Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym przedstawić relację nad odszczurzeniem nowego wozidła rodziców, VW Passata. Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI.

Auto mocno zapuszczona zarówno wewnątrz, a jak i na zewnątrz. W środku nie było nawet dywaników. W między czasie zakupione nowe, gumowe na zime.

IMG_9138.jpg

how do i print screen

Zaczynamy od wnętrza.

Użyte środki:

• Odkurzacz Nilfisk Alto na sucho

• Odkurzacz NIlfisk Alto – ekstraktor

• Shiny Garage APC Red Devil 1:10

• Nielsen APC Cyclone 1:10

• Meguiars APC 1:10

• Prochem Power Brust S789 jako prespray

• Chemspec Formula 90 Liquid jako ekstrakcja

• Poorboys Natural Look

• CarPro Perl

• Valet Pro Glass Cleaner

 

Na zewnątrz:

 

Mycie I dekontaminacja :

 

• Shiny Garage Red Devil 1:10

• Shiny Garage Fruit Snow Foam

• Shiny Garage Pink Gloss

• Tenzi Truck

• SNB Sanesolv Extra

• Tenzi Prix

• Glinka 3M

• Autoglym Glass Cleaner

 

Korekta:

 

• Lare EP-11

• Pasty Menzerna FG 400, PF 2500, Koch Chemie Antihologram

• Pady Flexipads, ABW, Urban/Nat, Lake Country, 3M

• Futra Flexi

• Zmywać silikonowy Novol

• IPA 1:1 z wodą destylowaną

• Zaprawki ( Brunox, baza, klar)

 

Wykończenie:

 

• Soft 99 Fusso Coat

• Nielsen Brillance

• Owatrol Polytrol

• Rain X

 

IMG_9138.jpg

 

20140930_172509.jpg

 

20140930_172530.jpg

 

20140930_172614.jpg

 

20140930_172625.jpg

 

20140930_172713.jpg

 

20140930_172753.jpg

 

20140930_172822.jpg

 

20140930_172559.jpg

 

20140930_172758.jpg

 

20140930_173115.jpg

 

20140930_172841.jpg

 

20140930_172853.jpg

 

20140930_185214.jpg

 

20140930_185332.jpg

 

20140930_185402.jpg

 

20140930_185439.jpg

 

20140930_185544.jpg

 

20140930_185423.jpg

 

20140930_185605.jpg

 

20140930_185552.jpg

 

20140930_193953.jpg

 

20141001_193048.jpg

 

20141001_174837.jpg

 

20140930_194006.jpg

 

20141001_194157.jpg

 

20141001_194344.jpg

 

20141002_151130.jpg

 

IMG_8905.jpg

 

IMG_8913.jpg

 

IMG_8911.jpg

 

IMG_8920.jpg

 

IMG_8914.jpg

 

IMG_8916.jpg

 

IMG_8896.jpg

 

IMG_8891.jpg

 

IMG_8922.jpg

 

IMG_8938.jpg

 

IMG_8931.jpg

 

IMG_8941.jpg

 

IMG_8940.jpg

 

IMG_8949.jpg

 

IMG_8948.jpg

 

IMG_8958.jpg

 

IMG_8951.jpg

 

IMG_9100.jpg

 

IMG_9103.jpg

 

IMG_9121.jpg

 

IMG_9111.jpg

 

IMG_9125.jpg

 

20141002_152735.jpg

 

20141002_161653.jpg

 

20141002_172020.jpg

 

20141002_161714.jpg

 

20141002_185719.jpg

 

20141002_185702.jpg

 

20141002_185731.jpg

 

20141002_185807.jpg

 

20141002_185836.jpg

 

20141002_190333.jpg

 

20141002_190402.jpg

 

20141002_190353.jpg

 

20141002_194241.jpg

 

IMG_8772.jpg

 

IMG_8773.jpg

 

IMG_8780.jpg

 

IMG_8777.jpg

 

IMG_8790.jpg

 

IMG_8789.jpg

 

IMG_8794.jpg

 

IMG_8798.jpg

 

IMG_8800.jpg

 

IMG_8799.jpg

 

IMG_8804.jpg

 

IMG_8801.jpg

 

IMG_8806.jpg

 

IMG_8805.jpg

 

IMG_8808.jpg

 

IMG_8811.jpg

 

IMG_8820.jpg

 

IMG_8813.jpg

 

IMG_8822.jpg

 

IMG_8823.jpg

 

IMG_8828.jpg

 

IMG_8827.jpg

 

IMG_8843.jpg

 

IMG_8832.jpg

 

20141002_210740.jpg

photo upload sites

 

20141002_210807.jpg

gifs upload

 

20141003_162840.jpg

free upload

 

20141004_163844.jpg

windows print screen

 

20141004_172229.jpg

image hosting no sign up

 

