kamilgt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Jaguar XF Forumowicze typu "ja to wolę relację z takich zwykłych samochodów jak tico" i "budżetowymi środkami też się da" nie będą zadowoleni i w sumie mogą już nacisnąć iksik po prawej stronie. Fura nie tak prestiżowa jak srebrny Paseratti ze wszystkimi czerwonymi TDI ale też z premiuma a różne SiuVaksy przewijają się tu i tam Mamowóz, w domu od 2010r, 4.2 V8, w tamtym okresie najbiedniejsza benzyna, trochę siara, ale na SC już nie wystarczyło Od początku nie było łatwo - sąsiady stopniowo przestawali się odzywać, ludzie z zazdrości obcierali zderzaki na parkingach, mazali po szybach jak stał przy parkanie pod kościołem itp Przez pierwsze 2 lata co 2-3 tygodnie tzw komplecik na myjni, potem zalogowałem się na forumie i ja zacząłem się nim zajmować. Przyznaje, że trochę przez te kilka lat go zapuściliśmy, więc w te wakacje pomimo ciągłego "a po co, i tak się ubrudzi, nie ma sensu" itp wziąłem się kompleksowo do roboty Brak garażu i fakt, że samochód jest używany codziennie spowodowały, że wszystko robiłem na raty przez całe wakacje. KOŁA Prace przy furze zacząłem od felg, które nie były nigdy myte w środku. Są używane przez cały rok, więc trochę się tego nazbierało na początek pianka z Glorii płukanie i kilkukrotnie AB Very Cherry 1:5 potem Tuga coś tam przejaśniało psik psik Tac System Iron.Zero i pędzelkowanie już prawie lala potem smoła i RINO+ Cropssa pianka i po czyszczeniu potem cleaner Swissvax CF Pro i wosk Swissvax Autobahn Przy okazji wymienione zostały czujniki ciśnienia w oponach, padły wszystkie 4 cena sztuki w ASO - 380zł brutto "dobra, aż tak ten błąd nie przeszkadza na zegarach" ale znalazłem oryginalne w kilkukrotnie niższej cenie, więc bez zastanowienia 4 sztuki do koszyka w celu wymiany kierunek mógł być tylko jeden - najlepsza wulkanizacja jaką znam iii nareszcie czysto na zegarach Komora silnika następnie zająłem się komorą silnika - przez 5 lat nic nie dotykane, trochę się przykurzyła APC Gul Jävel 1:4 i pierwszy pędzelek w relacji w trakcie w trudniej dostępnych miejscach pomagały szczotki Wheel Woolies i 50/50 bez dressingu po czyszczeniu wszystkiego psiknięte Scholl Boost i przetarte fibrą: Wnętrze Kolejnym etapem było wnętrze, najpierw drewno. trochę porysowane oklejanie, nie wszystkie elementy dało się zdemontować zdjęcia po odświeżeniu przy pomocu niebieskiego Urbana + S17+ i żółtego 3M + S30 : potem zabezpieczenie - Swissvax Wood Polish: i na gotowo: w międzyczasie przyjechały części do odnowy kluczyka, który trochę się zniszczył po wymianie przyszła pora na dywan, który trochę już zmienił kolor dzięki Gruby_RS za pożyczenie odkurzacza przez całą drogę dziwnie się na mnie patrzył :D Ok, dywaniki i fotel OUT: :oops: najpierw odkurzanie - wiadomo REŃBOŁEM - chodzili to się wzięło parenaście lat temu odpalamy sprzęt, psikamy presprayem (dostałem od Gruby_RS coś niebieskiego) i odsysanie (coś różowego) : troszkę wyciągnął potem czyszczenie dupereli z APC BLINK zabezpieczenie Koch Chemie Nano Magic Plast Care i po śrubki od foteli - wiadomo, niezabezpieczone by się nie wkręciły, więc czyszczenie z APC BLINK i smarowanie Swissvax Autobahn fotel na miejscu teraz dywaniki i po - taki sam zestaw jak przy dywanie - prespray niebieski (Paweł ratuj ) i ekstrakcja różowa w samochodzie na drugi dzień druga strona, to był okres największych upałów, koszulka co pół godziny do zmiany i po dywanik i fotel do środka i psik psik zapachem M&K Mist Batenberg Cake :) na tym zakończyłem lipiec, pojechalim z dziewczyną na F1 na Węgry i nad Balaton i po powrocie coś mi blokowało miejsce prac okazało się, że tata coś naklikał naklikał, przyjechały lawety, zrzuciły