Pan Miyagi Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Latem 2013 w domu pojawił się w domu nowy dupowóz - Skoda Superb II. Auto bez specjalnych wypasów typu skóra czy podgrzewane stołki, raczej golas do jednego celu - wygodnego i relatywnie ekonomicznego poruszania się po mieście. Gabaryty auta nie mają znaczenia bo parkowanie w Krakowie i tak wymaga niezłej ekwilibrystyki ze strony kierowcy... a to żeby nie urwać zderzaka na krawężniku niczym brama wawelska, a to żeby nie oberwać od babci kupującej bajgiełka, tfu precelka w centrum miasta. Dużym atutem było polskie pochodzenie oraz znikomy przebieg benzynowego serducha. Ale do rzeczy. Z racji przeznaczenia nie będzie tutaj nadmiernego modzenia oraz ekscytacji detalami. Niemniej jednak autu należała się porządna kuracja odmładzająca. Z racji ograniczeń czasowych prace nad wnętrzem, korektą, komorą i kołami - zostały podzielone. W tej części - wnętrze. Za ok. miesiąc - kolejne kuracje. Środek ani mocno zapuszczony ani też zadbany. Sporo plam na tapicerce, kurzu i brudu w zakamarkach. No to co? Plak i kończymy relację. Just kidding Jeszcze trochę przed: Demontujemy pedał gazu: oraz kratki, lampki i co popadnie: I gotowe: Pędzelek i APC w ruch: Z drugiej strony też musi być czysto: Finito: Zakamarki i armia pomocników: Brud wygląda z czeluści: W międzyczasie bonetowanie podsuftiki, która w sumie nie była specjalnie brudna. Pomógł niezastąpiony 303 Cleaner & Spot Remover: Efekt po czyszczeniu: Plastiki tylne, bruuuudne, z szarymi zaciekami - out: Z pomocą ponownie przyszedł 303 Cleaner & Spot Remover: Coś to brzydkie, poprawimy: Pomocnik aplikowany na gąbce tricolor: W trakcie: I na gotowo: To jeszcze zegary: Plastiki i różne graty przed: W trakcie: i schnięcie: Pedały w starciu z Chemical Guys Orange Degreaser: Schowek na okularki na gotowo: Mieszken machen: Kierunkowskazy przed i po, nie odpuszczamy detalom: Materiałowe elementy się suszą, więc czas na fotele: Demontujemy fotele i szybki prespray tapicerki oraz wykładziny z pomocą Nielsen Nap Low: Następnie ekstrakcja: Czarna woda, brzegi rwie... czy jakoś tak to leciało: Drinka? Fotele schną, akurat wyszło słoneczko: To jeszcze zabezpieczmymy tworzywa foteli, małe 50/50 z udziałem dressingu Polishangel Snow Cake: Ok, wracamy do środka. Pozostałe elementy po czyszczeniu: Zabezpieczamy wyczyszczone uprzednio tworzywa we wnętrzu. Słabo widoczne 50/50 na desce: Zymol Detail na listewki: Nowe dywaniki: No i grande finale: I moje ulubione przed i po: Za miejscówkę dziękuję detailingservice To na tyle, dziękuję za uwagę i niebawem update z lakieru i całej reszty
MatthewG Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Dobrze ciśniesz ostatnio z tematem
Moderator krd Opublikowano 9 Października 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Wrzucaj kierownice z multifunkcja trojramienna bo ta wyglada paskudnie
Pan Miyagi Opublikowano 9 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Wrzucaj kierownice z multifunkcja trojramienna bo ta wyglada paskudnie Myślałem o tym ale to się wiąże z nowym, innego typu airbagiem. Czyli koszty, koszty.. Pewnie skończy się na obszyciu skórką.
