Maciej WTN Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam. Chciałbym przedstawić relację nad odszczurzeniem nowego wozidła rodziców, VW Passata. Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI. Auto mocno zapuszczona zarówno wewnątrz, a jak i na zewnątrz. W środku nie było nawet dywaników. W między czasie zakupione nowe, gumowe na zime. how do i print screen Zaczynamy od wnętrza. Użyte środki: • Odkurzacz Nilfisk Alto na sucho • Odkurzacz NIlfisk Alto – ekstraktor • Shiny Garage APC Red Devil 1:10 • Nielsen APC Cyclone 1:10 • Meguiars APC 1:10 • Prochem Power Brust S789 jako prespray • Chemspec Formula 90 Liquid jako ekstrakcja • Poorboys Natural Look • CarPro Perl • Valet Pro Glass Cleaner Na zewnątrz: Mycie I dekontaminacja : • Shiny Garage Red Devil 1:10 • Shiny Garage Fruit Snow Foam • Shiny Garage Pink Gloss • Tenzi Truck • SNB Sanesolv Extra • Tenzi Prix • Glinka 3M • Autoglym Glass Cleaner Korekta: • Lare EP-11 • Pasty Menzerna FG 400, PF 2500, Koch Chemie Antihologram • Pady Flexipads, ABW, Urban/Nat, Lake Country, 3M • Futra Flexi • Zmywać silikonowy Novol • IPA 1:1 z wodą destylowaną • Zaprawki ( Brunox, baza, klar) Wykończenie: • Soft 99 Fusso Coat • Nielsen Brillance • Owatrol Polytrol • Rain X photo upload sites gifs upload free upload windows print screen image hosting no sign up image ru free picture hosting free image host image hosting 20mb Mała aktualizacja. Od korekty i położenia Fusso minęło ok. 3,5 miesiąca. Do tej pory auto przejechało ponad 6000 km, parkowane pod chmurką, myte 2 razy proszkiem, dzisiaj pierwsze mycie ręczne na dwa wiadra. QD nie był używany. Według mnie wygląda to świetnie: print screen image hosting sites hosting images
poorsultanpl Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Shiny Garage APC Red Devil 1:10 Nielsen APC Cyclone 1:10 Meguiars APC 1:10 Maciej WTN, czemu używałes trzech różnych APC w środku? Są zastosowania, gdzie np. Nielsen jest lepszy od Shiny Garage/Meguiars? Jakie?
coobah Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 fajnie, fajnie! Niezła przemiana pastucha Oby tylko ojczulek ze starą flanelową koszulą nie podchodził do auta
Moderator krd Opublikowano 8 Grudnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ja pierdziu, to Passaty wychodzily w korbotroniku z tylu? Nie wiedzialem nawet.
Geno Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Świetna robota, efekt na czarnym mega Krzychu, paseratti kombi w prestiżowym kolorze, do tego namleczkowany i mimo ze B6 to idealny motor z bepiąteczki. Korby, szmaty czy comfortline się pomija.
sergiej7 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Świetna robota, efekt na czarnym mega Krzychu, paseratti kombi w prestiżowym kolorze, do tego namleczkowany i mimo ze B6 to idealny motor z bepiąteczki. Korby, szmaty czy comfortline się pomija. idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura.
maciej.szkwarek Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 krd, w Trendline, czyli najniższym wyposażeniu jak widać były, ale IMO dużo gorzej wygląda konsola środkowa bez wysuwanych półeczek i taka smutna szara BTW. robota profi, nie ma do czego się przyczepić - oby dobrze się sprawował
One Love Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Był delikatnie mówiąc zapuszczony Pracy było dużo ale efekt jest
Maciej WTN Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Shiny Garage APC Red Devil 1:10 Nielsen APC Cyclone 1:10 Meguiars APC 1:10 Maciej WTN, czemu używałes trzech różnych APC w środku? Są zastosowania, gdzie np. Nielsen jest lepszy od Shiny Garage/Meguiars? Jakie? Red Devil szedł praktycznie na wszystkie plastiki, Megsa stosowałem do podsufitki, a Nielsena do materiałowych słupków przednich, ale to moje widzi mi sie Red Devil w tym stężeniu jest zdecydowanie najmocniejszy i do takiego odszczurzania nadaje się bardzo dobrze, ale do podsufitki wolałem wziąć Megsa. Megs i Nielsen bardziej nadają się do bieżącej pielęgnacji. Wszystkie są bardzo dobre, świetnie spełniają swoje zadanie. Różnią się mocą przy tych samych stężeniach, zapachem. Red Devil jest najbardziej duszący, ale w moim arsenale jest to must have Co do wyposażenia to w tej wersji jest bardzo skromne Ale bardziej zależało na tym żeby było 1.9 TDI niż 2.0 TDI 140 km Mi osobiście najbardziej brakuje skórzanej kierownicy i climatronica. Korby z tyłu to dla mnie strzał w kolano VW, w tej klasie auta takie rzeczy powinny być w standardzie Dziękuje wszystkim za pozytywne komentarze
jarekrk Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Ale mi się ciepło zrobiło jak ostatnie zdjęcia oglądałem:) Tyle słońca nie to co teraz. Fajna praca. Po wyjęciu foteli nie miałeś problemu z kontrolkami poduszek? Wiele osób pisze, że w VW to się zdarza.
