Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.

Chciałbym przedstawić relację nad odszczurzeniem nowego wozidła rodziców, VW Passata. Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI.

Auto mocno zapuszczona zarówno wewnątrz, a jak i na zewnątrz. W środku nie było nawet dywaników. W między czasie zakupione nowe, gumowe na zime.

IMG_9138.jpg

how do i print screen

Zaczynamy od wnętrza.

Użyte środki:

• Odkurzacz Nilfisk Alto na sucho

• Odkurzacz NIlfisk Alto – ekstraktor

• Shiny Garage APC Red Devil 1:10

• Nielsen APC Cyclone 1:10

• Meguiars APC 1:10

• Prochem Power Brust S789 jako prespray

• Chemspec Formula 90 Liquid jako ekstrakcja

• Poorboys Natural Look

• CarPro Perl

• Valet Pro Glass Cleaner

 

Na zewnątrz:

 

Mycie I dekontaminacja :

 

• Shiny Garage Red Devil 1:10

• Shiny Garage Fruit Snow Foam

• Shiny Garage Pink Gloss

• Tenzi Truck

• SNB Sanesolv Extra

• Tenzi Prix

• Glinka 3M

• Autoglym Glass Cleaner

 

Korekta:

 

• Lare EP-11

• Pasty Menzerna FG 400, PF 2500, Koch Chemie Antihologram

• Pady Flexipads, ABW, Urban/Nat, Lake Country, 3M

• Futra Flexi

• Zmywać silikonowy Novol

• IPA 1:1 z wodą destylowaną

• Zaprawki ( Brunox, baza, klar)

 

Wykończenie:

 

• Soft 99 Fusso Coat

• Nielsen Brillance

• Owatrol Polytrol

• Rain X

 

IMG_9138.jpg

 

20140930_172509.jpg

 

20140930_172530.jpg

 

20140930_172614.jpg

 

20140930_172625.jpg

 

20140930_172713.jpg

 

20140930_172753.jpg

 

20140930_172822.jpg

 

20140930_172559.jpg

 

20140930_172758.jpg

 

20140930_173115.jpg

 

20140930_172841.jpg

 

20140930_172853.jpg

 

20140930_185214.jpg

 

20140930_185332.jpg

 

20140930_185402.jpg

 

20140930_185439.jpg

 

20140930_185544.jpg

 

20140930_185423.jpg

 

20140930_185605.jpg

 

20140930_185552.jpg

 

20140930_193953.jpg

 

20141001_193048.jpg

 

20141001_174837.jpg

 

20140930_194006.jpg

 

20141001_194157.jpg

 

20141001_194344.jpg

 

20141002_151130.jpg

 

IMG_8905.jpg

 

IMG_8913.jpg

 

IMG_8911.jpg

 

IMG_8920.jpg

 

IMG_8914.jpg

 

IMG_8916.jpg

 

IMG_8896.jpg

 

IMG_8891.jpg

 

IMG_8922.jpg

 

IMG_8938.jpg

 

IMG_8931.jpg

 

IMG_8941.jpg

 

IMG_8940.jpg

 

IMG_8949.jpg

 

IMG_8948.jpg

 

IMG_8958.jpg

 

IMG_8951.jpg

 

IMG_9100.jpg

 

IMG_9103.jpg

 

IMG_9121.jpg

 

IMG_9111.jpg

 

IMG_9125.jpg

 

20141002_152735.jpg

 

20141002_161653.jpg

 

20141002_172020.jpg

 

20141002_161714.jpg

 

20141002_185719.jpg

 

20141002_185702.jpg

 

20141002_185731.jpg

 

20141002_185807.jpg

 

20141002_185836.jpg

 

20141002_190333.jpg

 

20141002_190402.jpg

 

20141002_190353.jpg

 

20141002_194241.jpg

 

IMG_8772.jpg

 

IMG_8773.jpg

 

IMG_8780.jpg

 

IMG_8777.jpg

 

IMG_8790.jpg

 

IMG_8789.jpg

 

IMG_8794.jpg

 

IMG_8798.jpg

 

IMG_8800.jpg

 

IMG_8799.jpg

 

IMG_8804.jpg

 

IMG_8801.jpg

 

IMG_8806.jpg

 

IMG_8805.jpg

 

IMG_8808.jpg

 

IMG_8811.jpg

 

IMG_8820.jpg

 

IMG_8813.jpg

 

IMG_8822.jpg

 

IMG_8823.jpg

 

IMG_8828.jpg

 

IMG_8827.jpg

 

IMG_8843.jpg

 

IMG_8832.jpg

 

20141002_210740.jpg

photo upload sites

 

20141002_210807.jpg

gifs upload

 

20141003_162840.jpg

free upload

 

20141004_163844.jpg

windows print screen

 