i Przyszła kolej na kierownice. Dostałem nowy cleaner do skóry od Seby z SNB i mogłem działać Kierownice przed pracami spisałem już na straty, wyślizgana, pewnie nie ma lakieru, trzeba będzie obszywać pierwsze próby i zwykła szczotka CL w ogóle nie chciała u mnie działać, rozpadała się, a w samochodzie włączał się alarm jak z nią podchodziłem, więc wziąłem coś innego i już było spoko zdjęcia po wyszła świetnie, bardzo dobry produkt potem skóry i plastiki: psik psik: niby nie takie brudne, a ściereczka po kawałku siedziska: potem deska jakieś 50/50: i po dalej odświeżenie plastików przy pomocy Swissvax Quick Interior Finish: tu coś czarnego się odbijało w lusterku i nie mogłem dobrze zrobić zdjęcia ale w końcu się udało ładne to wnętrze Lakier najpierw wnęki psik psik i pędzelkowanie z ValetPro IAPC wycieranie wilgotnym Fluffym: potem Megs UC na TriColorze i wosk Swissvax Autobahn na uszczelki Swissvax Seal Feed na gotowo teraz z zewnątrz, w końcu doczekałem się chłodnego pochmurnego dnia Najpierw mieszanka pian BLINK potem szampon Polishangel Glissante trochę wody i chlup do wiaderka pacjent trochę brudny najpierw smoła Rino+ Cropssa potem pianka z PA coś tam płynie pędzelki i płukanie w międzyczasie koła i po lakier trochę obeschł, więc psik psik Tac System Iron.Zero: i mycie ręczne, niestety brak foty Car Pro na dachu ale chociaż lanca w wiaderku jest potem glinkowanie, Swissvax Paint Rubber (żółta) i jako poślizg Chemical Guys Luber ponowne mycie ręczne, suszenie MM Waverider i Gyeon Waffle Dryer, wystarczył tylko jeden, no ale do zdjęcia wyciągnąłem dwa po dokładnym osuszeniu cleaner - oczywiście Swissvax CF Pro na żółtym 3M wosk Swissvax Mirage polerujemy z WWL Daimos coś tam zaczęło się odbijać na detale Zymol Detail na oponki Swissvax Pneu na nadkola Chemical Guys Bare Bones To jeszcze nie wszystko, ale na razie na tym koniec, zostało jeszcze kilka rzeczy, z których będę wrzucał aktualizacje Niedługo wrzucę też fotki z sesji by Genias Photography (profesjonalny artysta) Mam nadzieje, że wstydu nie ma i chłopaki nie zakleją mi WWL na rejestracjach czekam na hejty, komentarze, rady, wytykanie błędów itp
Geno Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 No, no, no, WWLstyle zachowany Skrol na początku, dojechało samo do końca Good job mate, stunning reflections, nice pics, awesome
soll Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Dobra robota, choć relacja bez zabawy z lakierem Jag wygląda jak należy teraz
Dystrybutor e36ace Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 po pierwsze super, robota po drugie super relacja, po trzecie super Jag
Moderator Eryczek Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Kamil! - super! Lakier jak to w białym - dupy nie urywa ale praca wewnątrz rewelacyjna. Skóry przeszły prawdziwą metamorfozę, wnętrze jak nowe a polerowanie drewnianych elementów - chyba jesteś w tej dziedzinie prekursorem na forum Relacja bardzo fajna, zdjęć ani za mało ani za dużo, wszystko co trzeba pokazane. Moje gratulacje
Franek Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 po pierwsze super, robota po drugie super relacja, po trzecie super Jag +1 Fajnie. Mam kilka pytań; - jak porównójesz cleaner do skór z SNB do colorlocka? - szampon PA - to ten z pierwszej serii? - da się na jaga wyrwać też jakieś małolatki na mazowieckiej czy już raczej tylko milfy pod dekadą? Ogólnie zajefajna relacja
coobah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Znaczy się, jakby to ująć, nieśmiało zaznaczam, że cienkie te 50/50 z korekty.... Kocur odżył, pewnie zdecydowanie radośniej mruczy Mógłbym być teraz takim przewieziony... Czekamy na relację z XC60 Kolory bardziej spektakularne niż Jaga...