tomasns Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Maciej WTN, dobra robota przydał by się ori kołpak bo te 'ale Tesco' nie bardzo pasują btw idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura. nie wiem czy to tak na serio czy co ??
karmal Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dobra robota !! Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach". Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie
pushkarev90 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dobra robota !! Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach". Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie "Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI. " stwierdzenie klasyk raczej odnosi się do budy i silnika, tak mi się wydaje Co do pracy, mega
karmal Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dobra robota !! Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach". Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie "Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI. " stwierdzenie klasyk raczej odnosi się do budy i silnika, tak mi się wydaje Co do pracy, mega Może się czepiam ale powinno zaczynać się: "klasyka gatunku...." Bo klasyk a klasyka gatunku to co innego ) Przepraszam za czepialstwo, ale ostatnio obejrzałem polimaty na temat błędów językowych i tak mi się rzuciło w oczy
Moderator Streat Opublikowano 9 Grudnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Ja pierdziu, to Passaty wychodzily w korbotroniku z tylu? Nie wiedzialem nawet. jak zwykle rzeczowy komentarz do wykonanej pracy z Twojej strony EOT: Powiem szczerze że kawał dobrej roboty wykonałeś lakier wyglada jak nowy
sergiej7 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Maciej WTN, dobra robota przydał by się ori kołpak bo te 'ale Tesco' nie bardzo pasują btw idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura. nie wiem czy to tak na serio czy co ?? no tak serio serio, z autopsji, zrobiłem swego czasu ponad 100kkm 1.9 tdi i minimalnie mniej 2.0 tdi cr i różnica jest kolosalna. 1.9 mimo swoich niezaprzeczalnych zalet to jednak traktor, 2.0 tdi cr jest moim zdaniem idealny- bezawaryjny,elastyczny, cichy no i przede wszystkim mega oszczędny. W pastuchu najoszczędniejszy silnik, jaki miałem. Na tych samych trasach palił mi w passerati mniej niż 1.6 tdi cr w golfie (ta sama prędkość).
Drakkein Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 Super robota, ja na wiosnę porwę się na Jettkę'07 też czarna i nawet w podobnym stanie I muszę ojcu schować ( wyrzucić/spalić/zakopać) prześcieradło (!!!) którym zdarzało mu się wytrzeć autko po myciu...
tomasns Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 2.0 tdi cr jest moim zdaniem idealny- bezawaryjny aż oczy bolą jak to czytam :D
sergiej7 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 2.0 tdi cr jest moim zdaniem idealny- bezawaryjny aż oczy bolą jak to czytam :D to oświeć mnie miszczu, bo nie kumam
tomasns Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 miszczu jak już coś to mistrzu jeśli nie z własnego doświadczenia to poszukaj w necie chodź trochę informacji na temat tego silnika, później wróć tu na forum i powiedz co myślisz o swoich wcześniejszych wypocinach
sergiej7 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 miszczu jak już coś to mistrzu jeśli nie z własnego doświadczenia to poszukaj w necie chodź trochę informacji na temat tego silnika, później wróć tu na forum i powiedz co myślisz o swoich wcześniejszych wypocinach cr to common rail, a ty chyba masz na myśli pumpe düse. Trochę ogarnięcia, są różne modele 2.0 tdi. Tak się tworzą urban legends na temat silników i generalnie passerati, że tragedia i w ogóle. Paru silników rzeczywiście należy się wystrzegać, ale pastuch jest bardzo poprawnym samochodem, szczególnie na polskie drogi (wersalka). Jedyną marką, która nie miała dużej wpadki z silnikiem jest honda. Pewnie dlatego, że z turbo nie kombinowali i wybór silników ubogi.
tomasns Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 sergiej7, poddaje się dalsze dywagacje nie mają sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się