Jump to content

MINI Cooper


Geno

Recommended Posts

Witam

:D

 

Początek tygodnia, to trzeba się zebrać i polecieć z nowym tematem. Znów bez wielkich 50tek, znów bez mega wyciągania, ba, nawet bez korekty. Muszę przyznać, myślałem, że będę miał więcej do roboty po „przygotowaniu do wydania“ przez BMW, ale już w salonie zrobiłem duże oczy. Jedyną biedę odkryłem na pianinach na zewnątrz i czarnym, lakierowanym dachu. Cała reszta bez jakiejkolwiek skazy.

 

Miałem polecieć z grubszą, podwójną relacją, ale czas goni, drugie auto musi poczekać na jakieś działania detailingowe, więc teraz skupimy się na MINI. Co do samej konfiguracji auta, miałem wpływ na niektóre detale, głównie siostra dobierała to, co chciała mieć, skoro ma tym jeździć na codzień ;)

 

Fotek nie ma zbyt dużo, bo głównie skupiłem się na fotografowaniu dupereli ( Gruby, będziesz kontent :mrgreen: ) oraz na zdjęciach z powłokowania. Robiłem to pierwszy raz w życiu, Kamil pomagał przy pierwszej warstwie, potem działałem już sam ;)

Klasycznie już na wstępie parę fotek z samego salonu :D Jak już pisałem, pierwsze co sprawdziłem stan lakieru i ... :o

 

20140829_105906.jpg

 

No i takie coś to mi się podoba :kox:

 

20140829_110054.jpg

 

Mamowóz jeszcze bez tablic :D

 

20140829_111636.jpg

 

Jakieś tam grupowe już z blachami ;)

 

20140829_112708.jpg

 

Trzeba będzie zapakować jakieś HIDziki :D

 

20140829_115909.jpg

 

Pierwsze tajuningi już w salonie :evil: HIDów nie mieli :thumbdown:

 

20140829_122746.jpg

 

20140829_122831.jpg

 

20140829_123031.jpg

 

Środek mamowozu 8-)

 

20140829_130746.jpg

 

20140829_130938.jpg

 

20140829_133130.jpg

 

Nawet dekory w środku w pełnym słoncu nie były w ogóle porysowane :idea:

 

20140829_133207.jpg

 

MINIak gotowy :

 

20140829_133124.jpg

 

X3 też, więc można było wyjeżdżać. Mi w przydziale wypadło właśnie ono, no trudno, przeżyję :mrgreen: Co ciekawe BMW zalewa 10-15 litrów na początek, więc nie ma żadnej spiny o tankowanie zaraz po wyjeździe z salonu :good::song:

 

20140829_133944.jpg

 

Konwój jedzie do chałupy :mrgreen:

 

20140829_142501.jpg

 

Następnego dnia od rana postanowiłem działać z tematem. Już na samym początku ciężkie dilematy :dontknow::dontknow::dontknow:

 

DSC_0806.jpg

 

Ale jakoś trzeba było wybrać :mrgreen: :

 

DSC_0808.jpg

 

Za brudny to on nie był :?

 

DSC_0809.jpg

 

Felgi też ledwie przykurzone :

 

DSC_0810.jpg

 

Plastiki czyste, ale bez fajnego looku :

 

DSC_0811.jpg

 

DSC_0812.jpg

 

Z tej strony też raczej czysty :

 

DSC_0813.jpg

 

W środku za to już trochę się nazbierało :x

 

DSC_0814.jpg

 

DSC_0815.jpg

 

DSC_0816.jpg

 

DSC_0817.jpg

 

DSC_0818.jpg

 

DSC_0819.jpg

 

DSC_0820.jpg

 

Cóż począć, trzeba zacząć myć. Na początek prewash z Glorii, oczywiście Magifoam :

 

DSC_0821.jpg

 

DSC_0822.jpg

 

DSC_0823.jpg

 

DSC_0824.jpg

 

DSC_0825.jpg

 

DSC_0826.jpg

 

Spłukujemy i paczamy co tam się zadziało :o

 

DSC_0827.jpg

 

Niby okej, ale widać że pod spodem coś tam czeka :

 

DSC_0828.jpg

 

