan mam taki: dziennie robić jeden panel, wieczorkiem w ogrzewanym garażu. Etapy takie: 1. mycie, suszenie, glinka 2. DA + UC pad mocniejszy (3m zielony) 3. DA + SRR1 pad delikatniejszy (3m żółty) 4. mycie+suszenie 5. DA + Clenaer Sonax Premium (pad Megs czarny) 6. DA + BH (pad 3m niebieski) 7. ręcznie 2-3 warstwy #16 Teoretycznie myślę, że dam rade "dokładnie" zrobić tak jeden panel, w jedno popołudnie i wieczór. co wy na to? raczej nie powinno być widać różnic na kolejnych panelach ? Na pewno nie wezmę się za robienie kolejno po jednym etapie na całym aucie, bo porostu nie starczy mi czasu na skończenie, a robotę trzeba zrobić dokładnie - a nie na szybcika Jakieś wskazówki ? lub przeciwwskazania ?
Marco Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Szukanie nie boli: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=1359
seegi Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 o dzięki Marco. A co z Pad'ami robiąc całkowicie wszystkie etapy na jednym panelu dziennie? myć/prać? do jutra nie wyschnie. Zostawić nieczyszczony? - to środek polerski zaschnie na padzie ? Jak tylko ktoś odpowie to topic zamykać i do kosza proszę
Marco Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Bez przesady,jeśli wypłukasz w cieplej wodzie i oczyścisz szczoteczką i przechowasz w domu to na następny dzień powinny być już gotowe.
julian Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 do jutra nie wyschnie. wyschnie. prać i kłaść na grzejnik.
julian Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 aha, jeszcze jedno. 2-3 warstwy #16 w jedno popołudnie to za dużo. nie wyschnie wszystko dobrze. lepiej nałóż jedną, a drugą na szybko rano, przed pracą ew. poleruj i nie zabezpieczaj, a zostaw sobie na weekend zrobienie cleanera, BH i wosku. na pewno zdążysz całe auto w wolny dzień.
Przemek Opublikowano 16 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2010 seegi, gadałem z guru metysem na ten temat i odpowiedx była taka: Jeżeli zrobisz jeden panel na lustro, a obok będziesz ciał ostra pastą, to opiłki pasty moga Ci zniszczyc lustro zrobione obok. Stąd moja podpowiedź, nie wiem jakimi pastami robisz, ale zrób jedna pastą najpierwsz wszystkie panele, a potem zmień paste na słabsza i znów wszestkie panele. Przynajmniej ja bym tak zrobił.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 16 Lutego 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2010 Chyba że zrobisz tak jak w szpitalu , jak będziesz robił jeden panel to wszystkie przylegające do niego zasłonisz jakimś materiałem
Przemek Opublikowano 16 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2010 Widziałem jak właśnie sposobel szpitalnym orali Lexusa w salonie w Katowicach. Także seegi, machnij auto moim sposobem, bezpieczniej.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 16 Lutego 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2010 Przemek, no i jak to im wychodziło ? Nie próbowałem czegoś takiego ale jestem ciekaw. Moim zdaniem dobra metoda jeżeli ma się odpowiedni materiał, przecież przy zwykłej metodzie tez dobrze jest czym zasłonić szyby i uszczelki żeby nie było problemu ze zmyciem resztek pasty, to czemu nie miało by sensu zasłanianie także całych elementów
Przemek Opublikowano 16 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2010 oni oklejali samochód czymś co przypominało folię budowlaną cienką, panel, po panelu. [ Dodano: 16 Luty 2010, 13:37 ] oczywiście oklejali panele już po korekcie
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 16 Lutego 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2010 aha hmm mi chodziło o oklejenie elementów sąsiadujących z elementem robionym na czas polerowania
julian Opublikowano 16 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2010 jeśli chodzi o oklejanie, to o tyle się zgadzam z metysem, że używając bardzo mocnych past typy fast cut(biały,zielony) czy jakiejś farecli trzeba uważać na osiadający na sąsiadujących elementach pył. potrafi być bardzo ryso-genny, zwłaszcza, jeśli się go intensywnie ściera...jest to szczegółnie nieprzyjemne dla elementów już zrobionych, ale z tymi czekającymi na polerowanie też trzeba uważać. po co sobie dodawać pracy? natomiast z drugiej strony, mam wrażenie, że trzeba się mocno niestarać, żeby generować aż taką ilość tego pyłu...
Przemek Opublikowano 18 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2010 Julian, a nie jest to tak, że zależy to od pasty? Car Crazy, no właśnie o to, że oklejali folią (przykrywali) element już zrobiony, by na niego nie pyliło.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 18 Lutego 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2010 Przemek, No tak przy pierwszym oklejeniu to okleja się nie zrobione elementy ale później to już zrobione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się