dominiczek9518 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Jeszcze w przypadku wpisania kwoty 1000 złotych lub mniejszej będziesz zwolniony z zapłaty podatku. Ja przynajmniej tak zrobiłem, a wyglądało to tak że byłem współwłaścicielem samochodu, czyli moje było 50% samochodu i dzięki temu korzystałem ze zniżek ubezpieczeniowych drugiego właściciela, który miał pełne zniżki. Niestety trochę stosunki pogorszyły się i postanowiłem sporządzić umowę, że za 1000 złotych otrzymuje jego 50%, a więc staje się jednym właścicielem mojego auta. Auto to Peugeot 307, chociaż nikt nie doczepił się że pół auta nabyłem za 1000 zł
Hitchhiker Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ok, dzięki wszystkim za odpowiedzi
marjano82 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 To powiedzcie teraz panowie czy kupić ten cieńszy czy grubszy talerz flexipads? :-)
spons Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 To powiedzcie teraz panowie czy kupić ten cieńszy czy grubszy talerz flexipads? :-) Zależy czy chcesz ciąć czy głaskać? Poza "zdolnościami" gąbki, talerz oporowy również ma swój wpływ na siłę cięcia, nie są to jakieś ogromne różnice, ale da się je odczuć. Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z polerowaniem, ja polecałbym gruby i miekki BP, będzie Ci łatwiej na początek.
trzasku Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Można myć opony oraz felgi szamponem samochodowym? Po co są specjalistyczne środki do felg? (u mnie cały brud schodzi nawet samą wodą). Jak myć samochód w zimę podczas minusowych stopniu nie mając odpływu w garażu? Na zadaszonych myjniach bezdotykowych chyba nie można myć?
luq92 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 trzasku - można myć, ale ni umyjesz ich dokładnie. Tak Ci się tylko wydaje, że felgi i opony są czyste. Będzie na nich zapewne pełno opiłków z klocków, do usunięcia których porzebujesz deironizera. Z oponami podobnie, tylko że np. pod dressing co najmniej musisz wyszorować APC. Zimą ja myję na partyzanta na myjce gdzie niby jest to zakazane Dwa wiadra z wodą w bagażnik, rękawica, pianownica, ręcznik, fibra do QD i wio
Michael MSTP Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja jeżdżę wieczorem jak jest mały ruch i myje na takiej bezobslugowej, wielu tak na forum robi. Jeżeli nikomu nie będziesz przeszkadzać to spokojnie można tak myc
marjano82 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zrobienie ok 10-15 korekt to chyba będzie raczej początek z detailingiem i polerowaniem lakieru myślę....czyli ten cieńszy będzie nieco lepiej "tnący"? Notabene dość twardym talerzem 18cm z zestawu i futrem parę aut też robiłem, w tym czarną perłę Passata B6, który moim (i właściciela)zdaniem wyszedł dobrze...do tej pory po prostu bazowałem na padach z mocowaniem od Urbana lub APP i w temacie BP jestem zielony jak wiosenna łąka :-)ale nie boję się wyzwań...
karimjaro Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Szybkie pytanie odnośnie doboru szamponu, woskowałem samochód collinite 476s i nie chcę aby szybko strcić ten wosk. Do tej pory używałem Duragloss Car Wash Concentrate nie narzekałem ale mi się skończył, przesyłka doszła by do mnie w 2-3 dni a ja potrzebuje dzisiaj coś kupić na miejscu. Polecicie jakiś szampon dostępny w sklepach motoryzacyjnych albo marketach typu real, tesco ?
Moderator krd Opublikowano 21 Stycznia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Szampon Sonaxa da rade jak to ma byc na jakis czas.
Tomt Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam, zazwyczaj na forum znajdowałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, ale teraz mam problem. Czy możecie mi powiedzieć, jaka jest różnica między pastami polerskimi/ do usuwania rys/ ściernymi a "rozwalcowującymi" zewnętrzną warstwę lakieru? Która metoda jest skuteczniejsza? O pastach ściernych słyszałem sporo, gorzej z wiedzą na temat "walcujących" Czy możecie podać jakieś przykłady tych drugich? Pozdrawiam!