Kilka komisowych ujęć. Tak samo jak w przypadku X3, w salonie czymś musieli je spsikać, bo lakier, plastiki i cała reszta bardzo dobrze kropelkowała i odpychała wodę :

 

DSC_0829.jpg

 

DSC_0830.jpg

 

DSC_0831.jpg

 

DSC_0832.jpg

 

DSC_0833.jpg

 

DSC_0834.jpg

 

DSC_0835.jpg

 

To trzeba spryskać dwoma zawodnikami :

 

DSC_0836.jpg

 

Ale już widać, że mega krwawienia nie zobaczymy :

 

DSC_0837.jpg

 

DSC_0838.jpg

 

No tutaj resztka kleju z transportu :

 

DSC_0839.jpg

 

Wspieramy swoich, pierwsze próby z tym szamponem :

 

DSC_0841.jpg

 

Zapach świetny, zaskoczyła mnie za to bardzo wodnista konsystencja :

 

DSC_0842.jpg

 

Lejemy na grubo i działamy z pianą :ad:

 

DSC_0843.jpg

 

Relacja bez ujęć z rękawicą to nie relacja :mrgreen:

 

DSC_0844.jpg

 

DSC_0845.jpg

 

DSC_0846.jpg

 

DSC_0847.jpg

 

DSC_0848.jpg

 

DSC_0849.jpg

 

Felgi dostały lekko pianą, ale na razie nie dotykam :

 

DSC_0850.jpg

 

Bo specjalnie do nich kupiłem pomagierów. Polecam każdemu, kto ma czarne felgi i narobił kiedyś na nich biedy ( patrz ja :mrgreen: ) :

 

DSC_0854.jpg

 

Spłukałem, uszuszyłem i nadal to tylko zwykły Cooper, w eskę czy JCW się nie zamienił :mrgreen:

 

DSC_0855.jpg

 

DSC_0856.jpg

 

DSC_0857.jpg

 

Jak już pisałem, cały brud zszedł bez większej spiny :

 

DSC_0858.jpg

 

DSC_0859.jpg

 

Znaczki, te sprawy :

 

DSC_0860.jpg

 

Ale już widać, że coś trzeba będzie ściągnąć :

 

DSC_0862.jpg

 

Wjeżdżamy do środka i zaczynamy z silnikiem, czysty :mrgreen:

 

DSC_0867.jpg

 

DSC_0868.jpg

 

Maska w MINI podnosi się w dość śmieszny sposób, więc fotos leci :-]

 

DSC_0869.jpg

 

I na szczęście jest z czym powalczyć :

 

DSC_0870.jpg

 

DSC_0871.jpg

 

I tak to może przejść dalej :

 

DSC_0872.jpg

 

DSC_0873.jpg

 

DSC_0874.jpg

 

DSC_0875.jpg

 

Wyczyściłem co się dało :

 

DSC_0876.jpg

 

Zabezpieczyłem :

 

DSC_0877.jpg

 

Na gotowo prezentuje się tak :song:

 

DSC_0878.jpg

 

Zaczynamy więc z lakierem. Odpalam halogen, szukam czegokolwiek i nic :dontknow:

 

DSC_0863.jpg

 

DSC_0864.jpg

 

DSC_0865.jpg

 

DSC_0866.jpg

 

Dla pewności całość przeleciałem jeszcze Oil Zero, IPA już u mnie nigdy nie zagości :mrgreen:

 

DSC_0879.jpg

 

I w tym czasie wpadły posiłki z siuwaksami 8-)8-)8-)

 

DSC_0887.jpg

 

To całość lakieru jeszcze lecimy tym :

 

DSC_0888.jpg

 

I jesteśmy gotowi na przyjęcie tego :-]

 

DSC_0890.jpg

 

Sprawca zamieszania :P

 

DSC_0891.jpg

 

Sami byliśmy ciekawi, jak to się sprawdzi. Dzięki uprzejmości Tomka z DetailerShop Kamilek mógł przetestować podstawową powłokę od Gyeona - zestaw Q2 PRIME. Nie miał na co położyć, a że akurat u nas coś tam się pojawiło, to postanowiliśmy wrzucić to na MINI. Żaden z nas nigdy nie aplikował tego typu rzeczy, zawsze powłoczki były passe, słoiczki KRULE. Ale cóż, trzeba się dostosować :mrgreen:

 

Obszerniejszy opis aplikacji oraz test długodystansowy dostępny jest w osobnym wątku testowym, tutaj :

 

TEST

 

Jak to u mnie na wjoszy aplikujemy na bogato :

 

DSC_0892.jpg

 

Zatrudniłem pomagiera, co ja się mam schylać ? :mrgreen:

 

DSC_0893.jpg

 

I kontrolujemy ledem :

 

DSC_0894.jpg

 

DSC_0895.jpg

 

DSC_0896.jpg

 

Coś zaczyna się odbijać :

 

DSC_0898.jpg

 

DSC_0899.jpg

 

Lecimy ledem gdzie się da :

 

DSC_0900.jpg

 

DSC_0901.jpg

 

Kontrola na słońcu :

 

DSC_0915.jpg

 

Odbicia w garażu, te sprawy. Pierwsza warstwa zaaplikowana, a ja w tym czasie przeszedłem dalej 8-)

 

DSC_0918.jpg

 

DSC_0919.jpg

 

Postanowiłem zrobić kontrolę piano na całym autku. Nie mam żadnych zdjęć przed, bo leciały różne kombinacje, które robiły dużo biedy, a zaraz potem dużo dobrego. Ogólnie udało się to wyprowadzić na niebieskim 3M + Menzerna 2500.

 

DSC_0880.jpg

 

Potem poleciałem czarnym 3M + SV CF Pro Regular :

 

DSC_0883.jpg

 

DSC_0884.jpg

 

DSC_0885.jpg

 

DSC_0886.jpg

 

DSC_0909.jpg

 

DSC_0913.jpg

 

Słupki też się poddały :

 

DSC_0914.jpg

 

Kontrolujemy czy będzie można jeździć w słoneczne dni :

 

DSC_0916.jpg

 

Na dachu zagościł klasycznie Colli. Przyznam się szczerze, że bałem się położyć na dach powłokę. Chodziło mi o późniejsze kłopoty z docieraniem, potem by się to wszystko porysowało i od nowa robota. A tak zabiłem kolim ze szpachli, posiedzi z rok i już :mrgreen:

 

DSC_0917.jpg

 

Jak widać, lusterka i słupki zabezpieczone Detailem :

 

DSC_0926.jpg

 

Na grubo oczywiście :mrgreen:

 

DSC_0928.jpg

 

DSC_0930.jpg

 

DSC_0935.jpg

 

DSC_0939.jpg

 

Dach na gotowo :

 

DSC_0920.jpg

 

Szyby przepolerowałem ręcznie :

 

DSC_0923.jpg

 

Tylny chrom zabezpieczony Detailem :

 

DSC_0936.jpg

 

DSC_0938.jpg

 

Koła postanowiłem psiknąć tylko Rapidwaxxem ( tym tym z 2011 roku, jedyny prawilny :mrgreen: )

 

DSC_0924.jpg

 

DSC_0925.jpg

 

Jakoś to chyba wyszło :mrgreen:

 

DSC_0940.jpg

 

DSC_0942.jpg

 

DSC_0943.jpg

 

Potem poleciałem z TRIMem na plastiki :

 

DSC_0902.jpg

 

Gyeon za lokowanie chyba jakiś przelew powinien podesłać :mrgreen:

 

DSC_0903.jpg

 

I muszę przyznać, że moja mina była taka :o:shock:

 

DSC_0904.jpg

 

DSC_0905.jpg

 

DSC_0906.jpg

 

Od tej pory niczego innego na plastiki zewnętrzne nie nałożę :)

 

Wystawiłem, coby porobić kilka fotek po samych dwóch warstwach powłoki :

 

DSC_0944.jpg

 

DSC_0948.jpg

 

Cały dzień można siedzieć i tryskać do czerni dokładki :

 

DSC_0949.jpg

 

Tutaj też zabezpieczyłem :

 

DSC_0950.jpg

 

W środku też oczywiście TRIM :

 

DSC_0954.jpg

 

Kilkanaście komisowych ujęć :D

 

DSC_0956.jpg

 

DSC_0957.jpg

 

DSC_0958.jpg

 

DSC_0961.jpg

 

DSC_0962.jpg

 