20141004_172229.jpg

image hosting no sign up

 

20141004_172245.jpg

image ru

 

20141004_184501.jpg

free picture hosting

 

20141006_164218.jpg

free image host

 

IMG_8876.jpg

 

IMG_8879.jpg

 

IMG_8885.jpg

 

IMG_8881.jpg

 

IMG_8886.jpg

 

IMG_8888.jpg

 

IMG_8900.jpg

 

IMG_8902.jpg

 

IMG_8965.jpg

 

IMG_8967.jpg

 

IMG_8968.jpg

 

IMG_8976.jpg

 

IMG_8970.jpg

 

IMG_8984.jpg

 

IMG_8981.jpg

 

IMG_8993.jpg

 

IMG_8992.jpg

 

IMG_8995.jpg

 

IMG_9001.jpg

 

IMG_9003.jpg

 

IMG_9002.jpg

 

IMG_9008.jpg

 

IMG_9014.jpg

 

IMG_9013.jpg

 

IMG_9018.jpg

 

IMG_9017.jpg

 

IMG_9019.jpg

 

IMG_9023.jpg

 

IMG_9027.jpg

 

IMG_9025.jpg

 

IMG_9029.jpg

 

IMG_9033.jpg

 

IMG_9037.jpg

 

IMG_9039.jpg

 

IMG_9048.jpg

 

IMG_9051.jpg

 

IMG_9060.jpg

 

IMG_9053.jpg

 

IMG_9063.jpg

 

IMG_9062.jpg

 

IMG_9080.jpg

 

IMG_9083.jpg

 

IMG_9106.jpg

 

20141010_094923.jpg

 

20141010_094933.jpg

 

20141010_095012.jpg

 

20141010_094944.jpg

 

20141010_095202.jpg

 

20141010_095119.jpg

 

 

image hosting 20mb

 

Mała aktualizacja.

Od korekty i położenia Fusso minęło ok. 3,5 miesiąca. Do tej pory auto przejechało ponad 6000 km, parkowane pod chmurką, myte 2 razy proszkiem, dzisiaj pierwsze mycie ręczne na dwa wiadra. QD nie był używany.

Według mnie wygląda to świetnie:

 

20150110_144852.jpg

print screen

 

20150110_144908.jpg

image hosting sites

 

20150110_145636.jpg

hosting images

 

Posted

Shiny Garage APC Red Devil 1:10

Nielsen APC Cyclone 1:10

Meguiars APC 1:10

Maciej WTN, czemu używałes trzech różnych APC w środku? Są zastosowania, gdzie np. Nielsen jest lepszy od Shiny Garage/Meguiars? Jakie?

Posted

fajnie, fajnie!

Niezła przemiana pastucha ;)

Oby tylko ojczulek ze starą flanelową koszulą nie podchodził do auta ;)

  • Moderator
Posted

Ja pierdziu, to Passaty wychodzily w korbotroniku z tylu? Nie wiedzialem nawet.

Posted

Świetna robota, efekt na czarnym mega :song:

 

Krzychu, paseratti kombi w prestiżowym kolorze, do tego namleczkowany i mimo ze B6 to idealny motor z bepiąteczki. Korby, szmaty czy comfortline się pomija.

Posted
Świetna robota, efekt na czarnym mega :song:

 

Krzychu, paseratti kombi w prestiżowym kolorze, do tego namleczkowany i mimo ze B6 to idealny motor z bepiąteczki. Korby, szmaty czy comfortline się pomija.

idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura.

Posted

krd, w Trendline, czyli najniższym wyposażeniu jak widać były, ale IMO dużo gorzej wygląda konsola środkowa bez wysuwanych półeczek i taka smutna szara :/

 

BTW. robota profi, nie ma do czego się przyczepić :good: - oby dobrze się sprawował 8-)

Posted

Shiny Garage APC Red Devil 1:10

Nielsen APC Cyclone 1:10

Meguiars APC 1:10

Maciej WTN, czemu używałes trzech różnych APC w środku? Są zastosowania, gdzie np. Nielsen jest lepszy od Shiny Garage/Meguiars? Jakie?

Red Devil szedł praktycznie na wszystkie plastiki, Megsa stosowałem do podsufitki, a Nielsena do materiałowych słupków przednich, ale to moje widzi mi sie :-] Red Devil w tym stężeniu jest zdecydowanie najmocniejszy i do takiego odszczurzania nadaje się bardzo dobrze, ale do podsufitki wolałem wziąć Megsa. Megs i Nielsen bardziej nadają się do bieżącej pielęgnacji. Wszystkie są bardzo dobre, świetnie spełniają swoje zadanie. Różnią się mocą przy tych samych stężeniach, zapachem. Red Devil jest najbardziej duszący, ale w moim arsenale jest to must have ;)

Co do wyposażenia to w tej wersji jest bardzo skromne :D Ale bardziej zależało na tym żeby było 1.9 TDI niż 2.0 TDI 140 km 8-) Mi osobiście najbardziej brakuje skórzanej kierownicy i climatronica. Korby z tyłu to dla mnie strzał w kolano VW, w tej klasie auta takie rzeczy powinny być w standardzie :song:

 

Dziękuje wszystkim za pozytywne komentarze :good:

Posted

Ale mi się ciepło zrobiło jak ostatnie zdjęcia oglądałem:) Tyle słońca nie to co teraz.