Piotrek Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 "rozwalcowującymi" zewnętrzną warstwę lakieru Skąd masz informacje o istnieniu czegoś takiego? Pierwsze słyszę.
pawelpp Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 A może chodzi ci o pastę z rozbijaniem cząsteczek jak np. G3 ? Albo o polerowanie padami z jeansu lub sztruksu w celu usunięcia morki (skórki pomarańczy) ?? hmmm Albo coś gdzieś pomyliłeś.
dawid.zu Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 To co na zdjęciach miałem w myjce w otworze pompy doprowadzającym wodę. Takie sitko w kształcie lejka. Ma to tam być?
Mateuszx26 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam nie wiem czy dobrze trafiłem ale myślę, że tak. Mam pytanie, mianowicie czy przy polerce maszynowej mogę część auta poszlifować na mokro a część nie ruszać . Chodzi o to że lakier na moim autku jest całkiem całkiem i wymaga dopieszczenia aczkolwiek jest kilka elementów porysowanych. I pytanie jest takie czy po polerce nie będzie różnicy między tym szlifowanym a tym nie szlifowanym?
impex Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jak bardzo glębokie są tam rysy, ze potrzebna jest ingerecja papierów ściernych? Większość ryś usuwa mocno tnąca pasta+twardy pad/ewentualnie futro.Papierów używa się tylko miejscowo, ewentualnie gdy chcesz usuwać morke/skórke pomaranczy. Pamiętaj, ze jesli chcesz matowić cały element to potem musisz wyprowadzić rysy po samym papierze, no i jeszcze uważaj na kantach, zaokrągleniach bo o przebicie łatwo.
Mateuszx26 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Impex dzięki . Rysy nie są aż tak straszne, kantów brak bo moja Toyota jest okrągła jak jajko . A jaką pastę byś polecił na takie rysy ? Co sądzisz o Menzerna fg 500 bo tego chyba użyję
impex Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jesli jeszcze nie zakupiłeś to wybierz Fg400.Jest nieco mocniejsza, a zostawia ładniejsze wykończenie-używam i polecam.Potem pf2500 i sf4000.
pawelpp Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Tylko skoro twierdzi, że rysy są słabe, że chce przepolerować tylko pół auta i domyślam się..kupić 1 pastę to może lepiej PF2500. Tam gdzie są rysy więcej przejazdów a i całe auto nie zaszkodzi. A nawet zalecane. Tylko jak ktoś nie wpisze w profilu jakie auto, jaki rocznik to takie wróżenie czy to roczny lakier czy 10letni. I przede wszystkim kolego, nie robisz tego na mokro.
impex Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Nie wiem czy Mateuszx26 chce kupic jedna paste czy więcej.Podałem tradycyjny zestaw, a i tak wg mnie musi do tego dobrac finish.Skoro chciał ryski ciąć papierkiem to poleciłem Fg400...
Mateuszx26 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Właśnie zamierzałem zrobić to na mokro ze względu że, nie mam aż tak dużych umiejętności . Profil uzupełnię . Autko to Toyota Corolla e11 98 rok jak dobrze pamiętam . Właśnie też myślałem na dwoma produktami .
pawelpp Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 No może żle zrozumiałem. Teraz kumam, że polerować chcesz całe auto ale tylko część przeszlifować papierkiem na mokro..? Tylko czy darcie papierem jest konieczne ? Zawsze próbujesz zaczynać od słabszej pasty np.PF2500 jak nie rusza to FG400 a dopiero potem papier ewentualnie. Bo "lakier na moim autku jest całkiem całkiem i wymaga dopieszczenia" rozumiem, że nie wymaga niepotrzebnego "zdzierania" lakieru papierem. Czyli jak kolega wyżej pisze, kup FG400 i PF2500 Finish też by się przydał.
Mateuszx26 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jutro w dzień zrobię zdjęcie to będzie widać o co chodzi bo tak to widzę że, chcecie pomóc ale nie wiecie o jakie rysy chodzi . Dzięki panowie
Mateuszx26 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 dawid.zu w pompie powinno być , syf musi oddzielić . Coś nie tak z tym było nie tak zamontowane ?
Rekomendowane odpowiedzi