Administrator CleanerFreak Opublikowano 8 Maja 2009 Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Mój samolot ma dziś prawie dwie godziny opóźnienia. Siedzę i tak się zastanawiam: starczy jeden słoik dobrego wosku na samolot wielkości Airbus 320 lub Boening 737? Co z temperaturą? OK, to że helikoptery można woskować i niektóre są woskowane to fakt, ale jak z samolotem? Wystarczy słoiczek?
Administrator CleanerFreak Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Panowie, wczoraj obliczyłem przy pomocy dobrego matematyka, że Swissvax-u nie wystarczy. Zymol starczyłoby (Zymol ma 227 gram wosku, Swissvax 200 gram) gdyby nie ta potężna „płetwa” na ogonie. Ale wystarczy na Concorde! A takie stoją w muzeach. Może zadanie na 2010? Krótki wypad do muzeum powoskować Concord-a?
Administrator CleanerFreak Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 gorzej jak nam podstawią Airbusa A380 Proponuję rozpocząć od wnętrza
metys Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 w sumie z oknami dużo pracy by nie było to raczej jak sprzątanie salonu spa, a nie środka transportu
Administrator CleanerFreak Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 gorzej jak nam podstawią Airbusa A380 Albo Beluga Jak pierwszy raz go zobaczyłem Live w Moskwie, to w pierwszym momencie pomyślałem o ruskiej propagandzie
metys Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 gorzej, że w środku na deser może czekać czołg do polerki albo nawet 2
Administrator CleanerFreak Opublikowano 8 Października 2009 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 Znów zaczyna się jesień/zima i chodzenie po muzeach. Odświeżam starą myśl. A może by nawoskować jakiś znany samolot w muzeum w Polsce? Zna ktoś coś takiego? Pobiliśmy rekord Anglików na CWWC2009, to może teraz jakiś samolot?
zajonc Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 to chyba do Krakowa trzeba zawitać
Tomasz KRK Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 Nie idźmy na łatwiznę, najpierw go wypolerujmy
zajonc Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 a może samoloty grupy żelazny zrobimy
Administrator CleanerFreak Opublikowano 8 Października 2009 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 to chyba do Krakowa trzeba zawitać Do Krakowa zawsze chętnie A co tam jest?
einser77 Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 Hehe tak w ramach OT, ostatnio stojąc w korku, czytam z nudów skład Tic Tac`ow i czego to się dowiaduję, że nawet Tic Tac`i są nawoskowane woskiem Carnauba
Tomasz KRK Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 Do Krakowa zawsze chętnie A co tam jest? http://www.muzeumlotnictwa.pl
Gość Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 myślał ktoś o zrobieniu projektu na czym takim, niezła powierzchnia do popisu a moze polacy bede pionierami w tego typu detailingu
julian Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 na mnie od 2 miesięcy czeka wózek widłowy. gdyby nie chroniczny brak czasu, to już bym to zrobił. ale może w zimie zawitam do jakiegos hangaru, nie zapomne o aparacie;)
Łukasz Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 Zrobić samolot - dla mnie rewelacja i piszę się na to tylko ustalmy który, gdzie i kiedy Każdy element nawoskujemy innym woskiem i niech samolot leci w trasę. Po powrocie sprawdzimy jak stan wosków - temperatura -52 stopni w powietrzu oraz spore prędkości zweryfikują wszystko
kabul Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 Sam jestem ciekaw. Ze względu na tą temperaturę samolot się kurczy na swoim pułapie a później znowu rozszerza - ciekawe jak to wpływa na wosk.
kanar Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 ja slyszalem wrecz odwrotnie, ze samoloty rozciagaja sie pod wplywem tarcia powietrza, na pewno wojskowe lecace z predkosciami naddzwiekowymi (ojciec byl mechanikiem na lotnisku wojskowym), nie wiem jak rejsowe. fajny pomysl z tym woskowaniem, jakis czolg mozna by jeszce zalatwic z samolotem to juz moze byc problem
Administrator Evo Opublikowano 9 Października 2009 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 Nie będziecie pierwsi http://meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=31060
kanar Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 nie kumam za bardzo angielskiego, ale po fotach to widze, ze to bylo raczej polerowanie aluminium. co nie zmienia faltu, ze gruba robota zostala zrobiona
Administrator Evo Opublikowano 9 Października 2009 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 Generalnie tak,w czasie prac użyto ponad 100 padów i ok 34 Kg środka polerskiego
Thomas Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 mniejsze opory w powietrzu ale ciągniki siodłowe nie są złe, pełno ich po drogach jeździ firmy transportowe itp. może by były zainteresowane
kabul Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 ja slyszalem wrecz odwrotnie, ze samoloty rozciagaja sie pod wplywem tarcia powietrza, na pewno wojskowe lecace z predkosciami naddzwiekowymi (ojciec byl mechanikiem na lotnisku wojskowym), nie wiem jak rejsowe. fajny pomysl z tym woskowaniem, jakis czolg mozna by jeszce zalatwic z samolotem to juz moze byc problem Z tego co ja wiem to się kurczą ze względu na drastyczny spadek temperatury. Być może wojskowe ltają na niższym pułapie mniejsze opory w powietrzu ale ciągniki siodłowe nie są złe, pełno ich po drogach jeździ firmy transportowe itp. może by były zainteresowane Za darmo to może by były zainteresowane. Ojciec jest kierowcą ciężarówki a właściciele firm to największe dusigrosze. Ale sam jestem ciekaw jakby wyszedł kompletny zestaw. W gre wchodzą chyba jedynie chlodnie albo izotermy ewentualnie cysterny.
Administrator CleanerFreak Opublikowano 9 Października 2009 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 Kurczenie/rozciąganie samolotu rejsowego - może mała podpowiedź: różnica ciśnienia powietrza w wewnątrz i na zewnątrz samolotu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się