coobah Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 W ubiegłym roku po wrzuceniu jednej z moich relacji odezwał się do mnie kolega S1mAQ z Peugeot Klubu. Wymieniliśmy jakieś PW odnośnie korekty lakieru na jego P407 i temat ucichł. Natomiast całkiem niedawno temat powrócił Ponownie wymieniliśmy parę PW i takim oto sposobem zawitał do mnie czarny Peugeot 407. A wyglądał tak: W słoneczku defekty prezentowały się następująco: Sygnety i inne pierścienie zostawiły ślad po sobie Pokrywa bagażnika: Na początek lecimy z "odsmoleniem" auta: Tenzi Prix również coś tam podziałał: Szykujemy się do glinkowania: Wylana chemia na auto przyniosła skutek. Po masce i prawym boku auta nie było tragedii na glince: Rzut oka pod lampami: Auto trzeba przygotować do korekty: Coś tam próbujemy działać: Lampy również oberwały przed: w trakcie: Coś tam się odbija: Było tak: Robi się tak: Działamy też przy klamkach: Lakier czeka na zabezpieczenie: Jako zabezpieczenie lakieru wybór padł na Optimum Gloss-Coat. Powłoka poszła na karoserię i felgi: Użyte środki: - mycie: szampon Tenzi Neutro, APC Nielsen, jakiś płyn do naczyń do wymycia past polerskich, - odsmolenie: Prickbort + nafta oświetleniowa, glinka ValetPro żółta, - korekta: Skil 9955MA, Menzerna 400, 500, 1000, 2500, Koch Chemie Hochglanz Antihologram, IPA - zabezpieczenie plastiki + opony: Tenzi Gum Extra, - zabezpieczenie lakieru (karoseria + felgi): powłoka Optimum Gloss-Coat - mikrofibry, aplikatory, pędzelek Dziękuję za uwagę ps. Wiem, wiem, nadkola.... Ale tak miało właśnie zostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 zle to nie wyszlo ;-) ile godzin pracy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epyck Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Ladnie wyszlo a tak btw to po co tyle past? Poo co 1000,500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Czasowo około 40 godzin. A past sporo, bo różne kombinacje testowałem na powtórnie lakierowanych dwóch elementach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Degus Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Elegancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raszek01 Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Efekt zacny. A można jakąś listę użytych produktów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Efekt super. Trochę te zaciski pasują efekt:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefiuu2509 Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Efekt fajny drzwi od strony kierowcy opadły i listwy się nie zgrywają tak rzuciło mi sie przy okazji w oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 26 Lipca 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 jaka maszynka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 raszek01, lista jest na końcu, pod zdjęciami... grzybu, zgadzam się... mefiuu2509, coś właśnie przy nich było grzebane blacharsko-laierniczo... Domel, Skil 9955MA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się