Jump to content

Recommended Posts

Posted

W ubiegłym roku po wrzuceniu jednej z moich relacji odezwał się do mnie kolega 

S1mAQ z Peugeot Klubu.

Wymieniliśmy jakieś PW odnośnie korekty lakieru na jego P407 i temat ucichł.

Natomiast całkiem niedawno temat powrócił 

Ponownie wymieniliśmy parę PW i takim oto sposobem zawitał do mnie czarny Peugeot 407. 

A wyglądał tak:

 

P1040480.jpg

 

P1040482.jpg

 

 

P1040484.jpg

 

P1040485.jpg

 

W słoneczku defekty prezentowały się następująco:

 

P1040486.jpg

 

 

P1040487.jpg

 

P1040488.jpg

 

P1040481.jpg

 

 

P1040489.jpg

 

 

P1040490.jpg

 

 

P1040491.jpg

 

 

P1040492.jpg

 

 

Sygnety i inne pierścienie zostawiły ślad po sobie 

 

P1040493.jpg

 

Pokrywa bagażnika:

 

P1040494.jpg

 

 

P1040495.jpg

 

 

P1040496.jpg

 

P1040498.jpg

 

 

Na początek lecimy z "odsmoleniem" auta:

 

P1040502.jpg

 

 

Tenzi Prix również coś tam podziałał:

 

P1040503.jpg

 

P1040504.jpg

 

 

Szykujemy się do glinkowania:

 

P1040505.jpg

 

Wylana chemia na auto przyniosła skutek. Po masce i prawym boku auta nie było tragedii na glince:

 

P1040507.jpg

 

Rzut oka pod lampami:

 

P1040508.jpg

 

P1040509.jpg

 

P1040511.jpg

 

 

P1040514.jpg

 

P1040515.jpg

 

P1040517.jpg

 

P1040519.jpg

 

 

Auto trzeba przygotować do korekty:

 

P1040544.jpg

 

 

P1040545.jpg

 

 

P1040546.jpg

 

P1040547.jpg

 

Coś tam próbujemy działać:

 

P1040520.jpg

 

P1040521.jpg

 

P1040522.jpg

 

Lampy również oberwały :)

przed:

 

P1040497.jpg

 

 

w trakcie:

 

P1040523.jpg

 

P1040524.jpg

 

Coś tam się odbija:

 

P1040525.jpg

 

P1040526.jpg

 

 

Było tak:

 

P1040528.jpg

 

P1040529.jpg

 

 

Robi się tak:

 

P1040527.jpg

 

P1040531.jpg

 

 

P1040530.jpg

 

Działamy też przy klamkach:

 

P1040542.jpg

 

 

P1040543.jpg

 

Lakier czeka na zabezpieczenie:

 

P1040534.jpg

 

P1040536.jpg

 

P1040541.jpg

 

 

Jako zabezpieczenie lakieru wybór padł na Optimum Gloss-Coat.

 

 

P1040554.jpg

 

Powłoka poszła na karoserię i felgi:

 

P1040558.jpg

 

P1040559.jpg

 

P1040560.jpg

 

P1040561.jpg

 

P1040562.jpg

 

P1040563.jpg

 

P1040564.jpg

 

P1040565.jpg

 

P1040569.jpg

 

P1040572.jpg

 

Użyte środki:

 

- mycie: szampon Tenzi Neutro, APC Nielsen, jakiś płyn do naczyń do wymycia past polerskich,

- odsmolenie: Prickbort + nafta oświetleniowa, glinka ValetPro żółta,

- korekta: Skil 9955MA, Menzerna 400, 500, 1000, 2500, Koch Chemie Hochglanz Antihologram, IPA

- zabezpieczenie plastiki + opony: Tenzi Gum Extra,

- zabezpieczenie lakieru (karoseria + felgi): powłoka Optimum Gloss-Coat

- mikrofibry, aplikatory, pędzelek 

 

 

Dziękuję za uwagę :)

 

ps. Wiem, wiem, nadkola.... Ale tak miało właśnie zostać :P

Posted

Ladnie wyszlo a tak btw to po co tyle past? Poo co 1000,500?

Posted

Czasowo około 40 godzin.

A past sporo, bo różne kombinacje testowałem na powtórnie lakierowanych dwóch elementach.

Posted

raszek01, lista jest na końcu, pod zdjęciami...

 

grzybu, zgadzam się...

 

mefiuu2509, coś właśnie przy nich było grzebane blacharsko-laierniczo...

 

Domel, Skil 9955MA

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.