Geno Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 No, nareszcie zobaczyłem coś merytorycznego Dobry kierunek, dobre foty, dokładnie, z głową. Widać czytanie foruma. Ja bym poczekał jednak z relacją do zrobienia wszystkiego, wrzucenia na raz i wtedy dopiero by było
Pan Miyagi Opublikowano 9 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Dzięki Geno, aaa już mnie korciło żeby to wrzucić Next time większy update!
Patryykk Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Bardzo,bardzo fajna relacja Next time większy update! Czekam!
Teddy Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Ale wybrałeś "miejskie auto". No to co? Plak i kończymy relację hehe, dobre. Co nie zmiania faktu że go posiadasz w swoim arsenale Nic się nie stało z tymi odbłyśnikami lampki po potraktowaniu APC? Ja bym się trochę bał że mogą się zmatowić. No robota konkret oczywiście. No i grosik na szczęście do portfela RNS 510 a nie ma skóry na kierownicy? W takim aucie to powinno być standardem.. ale poprzedni właściciel poskąpił.. znaczy zaoszczędził bo już tak do końca jeździł. Tak jak krd napisał, coś by wypadało z tym zrobić. Pierwszy mod
Moderator krd Opublikowano 9 Października 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Myślałem o tym ale to się wiąże z nowym, innego typu airbagiem. Raczej nie. Airbag z tego co wiem ten sam niezaleznie od kierownicy.
Pan Miyagi Opublikowano 9 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 @Teddy - hahah, żebyś wiedział, że plaka autentycznie pożyczałem od kogoś do fotek! Co do odbłyśnika, nic mu się nie stało, to było delikatne stężenie APC Shiny Garage. @krd - najwięksi 'spece' z forum superba twierdzą, że nie da się tak, nie pasuje ponoć. Mówią to z autopsji...
fernando Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 RNS 510 a nie ma skóry na kierownicy? W takim aucie to powinno być standardem.. ale poprzedni właściciel poskąpił.. Jaki tam RNS, to przecież najzwyklejsze Bolero, radio wymagające najniższej dopłaty w najbiedniejszych modelach... A z tym standardem tez bym nie przesadzał, tak w A4 jak i w Passacie nie jest, to czemu w Superbie miałoby być? Może jeździł w rękawiczkach Sama relacja fajna [ Dodano: 10 Październik 2014, 00:03 ] aha, a airbag pasuje na sto procent do kierownicy trójramiennej, tylko musisz kupić tej samej generacji, a nie nowszą...
Big Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 Ciekawa relacja. Wnętrze odzyskało blask. Dziwna tylko ta wersja, bo z zewnątrz wygląda na Ambition (chromu wokół szyb, na zderzaku przednim i na tylnej klapie) a wnętrze to golas, czyli najuboższa wersja Active + stare radio Bolero. Tym niemniej fajne auto no i czekam na relacje z lakieru. Co do kierownicy. Nie musisz zakładać trójramiennej do której faktycznie airbag z czteroramiennej nie pasuje. Dodatkowo przed liftem trójramienna multifunkcyjna kierownica była dostępna TYLKO I WYŁĄCZNIE i łopatkami do zmiany biegów. Przy manualnej skrzynie nie było możliwości zakupu trójramiennej i multifunkcyjnej kierownicy. Możesz założyć kierownicę multifunkcyjną ale 4 ramienną i bez problemu przełożysz airbag.
adk Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2014 Fajna robota, sesja zdjęciowa taka jakie wszyscy tu chyba lubimy Czekam na lakier No i ten kajdan na grabie jak u Bułgaria, miodzio
Pan Miyagi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Października 2014 No i ten kajdan na grabie jak u Bułgaria, miodzio to akurat nie moja ręka ;P
lyngso Opublikowano 23 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2014 Witam Przede wszystkim szacun kolego za zapał i pasję do pracy nad swoimi autami. Oglądałem foto-story Twojego Volvo i na prawdę chylę czoła. Chciałbym tak choć w 1/3 ogarnąć swoje auta Mam też pytanie natury technicznej. Na jednym z obrazków widziałem jak zabrałeś się za zegary w Skodzie. W Golfiku mojej Żony są rysy na zegarach i chciałbym się ich pozbyć. Nie wiem co to za szajs-plastyk jest użyty do tych zegarów ale przeczyściłem je miękką microfibra i zostały ryski. Tą samą mikrofibrą czyściłem w Audi i tam wyglądają jak nowe a w Golfie jak z second-handu Mógłbyś mi kolego podać nazwę "cudownego" środka którego użyłeś do zegarów w Skodzie ? Ewentualne krótkie "Jak to ugryźć" byłoby też mile widziane. Pozdrov
Kajtek Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2014 Skoda, a jednak może nieźle wyglądać. Szacunek za pracę.
