Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesć wszystkim.

 

Doczekałem się w końcu na mojego Sportage'a. ( nufka sztuka :) )

w drodze mam secik od Wax Paradise, jednak chciałbym zabezpieczyć profile zamkniete przed "rudą" :)

 

Pytanie moje jest takie, czy zakupić środki typu Boll lub Valvoline Tectyl do profili i samemu walczyć z tematem? czy może zlecić to komuś?

 

Przeprowadzaliście takie zabiegi na swoich samochodzikach ?? jakieś sugestie spostrzeżenia ??

Opublikowano

Ja zabezpieczam profile regularnie co 2 lata. Robię to Valvoline Tectyle z długą sondą. Od kolegów z różnych serwisów dowiedziałem się, że najbezpieczniej będzie zabezpieczyć drzwi i klapy. Profile zamknięte znajdujące się wewnątrz samochodu nie mają takiej styczności z solą i wodą. Z valvoline będziesz zadowolony :good:

Opublikowano
A co ASO na to? :o

ASO się ucieszy. Zmniejszy lub wyeliminuje korozje od wewnątrz

 

[ Dodano: 26 Czerwiec 2014, 17:56 ]

BooMBaRusH, Drzwi i klapy niekoniecznie są zabezpieczane fluidolem. Dodatkowe zabezpieczenie nie zaszkodzi a koszt nie duży :)

Opublikowano

W ASO powiedzieli, iż oni nie świadczą takich usług, a samochodzik jest zabezpieczony...

jednak ja im troche nie wierzę i coś bym zapodał asekuracyjnie do drzwi, klapy i progów :-]

 

Edit:

 

nie nadgorliwość tylko złe doświadczenie :) tak jak mi ruda zjadła drzwi w Merivie z 2005r to SZOK

Opublikowano

Własnie typowałem sobie Valvoline, tylko z opisu wynika, że " głęboko penetruje istniejącą rdzę zatrzymując rozpoczęty proces korozyjny "

 

nie zpenetruje mi przy okazji lakieru ??? :o:o:o

Opublikowano

Ja kilka dni temu konserwowałem ( odnawiałem konserwację :P) w Caro Tectylem i polecam. Oczywiście potwierdzam że w kontakcie z lakierem nic się nie dzieje.

 

Jak gdzieś wypłynie to we wnękach i w komorze silnika wystarczy przetrzeć szmatką/starą fibrą nasączoną benzyną ekstrakcyjną. Świerzego na lakierze karoserii rozpuszczają preparaty typy tar and glue.

 

PS: auta w ocynku osobiście bym nie konserwował. ;)

Opublikowano

Bardzo dobrze, że kolega myśli nad takim zabezpieczeniem..ASO i tak umyje od wszystkiego ręce, jeżeli nie będzie się robić rególarnie (płatnych) kontroli zabezpieczenia antykorozyjnego i jeżeli ,,wyskoczy" perforacja blach to juz za póżno. Po drugie wiadomo jak są produkowane nowe auta, oszczędza się na wszystkim...tymbardziej ,,tam gdzie nie widać"..ja posiadająć auto 21 letnie, zaglądając w zakamarki widzę pełno fabrycznej konserwacji ( aż ocieka) i wiem na 100% ze nikt przedemną nie konserwował profili,(mimo to i tak zakonserwowalem profilaktycznie), nie martwię się czy mi rdza nie wyjdzie od wewnątrz. Także jeśli kolega chce się związać z autem na dłużej to warto :)

Opublikowano

Też polecam tectyl valvoline.najmniej smierdzi ze wszystkich środków.

Gdybym kupił nowy samochód tez bym go zabezpieczył.Nie zapomnij o tylnych nadkolach

Opublikowano

KIA nie cynkuje blach , są tylko kąpane w preparacje antykorozyjnym, gwarancje na perforacje blach masz na 10 lat pod warunkiem corocznych płatnych przeglądów , dotyczy tylko elementów konstrukcyjnych , reszta gwarancji to pic na wodę , wiem też mam kijankę (SOUL)

Opublikowano

Od siebie polecić mogę:

Wosk WURTH, Konserwacja WURTH ale to bardziej do konserwacji samego podwozia.

APP F400 do profili zamkniętych.

Opublikowano

Wczoraj właśnie skończyłem konserwować profile zamknięte i nadkola i to co polecę, może nie jednego zdziwić :) Otóż do konserwacji użyłem wazeliny technicznej rozpuszczonej z przepalonym olejem (Czym bardziej czarny tym lepiej) i rozprowadziłem za pomocą kompresora.

Gwarantuje, że taka substancja zakonserwuje samochód na amen, do powtórzenia może za 10 lat. I mówię to z własnego doświadczenia, ponieważ zrobiłem już tak 5-6 samochodów i nie widać na nich żadnych oznak rdzy :)

 

Pzodrawiam

Opublikowano

Też planuję zrobić konserwację w moim Focusie. Zakupiłem już 3 puszki Valvoline ML do profili. Teraz myślę nad czymś do ogólnej konserwacji podwozia. Czy ktoś używał któryś z tych specyfików (wszystkie od valvoline):

- Tectyl Bodysafe

- Tectyl 190

- Tectyl Multi Purpose.

Który bardziej nada się np. do konserwacji wewnętrznych rantów nadkoli?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.