20141004_172245.jpg

image ru

 

20141004_184501.jpg

free picture hosting

 

20141006_164218.jpg

free image host

 

IMG_8876.jpg

 

IMG_8879.jpg

 

IMG_8885.jpg

 

IMG_8881.jpg

 

IMG_8886.jpg

 

IMG_8888.jpg

 

IMG_8900.jpg

 

IMG_8902.jpg

 

IMG_8965.jpg

 

IMG_8967.jpg

 

IMG_8968.jpg

 

IMG_8976.jpg

 

IMG_8970.jpg

 

IMG_8984.jpg

 

IMG_8981.jpg

 

IMG_8993.jpg

 

IMG_8992.jpg

 

IMG_8995.jpg

 

IMG_9001.jpg

 

IMG_9003.jpg

 

IMG_9002.jpg

 

IMG_9008.jpg

 

IMG_9014.jpg

 

IMG_9013.jpg

 

IMG_9018.jpg

 

IMG_9017.jpg

 

IMG_9019.jpg

 

IMG_9023.jpg

 

IMG_9027.jpg

 

IMG_9025.jpg

 

IMG_9029.jpg

 

IMG_9033.jpg

 

IMG_9037.jpg

 

IMG_9039.jpg

 

IMG_9048.jpg

 

IMG_9051.jpg

 

IMG_9060.jpg

 

IMG_9053.jpg

 

IMG_9063.jpg

 

IMG_9062.jpg

 

IMG_9080.jpg

 

IMG_9083.jpg

 

IMG_9106.jpg

 

20141010_094923.jpg

 

20141010_094933.jpg

 

20141010_095012.jpg

 

20141010_094944.jpg

 

20141010_095202.jpg

 

20141010_095119.jpg

 

 

image hosting 20mb

 

Mała aktualizacja.

Od korekty i położenia Fusso minęło ok. 3,5 miesiąca. Do tej pory auto przejechało ponad 6000 km, parkowane pod chmurką, myte 2 razy proszkiem, dzisiaj pierwsze mycie ręczne na dwa wiadra. QD nie był używany.

Według mnie wygląda to świetnie:

 

20150110_144852.jpg

print screen

 

20150110_144908.jpg

image hosting sites

 

20150110_145636.jpg

hosting images

 

Opublikowano

Shiny Garage APC Red Devil 1:10

Nielsen APC Cyclone 1:10

Meguiars APC 1:10

Maciej WTN, czemu używałes trzech różnych APC w środku? Są zastosowania, gdzie np. Nielsen jest lepszy od Shiny Garage/Meguiars? Jakie?

  • Moderator
Opublikowano

Ja pierdziu, to Passaty wychodzily w korbotroniku z tylu? Nie wiedzialem nawet.

Opublikowano

Świetna robota, efekt na czarnym mega :song:

 

Krzychu, paseratti kombi w prestiżowym kolorze, do tego namleczkowany i mimo ze B6 to idealny motor z bepiąteczki. Korby, szmaty czy comfortline się pomija.

Opublikowano
Świetna robota, efekt na czarnym mega :song:

 

Krzychu, paseratti kombi w prestiżowym kolorze, do tego namleczkowany i mimo ze B6 to idealny motor z bepiąteczki. Korby, szmaty czy comfortline się pomija.

idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura.

Opublikowano

krd, w Trendline, czyli najniższym wyposażeniu jak widać były, ale IMO dużo gorzej wygląda konsola środkowa bez wysuwanych półeczek i taka smutna szara :/

 

BTW. robota profi, nie ma do czego się przyczepić :good: - oby dobrze się sprawował 8-)

Opublikowano

Shiny Garage APC Red Devil 1:10

Nielsen APC Cyclone 1:10

Meguiars APC 1:10

Maciej WTN, czemu używałes trzech różnych APC w środku? Są zastosowania, gdzie np. Nielsen jest lepszy od Shiny Garage/Meguiars? Jakie?

Red Devil szedł praktycznie na wszystkie plastiki, Megsa stosowałem do podsufitki, a Nielsena do materiałowych słupków przednich, ale to moje widzi mi sie :-] Red Devil w tym stężeniu jest zdecydowanie najmocniejszy i do takiego odszczurzania nadaje się bardzo dobrze, ale do podsufitki wolałem wziąć Megsa. Megs i Nielsen bardziej nadają się do bieżącej pielęgnacji. Wszystkie są bardzo dobre, świetnie spełniają swoje zadanie. Różnią się mocą przy tych samych stężeniach, zapachem. Red Devil jest najbardziej duszący, ale w moim arsenale jest to must have ;)

Co do wyposażenia to w tej wersji jest bardzo skromne :D Ale bardziej zależało na tym żeby było 1.9 TDI niż 2.0 TDI 140 km 8-) Mi osobiście najbardziej brakuje skórzanej kierownicy i climatronica. Korby z tyłu to dla mnie strzał w kolano VW, w tej klasie auta takie rzeczy powinny być w standardzie :song:

 

Dziękuje wszystkim za pozytywne komentarze :good:

Opublikowano

Ale mi się ciepło zrobiło jak ostatnie zdjęcia oglądałem:) Tyle słońca nie to co teraz.

