Skocz do zawartości

START - Civic VIII 2008.r Deep Bronze Type S


Rekomendowane odpowiedzi

Kochani mam pytanie do was EKSPERTÓW dopiero zaczynam zabawę z detaligniem i chce zgromadzić "cukierki"

:D dzięki którym nadam autu nowy blask, oczywiście nie chce tego robić na większą skalę tylko dbać o swoją "pociechę" :D Honda Civic VIII 2008.r Type S, jak wiemy lakier HOND jest zajebi***cie delikatny nie chce zrobić więcej szkód jak pożytku :) Maszyn polerskich nie będę kupował bo się mi nie opłaca na jeden raz :) Auto na wiosnę będzie jechało na poprawki, kilka odprysków na masce i z przodu na grilu oraz małe ryski no i (swidrle, hoolusy) czy jak to się fachowo nazywa mam na myśli małe ryski okrągłe :) Do rzeczy chce skompletować sobie zestaw. Kolor to Deep Bronze

 

IMG_7128.jpg

 

Zestaw już daję, proszę o poprawienie mnie jeśli jest coś lepszego lub coś co nie będzie się nadawać:

 

Prickbort Mac Serien 124 usuwanie smoły 1 L

usuwanie zanieczyszczen metalicznych - IronX

glinka - ValetPRO Yellow Poly 100g

szampon - Shiny Garage Orange Car Wash 500ml

apc - Nielsen Cyclone

Rękawica do mycia: Car Pro Wool Wash Mit

zabezpiecznie:

cleaner - ValetPRO Cleaner Achilles Prep

ipa

Sonax ProfiLine Polymer Netshield

 

Potrzebuję teraz waszej pomocy czy to będzie dobry zestaw na początek czy znajdę jakieś lepszę produkty, co byście zmienili oraz będę potrzebował mikrofibry bardzo, bardzo delikatnej oraz ręcznik do suszenia również delikatny i coś do cleanera co możecie polecić i do powłoki: Sonax ProfiLine Polymer Netshield.

 

Zestawem kierował się tym co pisał krd

tutaj:

viewtopic.php?f=38&t=2685

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Przy tego typu lakierze i uzywaniu glinki jednak proponowalbym kupienie maszyny DA... po kazdym jej uzyciu wydaje mi sie, ze bedzie konieczne zrobienie chociazby finishu...

 

Z delikatnych recznikow do osuszania mamy np WWL Tao, lub cos tam od Gyeona. Do cleanera, ipy i PNSa proponuje zielone Flexipads.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę, dziękuję bardzo Fitte & krd do wiosny mam jeszcze trochę czasu będę gromadził wiedzę i środki :) Boje się dotykać tego lakieru bo wielu mówi że w hondach rysuję się od samego patrzenia :) tutaj kolega też o tym wspomina:

viewtopic.php?f=9&t=19810&p=488527&hilit=honda#p488527

 

Zaskakujący wynik jaki osiągnął, szacun :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostałem wywołany do tablicy, więc chętnie posłużę pomocą. ;)

 

Między Tobą, a mną są niestety dwie różnice - ja robiłem auto raz, a Ty masz je w przypadku każdej pielęgnacji. Honda, którą robiłem zawita znowu do mnie do garażu w tym roku, bo mimo powłoki troszkę bałaganu na nowo się zrobiło.

 

Z innego doświadczenia wiem jak bardzo trudny w idealnym utrzymaniu jest ten lakier. Niezbędnik na pewno to wełniak CarPro oraz ręcznik WWL + szampon o mega poślizgu. Ale i tutaj zaczną się schodki, bo tą konfiguracją na pewno narobisz delikatnego bałaganu.

 

Uważam, że jedyne rozsądne wyjście w celu utrzymania idealnego auta tego typu to zakup maszyny typu DA jak już wspomniał krd. Koszt maszyny to ok. 500 złotych za nową i 350 złotych za używaną. Osobiście polecam DAS-6 o skoku 8mm, bo mi z tą maszyną na tym lakierze pracowało się świetnie. Lakier jest na tyle delikatny, że mocny cleaner lub pasta finishowa na pewno załatwi sprawę w przypadku bieżącej pielęgnacji.

 

Kolega Eryczek ma taką Hondę na co dzień i mimo sporego już doświadczenia sam napisał, że bez drobnego przejazdu maszyną raz na jakiś czas nie ma co myśleć o pięknym efekcie po polerce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wam dziękować :) Nie pozostanie nic innego jak zrobić w sezonie tak jak mówicie i skompletować wszystko łącznie z Das-6 posiada ktoś może używkę w dobrym stanie lub sklep zna gdzie kupie nówkę?

Pozdrawiam

 

Mickul@ Na pierwszy raz z początkiem wiosny jeszcze nie będę miał DAS-6, mam trochę wydatków i chciałem Cię zapytać czy ręcznie w niektórych miejscach pozbędę się drobnych zarysowań, nie musi być efekt nie wiadomo jak zadowalający by się ich pozbyć w 100% bo już wiem że bez maszyny się nie obejdzie chodzi o małą korektę. krd pisał o tych flexipads?

http://autonablask.pl/produkt/flexipads ... rzep-80mm/

 

i czy ten zielony flexipads nada się bez maszyny DA oraz jaki "złoty środek" dać do aplikowania by pozbyć się zarysowań i czym później spolerować, jakąś mikrofibrą?

 

Zakupy będę robił w sklepie autonablask chyba że znajdę jakiś lepszy który może znacie.

 

Tak jak pisałem na ochronę pod koniec pójdzie PNS :) Tylko nie wiem czym najlepiej ręcznie rozprowadzać na lakierze cleanera, ipe i PNS oraz czym spolerować :) Pierwszy raz zacznę zabawę z detalingiem, jest jeszcze kilka rzeczy które są dla mnie mało jasne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.