Fajna praca.

Po wyjęciu foteli nie miałeś problemu z kontrolkami poduszek?

Wiele osób pisze, że w VW to się zdarza.

Posted

Maciej WTN, dobra robota :) przydał by się ori kołpak bo te 'ale Tesco' nie bardzo pasują ;)

 

btw

idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura.

 

nie wiem czy to tak na serio czy co ?? :dontknow:8-)

Posted

Dobra robota !!

 

Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach".

 

Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie ;)

Posted
Dobra robota !!

 

Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach".

 

Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie ;)

 

 

"Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI. " stwierdzenie klasyk raczej odnosi się do budy i silnika, tak mi się wydaje :D

 

Co do pracy, mega :good:

Posted
Dobra robota !!

 

Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach".

 

Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie ;)

 

 

"Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI. " stwierdzenie klasyk raczej odnosi się do budy i silnika, tak mi się wydaje :D

 

Co do pracy, mega :good:

 

Może się czepiam ale powinno zaczynać się:

"klasyka gatunku...." :)

 

Bo klasyk a klasyka gatunku to co innego :))

 

Przepraszam za czepialstwo, ale ostatnio obejrzałem polimaty na temat błędów językowych i tak mi się rzuciło w oczy ;)

  • Moderator
Posted
Ja pierdziu, to Passaty wychodzily w korbotroniku z tylu? Nie wiedzialem nawet.

 

jak zwykle rzeczowy komentarz do wykonanej pracy z Twojej strony :lol:

 

 

EOT:

 

Powiem szczerze że kawał dobrej roboty wykonałeś :) lakier wyglada jak nowy :)

Posted
Maciej WTN, dobra robota :) przydał by się ori kołpak bo te 'ale Tesco' nie bardzo pasują ;)

 

btw

idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura.

 

nie wiem czy to tak na serio czy co ?? :dontknow:8-)

 

no tak serio serio, z autopsji, zrobiłem swego czasu ponad 100kkm 1.9 tdi i minimalnie mniej 2.0 tdi cr i różnica jest kolosalna. 1.9 mimo swoich niezaprzeczalnych zalet to jednak traktor, 2.0 tdi cr jest moim zdaniem idealny- bezawaryjny,elastyczny, cichy no i przede wszystkim mega oszczędny. W pastuchu najoszczędniejszy silnik, jaki miałem. Na tych samych trasach palił mi w passerati mniej niż 1.6 tdi cr w golfie (ta sama prędkość).

Posted

Super robota, ja na wiosnę porwę się na Jettkę'07 też czarna i nawet w podobnym stanie :-] I muszę ojcu schować ( wyrzucić/spalić/zakopać) prześcieradło (!!!) którym zdarzało mu się wytrzeć autko po myciu... :zly:

Posted
2.0 tdi cr jest moim zdaniem idealny- bezawaryjny

 

aż oczy bolą jak to czytam :D :D

Posted
2.0 tdi cr jest moim zdaniem idealny- bezawaryjny

 

aż oczy bolą jak to czytam :D :D

to oświeć mnie miszczu, bo nie kumam

Posted
miszczu

jak już coś to mistrzu

jeśli nie z własnego doświadczenia to poszukaj w necie chodź trochę informacji na temat tego silnika, później wróć tu na forum i powiedz co myślisz o swoich wcześniejszych wypocinach ;)

Posted
miszczu

jak już coś to mistrzu

jeśli nie z własnego doświadczenia to poszukaj w necie chodź trochę informacji na temat tego silnika, później wróć tu na forum i powiedz co myślisz o swoich wcześniejszych wypocinach ;)

cr to common rail, a ty chyba masz na myśli pumpe düse. Trochę ogarnięcia, są różne modele 2.0 tdi. Tak się tworzą urban legends na temat silników i generalnie passerati, że tragedia i w ogóle. Paru silników rzeczywiście należy się wystrzegać, ale pastuch jest bardzo poprawnym samochodem, szczególnie na polskie drogi (wersalka).

Jedyną marką, która nie miała dużej wpadki z silnikiem jest honda. Pewnie dlatego, że z turbo nie kombinowali i wybór silników ubogi.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.