Fajna praca.

Po wyjęciu foteli nie miałeś problemu z kontrolkami poduszek?

Wiele osób pisze, że w VW to się zdarza.

Opublikowano

Maciej WTN, dobra robota :) przydał by się ori kołpak bo te 'ale Tesco' nie bardzo pasują ;)

 

btw

idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura.

 

nie wiem czy to tak na serio czy co ?? :dontknow:8-)

Opublikowano

Dobra robota !!

 

Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach".

 

Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie ;)

Opublikowano
Dobra robota !!

 

Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach".

 

Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie ;)

 

 

"Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI. " stwierdzenie klasyk raczej odnosi się do budy i silnika, tak mi się wydaje :D

 

Co do pracy, mega :good:

Opublikowano
Dobra robota !!

 

Ale wstęp "klasyk na polskich drogach" to raczej powinien być "standard na polskich drogach".

 

Klasykiem passat to chyba nigdy nie zostanie ;)

 

 

"Klasyk na polskich drogach, a więc Kombi i 1.9 TDI. " stwierdzenie klasyk raczej odnosi się do budy i silnika, tak mi się wydaje :D

 

Co do pracy, mega :good:

 

Może się czepiam ale powinno zaczynać się:

"klasyka gatunku...." :)

 

Bo klasyk a klasyka gatunku to co innego :))

 

Przepraszam za czepialstwo, ale ostatnio obejrzałem polimaty na temat błędów językowych i tak mi się rzuciło w oczy ;)

  • Moderator
Opublikowano
Ja pierdziu, to Passaty wychodzily w korbotroniku z tylu? Nie wiedzialem nawet.

 

jak zwykle rzeczowy komentarz do wykonanej pracy z Twojej strony :lol:

 

 

EOT:

 

Powiem szczerze że kawał dobrej roboty wykonałeś :) lakier wyglada jak nowy :)

Opublikowano
Maciej WTN, dobra robota :) przydał by się ori kołpak bo te 'ale Tesco' nie bardzo pasują ;)

 

btw

idealny to 2.0 tdi cr, 1.9 jest trochę warkotliwy i głośny no i spora turbodziura.

 

nie wiem czy to tak na serio czy co ?? :dontknow:8-)

 

no tak serio serio, z autopsji, zrobiłem swego czasu ponad 100kkm 1.9 tdi i minimalnie mniej 2.0 tdi cr i różnica jest kolosalna. 1.9 mimo swoich niezaprzeczalnych zalet to jednak traktor, 2.0 tdi cr jest moim zdaniem idealny- bezawaryjny,elastyczny, cichy no i przede wszystkim mega oszczędny. W pastuchu najoszczędniejszy silnik, jaki miałem. Na tych samych trasach palił mi w passerati mniej niż 1.6 tdi cr w golfie (ta sama prędkość).

Opublikowano

Super robota, ja na wiosnę porwę się na Jettkę'07 też czarna i nawet w podobnym stanie :-] I muszę ojcu schować ( wyrzucić/spalić/zakopać) prześcieradło (!!!) którym zdarzało mu się wytrzeć autko po myciu... :zly:

Opublikowano
2.0 tdi cr jest moim zdaniem idealny- bezawaryjny

 

aż oczy bolą jak to czytam :D :D

to oświeć mnie miszczu, bo nie kumam

Opublikowano
miszczu

jak już coś to mistrzu

jeśli nie z własnego doświadczenia to poszukaj w necie chodź trochę informacji na temat tego silnika, później wróć tu na forum i powiedz co myślisz o swoich wcześniejszych wypocinach ;)

Opublikowano
miszczu

jak już coś to mistrzu

jeśli nie z własnego doświadczenia to poszukaj w necie chodź trochę informacji na temat tego silnika, później wróć tu na forum i powiedz co myślisz o swoich wcześniejszych wypocinach ;)

cr to common rail, a ty chyba masz na myśli pumpe düse. Trochę ogarnięcia, są różne modele 2.0 tdi. Tak się tworzą urban legends na temat silników i generalnie passerati, że tragedia i w ogóle. Paru silników rzeczywiście należy się wystrzegać, ale pastuch jest bardzo poprawnym samochodem, szczególnie na polskie drogi (wersalka).

Jedyną marką, która nie miała dużej wpadki z silnikiem jest honda. Pewnie dlatego, że z turbo nie kombinowali i wybór silników ubogi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.