DSC_0963.jpg

 

DSC_0964.jpg

 

DSC_0965.jpg

 

DSC_0966.jpg

 

DSC_0969.jpg

 

Stanyn riflekszyns w dachu dachu :

 

DSC_0970.jpg

 

DSC_0971.jpg

 

Pianino też jako tako się zaczęło prezentować :

 

DSC_0972.jpg

 

Zgodnie z zaleceniem, całość auta przeleciałem potem Gyeon Cure :

 

DSC_0973.jpg

 

DSC_0974.jpg

 

DSC_0975.jpg

 

DSC_0976.jpg

 

I lecimy z odbiciami :mrgreen:

 

DSC_0977.jpg

 

DSC_0980.jpg

 

DSC_0981.jpg

 

DSC_0982.jpg

 

DSC_0983.jpg

 

DSC_0985.jpg

 

DSC_0986.jpg

 

Całość po akcji „gejonowanie“ :

 

DSC_0987.jpg

 

DSC_0988.jpg

 

DSC_1006.jpg

 

TRIM w słońcu robi jeszcze lepszą robotę :

 

DSC_1007.jpg

 

DSC_1008.jpg

 

Chociaż i w cieniu nie ma się czego wstydzić :

 

DSC_1011.jpg

 

Chromiki na gotowo :

 

DSC_1010.jpg

 

DSC_1012.jpg

 

Tablicę przed przykręceniem też trzeba czymś liznąć :

 

DSC_1013.jpg

 

DSC_1014.jpg

 

I gotowe ;)

 

DSC_1016.jpg

 

Przeszedłem potem do opon. Mówię MINI, trochę jakby premium, to przecież Endurancem nie będę lał :mrgreen:

 

DSC_0991.jpg

 

Jakieś 50tki :

 

DSC_0992.jpg

 

DSC_0993.jpg

 

Na gotowo, na grubo, na bogato :

 

DSC_0994.jpg

 

Tył już po, przód jeszcze nie :

 

DSC_0996.jpg

 

Tak to się może prezentować :

 

DSC_0997.jpg

 

DSC_0999.jpg

 

DSC_1000.jpg

 

DSC_1001.jpg

 

Porządne gumy to i muszą być dobrze namleczkowane :evil:

 

DSC_1003.jpg

 

Jako że siostra nigdy nie jeździła z NW na pokładzie, postanowiłem polecieć wszystkie szyby budżetowo Autolandem. Na bocznych i tylnej w Sciro leży ponad pół roku i nie myśli nigdzie iść, więc tutaj, przy jej przebiegach nie ma żadnego problemu. Na przedniej szybie ja osobiście nie toleruję NW, młoda jeszcze nie wie czy toleruje, więc na razie poleciałem tak i już :mrgreen: Jak już pisałem wcześniej, wszystkie szyby umyte Meguiarsem Glass Cleanerem i pociągnięte CGP ręcznie.

 

DSC_1017.jpg

 

Jak zwykle, na grubo :

 

DSC_1018.jpg

 

Polerujemy :good:

 

DSC_1020.jpg

 

Riflekszyns w szybach :

 

DSC_1021.jpg

 

DSC_1022.jpg

 

DSC_1023.jpg

 

DSC_1024.jpg

 

Schowałem do garażu :

 

DSC_1029.jpg

 

DSC_1031.jpg

 

W takim stanie zostawiłem na noc, żeby następnego dnia znów podziałać :

 

DSC_1032.jpg

 

Następny dzień zacząłem od środka. Na początek kilka zdjęć przed :

 

DSC_1033.jpg

 

DSC_1035.jpg

 

DSC_1036.jpg

 

Dywaniki wylatują :

 

DSC_1037.jpg

 

Niby 50 km przebiegu, a jednak :

 

DSC_1040.jpg

 

DSC_1041.jpg

 

DSC_1042.jpg

 

DSC_1044.jpg

 

Ciekaw byłem jak są montowane, a to jest odpowiedź. Bardzo mocne rzepy, dobrze trzymają. Zobaczymy po jakim przebiegu nie będzie już tak kolorowo :

 

DSC_1045.jpg

 

DSC_1046.jpg

Odkurzyłem :

 

DSC_1047.jpg

 

