Jump to content

Ford Fiesta '99r. - polerowanie lakieru


YoungDetailer
 Share

Recommended Posts

Witam ponownie, tym razem tylko polerka lakieru...Auto to trzydrzwiowy Ford Fiesta z 99 roku z pięknym (jak się dopiero później okazało:) metalicznym lakierem koloru granatowego. Auto samo w sobie wrażenia nie robi, ale nie o to chyba tutaj chodzi... Fiesta wyglądała nieźle, ale po odpaleniu halogenów już tak kolorowo nie było...Na lakierze przede wszystkim ślady po automatach i typowe rysy użytkowe no i kilka których niestety nie dało się usunąć. Lakier prawie cały w oryginale, grubość powłoki ok 145-160 mikronów, niestety cała prawa strona po (kiepskiej) naprawie blacharsko-lakierniczej grubość lakieru od 250 do gdzieniegdzie 1000 mikronów ;). Auto robione prawie w całości systemem Megsa tzn. mycie Shampoo Plus + rękawica + myjka Karcher, później całość zmatowana maszynowo papierem Mirka Abralon 4000 na oscylacji Metabo, następnie polerka Hitachi SP18VA + #105 + Cutting Pad, następnie G220 + #80 + Finishing Pad, na koniec #21 ręcznie, szyby Glass Cleaner, plastiki i opony ASD. Zdjęcia w większości umieszczone są "przed i po" oraz 50/50, niektóre w kiepskiej jakości za co przepraszam! Czas pracy sporo bo 24 godz. Efekt zadowalający. Oceńcie sami. Pozdrawiam

<a href=http://img191.imageshack.us/img191/763/92462188.th.jpg' alt='92462188.th.jpg'> 91610317.th.jpg 33981335.th.jpg 80072168.th.jpg 46584408.th.jpg 47341601.th.jpg 62803462.th.jpg 68064563.th.jpg 96174093.th.jpg 26682091.th.jpg 59172745.th.jpg 99750394.th.jpg 94106062.th.jpg 13798690.th.jpg 31417103.th.jpg 94261197.th.jpg 48160169.th.jpg 57229298.th.jpg 57397834.th.jpg 31213084.th.jpg 73314119.th.jpg 63279556.th.jpg 68982848.th.jpg 14868684.th.jpg 43537101.th.jpg 45612814.th.jpg 39497157.th.jpg 78722065.th.jpg 37275484.th.jpg 97156776.th.jpg 89275804.th.jpg 63030249.th.jpg 87396535.th.jpg 97372883.th.jpg 52044457.th.jpg 96784425.th.jpg 28744964.th.jpg 86365124.th.jpg 87828758.th.jpg 52540855.th.jpg 44276102.th.jpg 43767261.th.jpg 55271857.th.jpg 42744365.th.jpg 65276404.th.jpg 38800464.th.jpg 76297836.th.jpg 52206035.th.jpg 38847733.th.jpg 53378968.th.jpg 58740240.th.jpg 65664101.th.jpg 92085699.th.jpg 54980191s.th.jpg 87618609.th.jpg 56827081.th.jpg 74832655.th.jpg 92771508.th.jpg 42557832.th.jpg 53340665.th.jpg 82572660.th.jpg 32821290.th.jpg 13633808.th.jpg 79747435.th.jpg 82973541.th.jpg 81625576.th.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Jakiej wielkość Abralonów używasz? 125 czy 150 mm?
używam 150 ale maszyna jest 125 :/ szukałem ale Mirka nie ma chyba w ofercie 125...na tym aucie wypróbowałem pierwszy raz Triazaca 3000...i powiem Ci że nie umywa się do Mirki!

 

Na ile dni były podzielone te 24 godziny?

 

3 dni... ;)

Link to comment
Share on other sites

Abralon to zamiennik papieru ściernego ??
można tak powiedzieć, to coś w rodzaju płótna ściernego przyklejonego na gąbce wiec nie ma stresu na krawędziach, rogach profilach. Bardzo dobrze przygotowuje powierzchnie do polerowania i zbiera bardzo mało lakieru. Ja zakładam go na maszynę oscylacyjną. Pzdr
Link to comment
Share on other sites

Lepiej pneumatyczna bo wiadomo częściej będziesz pracował na mokro, ale za dobry sprzęt trzeba sporo zapłacić - od 800zł w górę no i oczywiście kompresor ;) ja używam elektrycznej Metabo FSX 200 intec 125 i jestem bardzo zadowolony koszt ok 260 zł, przy kupowaniu takiego sprzętu musisz zwrócić uwagę na bardzo ważny parametr mianowicie skok oscylacji takiej maszynki nie może być większy niż 3mm jeżeli będzie większy to może robić Ci więcej szkód niż pożytku! pzdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.