Pan Miyagi Opublikowano 25 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Października 2014 lyngso - dzięki za słowa uznania Co do zegarów, to jak to w detailingu bywa, trzeba indywidualnego podejścia do tematu. Zależnie od tworzywa, twardości, stanu zniszczenia. Najlepiej zegary potraktować maszynowo na przedłużce, ostatecznie ręcznie jeśli rys nie ma wiele i są płytkie. Popróbuj różnych kombinacji. U mnie była pasta tnąca z twardą gąbką a potem wykończeniowa na miękkiej gąbce. Ewentualnie można spróbować przykryć część rys jakimś AIO lub dowolnym środkiem z mocnymi wypełniaczami.
lyngso Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2014 Witam Czyli tak jak przewidywałem, nie ma złotego środka Nie mam za dużo doświadczenia z polerowaniem, nie robiłem nigdy korekty lakieru... Golfik jest stosunkowo nowy, nie ma jeszcze roku a te ryski zauważyłem, gdy czyściłem zegary z kurzu. Może były zrobione podczas przygotowania auta do wydania.. Nie będę kombinował, bo ze swoja niewiedzą mogę tylko popsuć bardziej VW to jednak nie Audi, na czymś musieli zaoszczędzić.... Dzięki bardzo za info, może kiedyś się przełamię.. Pozdrov
Pan Miyagi Opublikowano 26 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Października 2014 powodzenia, eksperymentuj
mkbewe Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2014 ile razy patrze na fotkę wnętrza z kierrownicą to pierwsze moje wrażenie o qrde wystrzelona poduszka, przez ten chrom bajer na kierze mi się tak zawsze wydaje
Pan Miyagi Opublikowano 29 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 mkbewe, prześpij się, masz halucynacje
keza Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Świetna praca, wnętrze wygląda jak nowe, dbałość o detale jak zawsze na najwyższym poziomie po prostu dobra robota Możesz napisać kilka słów na temat POLISHANGEL SNOW CAKE. Pozdrawiam
Gość Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Świetna robota !! co do samego auta - szok że taki golas .. naprawdę wersja budżet ...
Pan Miyagi Opublikowano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 keza - dzięki. Co do PA SC to kilka faktów: ładnie pachnie, fajnie przyciemnia zostawiając satynowe wykończenie, jest nieco jaśniejszy i mniej błyszczący od powszechnie znanego Natural Looka, jest wydajny, do trwałości nie mam zastrzeżeń bo i tak kładę dressing co 2-3 miechy AdLight - fakt, poza czujnikami parkowania tył to żadnych specjalnych bajerów... i w sumie spoko jak na cenę, jaką dałem za to auto. Jak na daily limuzynę wystarczy. Jedyne co bym dorzucił to tempomat i grzane stołki, ale to mam w Volvo ;P
atvmmz Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 lyngso, Mam podobny problem u siebie w Golfie. Masakryczne ilości kurzu zbierają się tam Najpierw przedmuchuję kompresorem, potem QD i delikatnie przecieram fibrą. Jednak to nie jest w 100% bezpieczne rozwiązanie bo mam już trochę rysek. Za jakiś czas będę próbował to ruszyć ręcznie padem 50mm i pastą do plastiku. Pan Miyagi, Tobie udało się osiągnąć dobry efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się