Zabezpieczyłem :

 

DSC_1048.jpg

 

W bagażniku nie ma nawet czego odkurzać :

 

DSC_1051.jpg

 

Więc skupiłem się na plastikach :

 

DSC_1053.jpg

 

Po :

 

DSC_1055.jpg

 

Sprawca zamieszania :

 

DSC_1056.jpg

 

Tutaj starałem się o jakieś 50/50, oczywiście też Vinyl :

 

DSC_1057.jpg

 

Cyngiel przed :

 

DSC_1061.jpg

 

Oraz po :

 

DSC_1062.jpg

 

Lewa strona już zabezpieczona :

 

DSC_1063.jpg

 

Prawa jeszcze nie :

 

DSC_1064.jpg

 

Cały plastik klapy też wyvinylowany :

 

DSC_1065.jpg

 

DSC_1066.jpg

 

DSC_1067.jpg

 

Jakieś 50tki przy progach :

 

DSC_1068.jpg

 

DSC_1071.jpg

 

Biedy nie ma, ale zawsze coś tam się znajdzie :)

 

DSC_1069.jpg

 

No tutaj to się ktoś nie przyłożył :

 

DSC_1070.jpg

 

Ale poradziliśmy :kox:

 

DSC_1072.jpg

 

Podłokietnik przed :

 

DSC_1075.jpg

 

Po :

 

DSC_1076.jpg

 

Środek na gotowo :

 

DSC_1079.jpg

 

Piano w środku, to jest to :mrgreen:

 

DSC_1080.jpg

 

Vinyl w akcji ciąg dalszy :

 

DSC_1081.jpg

 

Całość już zabezpieczona :

 

DSC_1082.jpg

 

DSC_1083.jpg

 

Ciężko było pokazać, ale małe przed i po :

 

DSC_1085.jpg

 

DSC_1086.jpg

 

Panele drzwiowe przed :

 

DSC_1087.jpg

 

Piano i bibeloty zabezpieczone Detailem :

 

DSC_1089.jpg

 

DSC_1090.jpg

 

DSC_1092.jpg

 

DSC_1094.jpg

 

DSC_1095.jpg

 

Wypolerowawszy, po nałożeniu Vinyla :

 

DSC_1096.jpg

 

DSC_1097.jpg

 

DSC_1098.jpg

 

DSC_1099.jpg

 

DSC_1101.jpg

 

DSC_1103.jpg

 

DSC_1105.jpg

 

Jakoś zaczęło się to prezentować :

 

DSC_1107.jpg

 

To lecimy na tył :

 

DSC_1108.jpg

 

Pół skóra pół skórą, a zabezpieczyć trzeba :mrgreen:

 

DSC_1109.jpg

 

Więc wiadomo co wjeżdża 8-)

 

DSC_1110.jpg

 

50/50 :

 

DSC_1113.jpg

 

DSC_1114.jpg

 

I na gotowo :

 

DSC_1115.jpg

 

Starałem się uchwycić efekt, ale marnie mi to wychodziło :mrgreen:

 

DSC_1116.jpg

 

DSC_1117.jpg

 

Można powiedzieć, że tył gotowy :

 

DSC_1120.jpg

 

DSC_1121.jpg

 

Zazdrosny Sirek :dontknow:

 

DSC_1122.jpg

 

Bagażnik pod półką też ogarnięty :

 

DSC_1123.jpg

 

Gała w relacji musi być. Skóra zabezpieczona SV, pianino Detailem :

 

DSC_1125.jpg

 

Namleczkowane :

 

DSC_1127.jpg

 

DSC_1129.jpg

 

Spolerowane :

 

DSC_1128.jpg

 

Jako tako się udało ogarnąć :

 

DSC_1131.jpg

 

DSC_1132.jpg

 

Buldog wpięty dupskiem :mrgreen:

 

DSC_1133.jpg

 

Fotele tylko odkurzyłem, środka nie ruszałem, skóra tak samo jak na tyle zabezpieczona :

 

DSC_1134.jpg

 

Kilka ujęć na gotowo :

 

DSC_1135.jpg

 

DSC_1137.jpg

 

DSC_1140.jpg

 

DSC_1143.jpg

 

DSC_1144.jpg

 

DSC_1145.jpg

 