kamilgt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 geno, soll, dzięki lakier jest w miarę, przydałoby się trochę pociąć tylną klapę, ale poza tym nie ma biedy e36ace, dżięki Eryczek, nie no, już chyba było polerowane drewno w którejś relacji dziękuję Franek, - po użyciu tego cleanera z SNB sprzedałem CL Soft - szampon PA to najnowsza wersja, aktualnie dostępna w sklepie - zależy kto prowadzi - jak ja to nic "furę od tatusia zabrał i kozaczy" ale ktoś starszy to może i by jakąś wyrwał coobah, jak wyżej, lakier jest w takim stanie i kolorze, że jakąś sensowną 50/50 z korekty dałoby się tylko na tylnej klapie zrobić z XC60 moooże coś wrzucę, ale nie obiecuje
gary Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 widać, że bida, nawet garażu nie ma
Geno Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Majo 7 aut, weź to garażuj Toż to halę trzeba by mieć
kamilgt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 widać, że bida, nawet garażu nie ma To nie tak, nie ma garażu, żeby wszyscy cały czas widzieli
coobah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 To nie tak, nie ma garażu, żeby wszyscy cały czas widzieli Ja to bym nawet silników nie gasił. Tak w stylu: "Olaboga, jak mam dużo tego drogiego paliwa i nie wiem co z nim robić!"
Artih Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 To nie tak, nie ma garażu, żeby wszyscy cały czas widzieli Sadyści, nie dajoo odetchnąć sąsiadom nawet na chwilę Relacja bardzo przyjemna
Geno Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 coobah, z tego co wiem, to tata Kamila ma dość rzadkie schorzenie i codziennie z rana o 5:30 rano wstaje i na 10-15 minut odpala Jaguszka ( V8 po nocy to jest to ) i wszystkie boxery, co są w domu. Rozkłada rybackie krzesełko i słucha. Kto bogatemu zabroni
weglus Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 widać, że bida, nawet garażu nie ma To nie tak, nie ma garażu, żeby wszyscy cały czas widzieli Czekałem na relacje z Civica, ale jak jest "DŻAAAG" to nie będe wybrzydzał Najbardziej mi sie spodobało odrestaurowanie kluczyka
Geno Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Civica już chyba nie uświadczysz
kamilb Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Super robota Mam pytanie jak się sprawuje Jag? mój ojciec się zastanawia nad XJ 5.0 bo mamy do kupienia od znajomego ale w USA wiec nawet nie ma jak go obejrzeć a nigdy nie mieliśmy styczności z ta marką w domu same Toyoty i Lexusy a w nich wiadomo tylko lać i jeździć
kamilgt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 geno, civic jest, ale relacji to już na pewno nie będzie kamilb, skrobnę jutro PW Nie no, o 6 to się odpala u nas kabine a nie samochody
Administrator AreK Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 kamilgt, podczas oglądania takich relacji zawsze zadaje sobie pytanie co nas bardziej kręci. Zakres prac czy auto nad którym detailer się wyżywa?! Niewiele pracy tam miałeś ale zapewne poświęciłeś JAGowi sporo czasu. Kamilku może będą z Ciebie jeszcze ludzie Swoją drogą pewnie zazdrość mnie zżera bo nigdy z takim cackiem nie dane mi było obcować.
kerad Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 kamilgt, jak myjesz silnik, a raczej odświeżasz to na zasadzie jak kokpit tzn APC, pędzelek, mokra fibra, sucha fibra, czy... Bo nigdzie nie widziałem wody przy pracy nad silnikiem.
kamilgt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Arekkaz, dzięki kerad, bo nie było tam wody, prawie. Najpierw psik psik APC -> pędzelkowanie -> wycieranie mokrą fibrą płukaną cały czas w wiaderku z wodą -> wycieranie suchą fibrą
sebba75 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Super relacja, skąd ja znam taki model Jaga
kubaPb Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Robota konkretna Mam pytanie, możesz opisać jakiej chemii użyłeś do odnowienia kierownicy oraz krok po kroku jak to robiłes bo mam taki sam problem, śliska i lsniąca.
kamilgt Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2014 kubaPb, do czyszczenia kierownicy dostałem od Seby z SNB nowy środek, który niedługo będzie w sprzedaży. Przelałem go do buteleczki z wytwornicą piany www.sklep.polishangel.pl/index.php/akce ... rlock.html psiknąłem na szczoteczkę do skóry i czyściłem podłużnymi i okrężnymi ruchami co jakiś czas przecierając mikrofibrą w celu sprawdzenia efektów na koniec zabezpieczyłem kierownicę Gyeon Leather Coat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się