DSC_1146.jpg

 

DSC_1147.jpg

 

DSC_1150.jpg

 

DSC_1151.jpg

 

DSC_1152.jpg

 

Kluczyk przed :

 

DSC_1153.jpg

 

Też dostał z Vinyla :

 

DSC_1154.jpg

 

DSC_1155.jpg

 

Wiadomo, trzeba zapalić światła i coś podświetleń popstrykać :mrgreen:

 

DSC_1156.jpg

 

DSC_1157.jpg

 

DSC_1159.jpg

 

DSC_1160.jpg

 

Gruby, trzymaj się :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

DSC_1161.jpg

 

DSC_1162.jpg

 

DSC_1165.jpg

 

DSC_1166.jpg

 

DSC_1167.jpg

 

DSC_1168.jpg

 

DSC_1169.jpg

 

To czas przewietrzyć garaże i pokazać na gotowo ;)

 

DSC_1170.jpg

 

Niestety, słońca niet :wallbash:

 

DSC_1173.jpg

 

DSC_1174.jpg

 

DSC_1176.jpg

 

DSC_1177.jpg

 

DSC_1179.jpg

 

DSC_1180.jpg

 

DSC_1181.jpg

 

DSC_1182.jpg

 

DSC_1183.jpg

 

DSC_1184.jpg

 

DSC_1187.jpg

 

DSC_1188.jpg

 

 

AAAAAAALEEEEE

:!::!::!:

 

Więcej zdjęć po 250 km jazdy i w słońcu jest w temacie z testem powłoki. Do tego dorzuciłem po tym przebiegu film z lania wody na bezdotyku, nie żebym spoilerował, ale warto :mrgreen: :mrgreen:

Jeszcze raz, test znajduje się tutaj : TEST

Jeśli komuś udało się dotrwać do końca bez scrolla wrzuconego na górze to szacun :mrgreen:

 

Także do następnego :-]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Światła to z jednej strony i plusy, i minusy. Minusy to zez przez dzienne ledy w kloszach i do tego droższe naprawy w razie czego. Plusy wiadomo, lepiej doświetla, ale młoda jeździ 5-6 km do miasta i po mieście, więc w sumie :dontknow:

 

Co do ekranu, ja bym brał, bo mi się podoba, jej się nie podobało, bo "burzy styl we wnętrzu". Dodatkowo jak my zamawialiśmy w kwietniu, nie można było mieć samego wyświetlacza za 2,5k, tylko całe navi z jakimś pakietem za prawie 10k.

 

Ledy, ekran plus dziura w dachu to by były moje typy. Ogólnie 30k dopłaty do i tak naciągniętego budżetu. Cóż, trzeba było spasować i przyoszczędzić, chociaż i tak jest prawie 1/3 ceny wyjściowej dołożona w dodatkach ;)

Link to comment
Share on other sites

Zdjęcia sprzed tygodnia, dokładniej działałem w sobotę ;) Spotkania ? :o:o:o

 

Bo bałem się tak samo, jak i o dach. Zastanawiałem się czy rzucić na nią Trima czy może Prime, czy właśnie Detaila. Dużo środka mi jeszcze zostało, więc jeśli nie zużyję na iXa to poleci może próbnie na lusterko ;)

Link to comment
Share on other sites

lukwawa, kolego już spieszę. 3 cylindry 1.5 TŁIN PAŁER TURBO 136 koni. Napęd na przód oczywiście :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

A tak serio, ma rev matcha, brzmi jak małe R6 a nie R3, od odbioru spalanie 7,1. Cichy zabUjca :kox:

 

Dzięki :good::good::good:

Link to comment
Share on other sites

Fajna relacja z zabezpieczenia autka. Niezłe zdjęcia i dobry komentarz :song: . Mimo bolącego palucha od przewijania, to było warto :good: A i samochód też ciekawy 8-) . I myślę, że osoby, które też mają salonowe fury a nie mają pojęcia jakie kroki począć w celu utrzymania nienagannej strony wizualnej wiele wyniosą z tego tematu :)

Link to comment
Share on other sites

Brak jakiejś konkretnej literki na klapie, sugerującej konkretną wersję silnikową wprowadza pewną konsternację ?? :kox:

 

Planujesz zabezpieczenie felg jakimś konkretniejszym siuwaksem (czyt. powłoką) ? Ładnie się prezentują, warto coś nałożyć :-]

Link to comment
Share on other sites

Brak jakiejś konkretnej literki na klapie, sugerującej konkretną wersję silnikową wprowadza pewną konsternację ??

 

Konsternację wprowadza Twój wpis i krnąbrność w przyswajaniu wiedzy w poznawaniu literek :mrgreen: . Fach wychowania przedszkolnego jest mi bliski więc na spokojnie i z uśmiechem na ustach dzisiejszy odcinek zasponsorowała literka "C" jak Cooper - tak jak jest napisane na klapie bagażnika tego auta. Poprzedni odcinek ulicy sezamkowej sponsorowała literka "R" i po tamtej lekcji wiesz już czym charakteryzuje się tamten samochód - jaki ma napęd, silnik, moc, etc. Gdyby umknęło to Elmo na końcu tego odcinak na jednej planszy podsumuje wszystko, żebyś ogarną wzrokiem. Po dzisieszej lekcji wiesz już, że Mini (ale tylko w nowej budzie - zapisz bo to niuans!!!) z plakietką "Cooper" ma napęd na przód

3 cylindry 1.5 TŁIN PAŁER TURBO 136 koni
:P Pytanie zadałem przewrotnie ponieważ, nie ukrywam, że zagaduszka "jaki silnik pod maską i jaki napęd" zapisała się w moim zeszyciku złotych myśli na bardzo wysokiej pozycji i myślę, że jeszcze nie raz będzie przyjemność zasponsorowanie kolejnego odcinak ulicy sezamkowej, która jak widać nie dosyć, że bawi to jeszcze uczy :good:
Link to comment
Share on other sites

Myślę że Karolowi brakowało magicznej literki S (mnie również, ponieważ jestem wielbicielem Ski), ale siostrze chyba taki killer niepotrzebny.

Relacja fajna, auto fajne, dużo fotek detali, przez co można docenić pomysłowość projektantów i smaczki detali.

Relacja aż ocieka ekskluzywnymi kosmetykami :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Cóż ja zwykły użytkownik Fjata mogę napisać. Geno super robota podziwiam za zapał do pracy, pasję, chęci. Nowe auto dla 99% ludzi cieszących się z nabycia cacuszka z Salonu gdzie dostajesz szampana czy innego trunka wyskokowego aby ten dzień uczcić a raczej wieczór że zakupiłeś nowe auto ori gwarancja itp, a nie myśleć i myć czyścić pucować smalcować. Dlatego wielki plus za ogrom włożonej pracy przy nowym aucie to poziom Wujka czy Prezesa :D No może brakuje smalcowania trójkąta czy gaśnicy ale to już kiedyś widziałem :-] (legenda głosi że gdzieś ktoś ma te foty) :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ogólnie szacuneczek za zamieszanie na forum, wiadomo WND WB musi wyglądać ale Miniak dał radę i Ty razem z nim. Czas na zrobienie tego, ogarnięcie, fotki sklejenie całego i z humorem a nie tylko stos zdjęć i 0 komentarza to nie to samo do czego przywykliśmy. Ogólnie auta wyjeżdżające z tego garażu czy podwórka to jakieś takie odrazu inne czystsze nawet na podnośniku pewnie wydechy amory wahacze nasmarowane pewnie czy to nie te auto :idea::idea::idea:

 

Jeszcze raz Michał pełen podziwu za chęci i dla takich ludzi warto rano i wieczorem a nawet czasami w czasie pracy przeglądać te forum bo nie ma nic dla mnie lepszego z tego forum niż ciekawa relacja z humorem setki zdjęć gdy transfer leci a na końcu uśmiechasz się i mówisz... szacun ziąąąąą :D

Link to comment
Share on other sites

Dobra robota ! Miniak mimo ze nowy to po Twoich zabiegach jeszcze lepiej wyglada :good: piano miazdzy pod kazdym wzgledem :evil: co do rzepow pod dywanikami spotkalem sie z tym w BMW F30 zarowna zaraz po odbiorze z salonu jak i teraz gdzie ma najechane ponad 80 tys i nadal trzymaja jak zle ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.